grzes283 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie wiem, jak z oznaczeniami na lampie, ale te osły przyczepili by sie prędzej do żarówki. Niby to glina, ale jakieś pojęcie chyba ma i widzi, jaka żarówka świeci Choć uważam, że ten nasz drl h7 mógłby mieć homologację razem z czujnikiem zmierzchu. To lepsze rozwiązanie, niż te diody w zderzaku - na nich jeżdżą nawet jak szaro zaczyna się robić. A czujnik już dawno zapaliłby światła mijania
Maciek02 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Mam jeszcze pytanie bo kupilem modul z pierwszej strony z allegro z funkcja clh i chcialem z niej skorzystac... mam wlacznik drl/clh i pytanie moje czy mozna pod przelacznik clh ta funkcje podlaczyc?
Grz3si3k Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Tak na pierwszą myśl to trochę się to gryzie.. Bo masz oryginalne CLH dla lamp i teraz będzie drugie z dołożonego modułu.. Prawdopodobnie jedna z opcji do wyboru pozostanie. Też właśnie kupuje moduł
Maciek02 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Oryginalny mam tylko przelacznik a moj MCE nie obsluguje CLH i chce zrobic tak ze po prostu recznie go wlaczac tym przelacznikiem.
Grz3si3k Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Powiem Ci tak.. mistrzem elektroniki to nie jestem, ale.. może coś.. Oryginalnego CLH raczej nie podłączysz do sterowania czasowego w module - ma on przecież swój na 20sek. - tak jest na aukcji. Co innego DRL na 1 / 0 - bo tego dotyczy opis z pierwszego postu Takie moje skromne rozumowanie, ale mogę się mylić
Maciek02 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Chce podlaczyc ten nieoryginalmy modul z pierwszego posta w tym temacie pod przelacznik clh 1/0 bo nie mam zadnego czujnika zmierzchu i w dzien np chcialbym sobie go wylaczyc.
Grz3si3k Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Trochę się zakręciłem, bo myślałem, że CLH też ma kilka ustawień, jak regulacja świateł 1-2-3.A jest przecież 1/0..Powinno się udać jeśli ten przełącznik daje tylko plusa.Ja też nie mam czujnika światła.. A po co w dzień wyłączać dzienne?
Maciek02 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 w czasie jazdy wiadomo ze masz je wlaczone ale jak gasisz auto i zamykasz z pilota wyedy wlasnie funkcja clh sprawia ze swiatla sie swieca ok 20 30 sec wiec generalnie chodzi o to zeby to w dzien wylaczyc. Tak ja to rozumiem a w elektryce samochodowej tez za wiele nie robie wiec sie pytam czy istnieje taka mozliwosc.
Grz3si3k Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Aha.. Czyli na dzień chcesz wyłączać doświetlenie CLH? Chcesz sie ciagle tak bawić? W końcu zapomnisz, albo Ci się znudzi kręcenie. To jak się da - ja bym podłączył pod CLH to wyjście dla kierunku. I wtedy raz będzie przekazywać impuls, a przy OFF to nie.. Tak myślę, ale teraz niech wypowie się ktoś kto w tych rzeczach siedzi na codzień. Pozdrawiam
Maciek02 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Clh moge sobie wylaczyc nawet w nocy, doswietlenie drogi po otwarciu czy zamknieciu auta nie ma nic wspolnego z swiatlami do jazdy dziennej. Krotko mowiac chcialbym tym pokretlem sobie wlaczyc lub wylaczyc ta funkcje. Tez czekam niech sie ktos wypowie.
grzes283 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Dokładnie, nie szukajcie zastępczych rozwiązań, które z czasem się będą mścić. Odłóżcie parę złoty i kupcie potrzebne graty, a na pewno będziecie zadowoleni, a działać będzie tak, jak powinno - bez druciarstwa
Maciek02 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 No wlasnie wlacznik swiatel mam bez auto z koncowka A i chcialem tak jak wyzej pisalem to zamontowac... wlacznik z auto zalatwilby sprawe?
ucho.77 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Maciek02 mam ten moduł u siebie z clh,podpięty pod kierunek.Jednak to rozwiązanie ma jedną wadę bo jak auto zostawisz na awaryjnych przy wyłączonym silniku to niestety clh się zapala .Ja już odpuściłem rozwiązanie tej przypadłości bo wpadnie ori clh. Możesz użyć wyłącznika od clh tylko że kolejny przekaźnik musisz użyć nie musisz mieć włącznika auto bo nie robisz ori,tylko wykorzystujesz clh z modułu clh zapalam się na światłach drl
Maciek02 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Czyli drugi przekaznik jak cos wystarczy. Wiem ze ori to ori ale chcialem na jakis czas wykorzystac ten modul drl a z czasem jak nazbieram lewej kasy to doloze ori MCE z clh.
patryk10015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 mógłby ktoś poratować schematem wtyczki do zwykłej(nie xenonowej) lampy przedniej a4 b6?
Grz3si3k Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Właśnie skończyłem montować moduł z jego własnym CLH. SAM Wszystko działa jak powinno - ładnie gasi i zapala CLH podłączone pod impuls zamka, a Plusa po stacyjce narazie nie łączyłem.Ale mam małe spostrzeżenia - chciałbym się podzielić i prosiłbym o jakąś dodatkową opinię 1. Po odpaleniu silnika dzienne/długie rozpalają się na 30%, ale słychać delikatne, bardzo ciche buczenie - silnik dobrze zagłusza.1a. W tym czasie, po mrugnięciu długimi, przesłony Bi-xenonów zostają "otwarte", opadną dopiero po włączeniu postojówek/mijania, lub zgaszeniu silnika. 2. Zamykając i otwierając auto, długie rozpalają się na ok 60% - i wyraźnie słychać otwarcie przesłon w bi-xenonie i buczenie (prawdopodobnie przetwornice? ).Jak doświetlanie zgaśnie, elektromagnes też puszcza i przetwornica? milknie.. Teraz moje pytanie - czy to tak zostawić? Ma to negatywny wpływ na przetwornice lub inny element? Gdzieś w tym temacie czytałem, że można odseparować przesłonę - brać się za to, czy zostawić?Proszę doświadczonych w tym temacie o opinię - z góry dzięki
grzes283 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Wydaje mi się, że coś jest źle podłączone.........nie sądzę, aby tak miało być. Popytaj kogoś ogarniętego w temacie, żebyś nie popalił czegoś......
Grz3si3k Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Dlatego pytam tutaj, ale nikt nie odpisuje od jakiegoś czasu.. Nie wiem, co by mogło być źle podłączone, bo wpiąłem się według instrukcji - do postojowego i do dwóch przewodów świateł długich wychodzących z MCE. U mnie przesłony, na wyłączonych mijania to zawsze się otwierały przy mruganiu długimi - czyli wniosek taki, że przesłony są z długimi na stałe połączone. Dodam, że jeżdżę codziennie już tak tydzień i na razie jest w porządku ;-) Edytowane 15 Lutego 2015 przez Grz3si3k
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się