Skocz do zawartości

Grz3si3k

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grz3si3k

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    3-City i okolice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

693 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Grz3si3k

0

Reputacja

  1. No i dziś pożegnałem się z moją A4'ką.. Jeździło się świetnie, nie ma co narzekać, mam nadzieję, że dalej będzie poruszać się równie sprawnie. Planów szczególnych nie mam, choć chciałoby się S4 B6 lub S3 8L, ale życie zawsze coś koryguje. Na forum póki co zostaje, bo jeszcze może się przydać Pozdrawiam wszystkich czytających i tych których poznałem dzięki A4-Klub - zwłaszcza tych osobiście
  2. Ja zakupiłem u Venom24.pl , bo miałem "po drodze"
  3. Około pół roku temu byłem w tym samym punkcie co Ty - nigdy gwintu, chęć poprawy wizualnej i jakości prowadzenia, ale bez straty komfortu. Więc też pytałem na forum w i sklepie, oglądałem, aż w końcu decyzja padła na nowy gwint AP. Powiem Ci tak: jestem zadowolony, nawet bardzo, nie żałuje wyboru. Jest niżej, jest trochę bardziej twardo - w porównaniu do mojego 1BE po 300tyś przebiegu - no ale w końcu po to jest gwint, nie ma tragedii Ja osobiście dodałbym delikatnie więcej twardości.. Auto prowadzi się pewniej i nic mi trzeszczeć w środku nie zaczęło - choć o tym niektórzy wspominali, że może się zacząć. Do tej pory zrobiłem 12-15 tyś km i jest w porządku Robiąc ok 200km dziennie po naszych "pięknych" pomorskich drogach Minusy jakie zaobserwowałem do tej pory: - ciężko reguluje się tył - tył mógłby schodzić trochę niżej - u siebie mam max na dole (ale jeszcze z podkładkami regulacyjnymi) Jak coś jeszcze chcesz wiedzieć to pytaj
  4. Dobra, to wstępnie się umawiamy na wieczór.. Terio też chce wpaść - będę sie z nim zdzwaniał ;-)
  5. Siema, śledz wątek to się wbijesz. Jutro tam raczej nikogo nie będzie... Można by coś spocić Bo ja jestem jutro dłużej w trójmieście.. Ale trzeba się dobrze zgadać, bo tydzień temu nikt się nie odezwał i pustki A jak teraz Tomeks odebrał furę to nie siedzi u Ola tylko zapewne lata Choć mógłby się pochwalić furaczem
  6. Bardzo dużo ludzi poleci Ci AutoHit'a, także myślę, że możesz walić śmiało do nich - a przy okazji będziesz miał wycieczkę I pooglądasz kozackie furki które mają Albo wpadnij w niedzielę na tor w Pszczółkach - firma tam będzie to pogadasz -> MotoMania
  7. Wstępnie chętnie, myślę że zrobimy jak ostatnio rozmawialiśmy, cooo? I polecimy do: Może nie grill, ale chętnie w końcu bym dojechał :-)
  8. Będę na 100%, ale moge się chwile spóźnić..
  9. Jest mały problem, bo z tyłu już nie zejdę, bez wyciągania regulacji- jest na maxa dół a nie chce narazie jej wyjmować.. Przód wczoraj też podniosłem o ok 6mm - bo tarły opony o blachę błotników przy dociążniu przodu na skręconych kołach :-P Auto używam codziennie i bagażnika też wiec się wszystko wyrównuje ;-) Tak, koła w przyszłości będą w kolorze lusterek :-) Powiem Ci tak: nie jeździłem wcześniej na gwincie, no może u kumpla 2km.. Ale tragedii nie ma, nawet spodziewałem się że będzie twardszy, ale na codzienne jazdy ok 200km jest dla mnie w sam raz - no i to prowadzenie :-D Mój 1BE to już chyba zmęczony życiem był ;-P PS. Nawet żadne plastiki się nie odzywają - coś tam czasem zatrzeszczy na polnych, albo na przejeździe kolejowym, ale wcześniej tak samo było.
  10. Fotka na 1BE, przed montażem gwintu - z połowy marca: ^^ Tu przód był ok 2,5cm wyżej niż tył (wina zmęczonych oryginalnych sprężyn) ^^ Jeszcze gorzej było to widać na zimowym setupie 16" I po - połowa kwietnia: Przód 3cm niżej niż tył
×
×
  • Dodaj nową pozycję...