doman96b6 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) witam. Mam następujący problem. Dziś walczyłem z podłączeniem drl. Moduł mam taki jak w pierwszym poście, 2x fioletowy pod pin 16,18 zielony dałem w kostke C pod kabel szaro czarny. Po odpaleniu auta zapalają drogowe na 30%,po przekreceniu na postojowe palą się postojowe , po przekręceniu na mijania PALĄ SIE POSTOJÓWKI w kostce B nie miałem takich pinów jak 22,23. Panowie co zrobiłem źle???! :-/ Problem rozwiązany Edytowane 14 Sierpnia 2016 przez doman96b6
cinkers Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Ma ktoś jakieś sprawdzone żarówy H7 w światła długie które spełnią dobrze rolę DRL? Czyli takie, które w dzień świecą jaśniej (bardziej biała barwa) niż standardowe a jednak w nocy na długich też można z nimi jeździć i oświetlają drogę? Myślałem nad ledowymi CREE ale w nocy raczej nie spełni funkcji świateł długich. Nie mówiąc o kontroli policji. Żarówki koniecznie pod H7 bo nie mam ksenonów.
Chudy112 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 To te 7500 bo na full świecą na biało a tea na 30 tak delikatnie wchodzi w biało 8500. Na 30 świecą normalnie na bialo świecą a na 100 % na niebiesko Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
ucho.77 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2016 8500k z linku na 100% mocy nie świecą na niebiesko Na 54stronie są moje fotki
cinkers Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Chudy i Ucho dzieki za info - nie widzialem tego postu. A jezdziles moze na jednych i drugich? Chodzi mi o to które lepiej oswietlaja droge w nocy jego dlugie? 8500 wygladaja ciekawiej w 30% ale w 100% jakby te 7000 dawaly wiecej swiatla. Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
Chudy112 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 8500k z linku na 100% mocy nie świecą na niebiesko Na 54stronie są moje fotki Czyli ja mam 9500 dobrze wiedzieć Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
ucho.77 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Chudy i Ucho dzieki za info - nie widzialem tego postu. A jezdziles moze na jednych i drugich? Chodzi mi o to które lepiej oswietlaja droge w nocy jego dlugie? 8500 wygladaja ciekawiej w 30% ale w 100% jakby te 7000 dawaly wiecej swiatla. Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka jak to w nocy świeci nie mam zielonego pojęcia bo długie tylko na bixsie mam, napisz do Morsika on ma na xenonie z h7
A4-Tomek Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja zakupiłem moduł DRL + czujnik światła do CLH z firmy Proeltec i też będę montował to do swojej B7 bo nie mam lamp xenon/bixenon i nie zamierzam w najbliższym czasie inwestować w to... Rozumiem że kupić te żarówki o barwie 8500K? Zdjęcia na allegro pokazują inny kolor świecenia niż wam wyszło po zamontowaniu Ciekawi mnie jaką temp. emitują bo np. Osramy Nightbreaker potrafiły po paru latach stosowania wypalać lustra bo wydaje mi się że osiągały większe temperatury. Widzę żeby pominąć czarny kabel, chyba że będą migały drl bo nie wiem jak wygląda ładowanie aku. Napewno pominę biały który można podpiąć do kontrolki pokazującej czy świecą drl. Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez A4-Tomek
cinkers Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Pany jest jakiś pin we włączniku AUTO który podaje napięcie/masę tylko w pozycji AUTO a po przełączeniu na postojówki czy mijania już nie? Chcę podłączyć DRL tylko żeby działało w pozycji AUTO a po przełączeniu włącznikiem całkowicie wyłącza moduł DRL. Włącznik mam dołożony bo oryginalnie nie było AUTO. A może z MCE pociągnąć? No i gdzie podłączyć się pod długie w module z B7 w wersji HIGH? Tutaj? Pin 21 – Przełącznik lewego światła mijania/drogowego (WY) [fioletowo/nebieski]Pin 22 – Przełącznik lewego światła mijania/drogowego (WY) [fioletowo/zielony] Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez cinkers
Pjotras Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 PIN 7 lub 16 - one są zmostkowane. tu masz rozpisane piny w MCE i przełączniku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/100858-mce-09-modul-centralnej-elektryki-lusterko-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-coming-leaving-home/
cinkers Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 PIN 7 lub 16 - one są zmostkowane. tu masz rozpisane piny w MCE i przełączniku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/100858-mce-09-modul-centralnej-elektryki-lusterko-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-coming-leaving-home/ Ale to mówisz o funkcji AUTO? Czyli podpinam pod: Pin 16 – Zasilanie prawego światła DLR [biało/żółty] lub Pin 7 – Zasilanie kierunkowskazu (prawy-przód) [zielono/czarny] ?
GreGoriO Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Pod te PINy we włączniku nie wolno Ci podpiąć obciążenia, jeśli już to sterowanie przekaźnika. To są cienkie kabelki, ta instalacja służy tylko i wyłącznie do podświetlenia ikon w samym włączniku!!! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
cinkers Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 No właśnie, więc gdzie sie wpiac pod funkcje auto i druga sprawa, gdzie w b7 z MCE w wersji high wpiac sie w dlugie swiatla pod DRL? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Pjotras Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak najbardziej pod włącznik auto tylko sterowanie, które idzie do przekaźnika zamykające obwód zasilania modułu. Żadne inne zasilanie nie wchodzi w grę z dużym amperażem. Sprawdziłeś rozpiskę pinów mce z tematu który ci podałem? Możesz też cofnąć się do 1 strony gdzie też wszystko jest rozpisane który kabel w której kostce. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Pjotras
cinkers Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Czyli jeszcze raz - żeby DRL działał TYLKO w pozycji AUTO muszę zasilanie podłączyć pod pin 7 lub 16 (w B7 z MCE high) we włączniku świateł ALE poprzez przekaźnik a nie bezpośrednio. Czyli muszę jeszcze jeden przekaźnik dołożyć i dać tak: Pin 85 - stała masa, Pin 86 - podłączenie do pinu 7 włącznika świateł (+ po włączeniu funkcji AUTO), Pin 30 - podłączenie do + po stacyjce, Pin 87 - zasilanie modułu DRL, Pytanie tylko, czy włącznik AUTO poda napięcie na pin 7 lub 16 jeśli nie było go oryginalnie w aucie? Może coś jeszcze przekodować trzeba VCDS? No i drugie cały czas - gdzie w B7 w module MCE high podpiąć się pod długie? Nie ma w wersji high jasnego oznaczenia długich. Wystarczy pod to? Pin 16 – Zasilanie prawego światła DLR [biało/żółty] Pin 18 – Zasilanie lewego światła DLR [biało/czarny] Czy może jak mam wersję high ale nie mam DRL oryginalnie to patrzeć po rozpisce LOW i wtedy jasno jest: Pin 16 – Zasilanie prawego światła drogowego [biało/żółty] Pin 18 – Zasilanie lewego światła drogowego [biało/czarny] W sumie na jeden wuj wychodzi...
GreGoriO Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Rzuć schemat tego DRL. JAK WRÓCĘ do domu spróbuję się przyjrzeć... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
cinkers Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Ja mam moduł od Lepard o numerze AM.010.3 Schemat wygląda tak: I podpiąłem tak: - fioletowe pod długie światła, - zielony pod postojówki ewentualnie pod mijania, - czarny ground, - czerwony stały +, - pomarańczowy po stacyjce lub po przekaźniku (o tym zaraz), - niebieski i żółty póki co nie podłączałem Moduł działa. I teraz w zależności jak podłączę - jak pomarańczowy pod stacyjkę to w pozycji 0 DRL działa, później w AUTO, pozycyjnych i mijania już nie. Jeśli podłączę pod przekaźnik jak opisałem wcześniej to na 0 nic się nie dzieje (i to jest OK) ale na AUTO świecą się normalnie światła, na postojówkach tylko postojówki a na mijania jak w AUTO. Chyba, że zielony kabel podłączę pod mijania to na pozycyjnych działa DRL (logiczne). Pytanie - jak zrobić żeby w AUTO nie działały mijania/pozycyjne? Wtedy by działał tylko DRL a od pozycyjnych już by DRL nie działał. Kodowaniem? I drugie - jak zrobić, żeby w AUTO działał ten DRL ale po zmroku zapalały się normalnie światła. W tym momencie jak się z pierwszym uporam to i tak w AUTO jak będzie noc to długie nie będą działały ale mijania też nie
GreGoriO Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 gdzie wpiąłeś POMARANCZOWY? dokładnie! czarny ze stacyjki?
cinkers Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Czarny to uziemienie więc do śruby w karoserii. Pomarańczowy pod skrzynkę bezpieczników bodajże pod 5 bezpiecznik: 5 Czujnik poziomu oleju, ogrzewanie tylnej kanapy, telefon, żaluzja szyby tył 10A Tam jest + po stacyjce a właściwie chyba po odpaleniu auta. Chyba, że po przekaźniku to wykorzystuję jeszcze PIN 16 a właściwie 17 z włącznika świateł bo mam zmostkowane. I tu może być problem bo włącznik mam AUTO ale oryginalnie go nie było więc wiązka do włącznika idzie jak bez auto. I tak teraz patrze że skoro podpinam pod 16/17 to to jest zasilanie włącznika więc nic dziwnego, że przekaźnik zwiera na auto ale też na postojówkach i mijania... Może zamiast 16/17 z włącznika podpiąć się gdzieś w MCE bezpośrednio? Widzę, że oryginalnie w AUTO pin 7 lub 16 to sygnał do MCE 32/29 czyli kostka B i pin 29. Tylko czy tam bez kodowania będzie napięcie? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez cinkers
GreGoriO Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Czarny z instalacji auta. Ten kolor w audi to zasilanie po stacyjce. Inne pytanie. Pytam bo nie mam ,B7 a nie chce czegoś pomylić. Czy masz wyprowadzony niebieski z włącznika świateł do MCE na pin 29? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się