jerzu Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Panowie mam 2 pytania, czy jak zamówię tutaj: Dzienne DRL Moduł Świateł Długich 3 lata gwarancji (3605220482) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. moduł sterowany masą to nie muszę używać przekaźnika, aby włącznik DRL działał prawidłowo? Czy przy włączonych DRLach świeci się Wam kontrola od długich świateł? Kolega założył ten moduł w Sharanie i tak ma. Moduł chciałbym założyć przed zimą i muszę wiedzieć co zamówić
mlodziak22 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 przecież w pierwszym poście pisze, że musisz przekaźnik zastosować. Mam ten moduł i żadne kontrolki nie świecą
jerzu Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Tylko standardowo są one sterowane + a włącznik DRL masą i dlatego pytam, czy jak kupie ten sterowany masą to pominę przekaźnik
ucho.77 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Opublikowano 18 Października 2013 Tylko standardowo są one sterowane + a włącznik DRL masą i dlatego pytam, czy jak kupie ten sterowany masą to pominę przekaźnik kolego masa na przełączniku DRL jest tylko w pozycji zero przekaźnik jest po to aby włącznik działał prawidłowo
jerzu Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Ok;) czyli nie kombinuje Wystukane na parapecie
Kazik123 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 jak ominiesz przekażnik to włącznik działa na odwrót czyli na 0 światła sie palą a na 1 gasną , ja nie dostałem przekażnika u siebie w mieście (czyt. wiosce) i założyłem bez miałem zamówić i tak już śmigam kilka msc.
habcio19 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Koledzy pomożcie, mam modul SD-2 z funkcją clh, w instrukcji jest napisane: -przewod niebieski (reflektor lewy) podłączamy do kabla odchodzącego ze skrzynki bezpiecznikowej w stronę reflektorów świateł drogowych czy MCE Gniazdo B (23-pin) Pin 18 – Zasilanie lewego światła drogowego [biało/czarny]niebieski z modułu Czy ma to znaczenie gdzie to podepnę, czy wyjdzie na to samo?
Kshyhu87 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Ja podłączyłem za bezpiecznikiem :-P wydaje mi się że tak bezpieczniej wrazie gdyby sd2 świrował w jakiś sposób spali się bezpiecznik
habcio19 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 w sumie racja a powiedz jeszcze masz wersje z clh czy nie? i drugi pytanie, czy masz wlacznik clh i drl, bo ja zakupilem ale puki co nie wiem jak to do konca ma być podpiete...
Kshyhu87 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Mam z clh i mam włącznik regulacji świateł z clh ale to taka rzeźba jest trochę i cyfry na włączniku clh mi się nie świecą... Tylko ikona. Brakuje mi włącznika do drl ale nie chcę gdzieś dodatkowego zakładać... Dlatego światła do jazdy dziennej włączają się automatycznie.. Myslalem żeby kupić włącznik świateł z funkcją auto i trochę go przerobić :-D
Kshyhu87 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 No właśnie nie dlatego będę musial poprawić żeby działało tak jak powinno :-)
habcio19 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Wlacznik clh drl wie ktos ktory pin do czego jest ---------- Post dopisany 25-10-2013 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 23:42 ---------- MODUŁ AUTOMAT ŚWIATŁA DZIENNE DO JAZDY DZIENNEJ RL (3601986380) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Takie przekazniki beda ok? ---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ---------- Chyba mam Pin 3 – aktywacja świateł DLR (połączenie z MCE, kostka 32-pin, 30) [niebiesko/czerwony] Pin 4 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski] Pin 5 – masa włącznika i iluminacji [brązowy] Pin 8 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski] Pin 7 -aktywacja clh Tylko jak lizyc te piny we wlaczniku bo zadnych oznaczen nie ma
edekxp Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Ale chyba w kostce są, jak dobrze pamiętam Tapatalk
habcio19 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 mam jeszcze pytanie odnosnie montazu sd-2 niby mam instrukcje bardzo wazne aby przewod czarny podłączany do masy auta był jako pierwszy (należy zamontować końcówkę oczkową , pobielić ją cyną i przykręcić do masy lub przylutować do kabla masowego znalezionego probówką -przewod niebieski (reflektor lewy) podłączamy do kabla odchodzącego ze skrzynki bezpiecznikowej w stronę reflektorów świateł drogowych. Najłatwiej znaleźć ten kabel za pomocą probówki 12V. Włączyć światła długie i wyjąć bezpiecznik światła lewego. Wtedy zgaśnie lewy reflektor. Probówką sprawdzamy po której stronie bezpiecznika zabrakło +12V .Kabel na którym zanikło 12V jest tym szukanym idącym do reflektora. -przewod niebieski (reflektor prawy) opis poszukiwań jak wyżej. -przewod brązowy z indeksem wejście sygnału +12V pojawiającego się w momencie włączenia świateł mijania (krótkich). Sygnał służy do wyłączenia świateł dziennych przy włączonych światłach mijania. -przewod czerwony zasilanie układu +12V na stałe -pzewód pomaranczowy +12V po stacyjce -przewód brązowy swiatła pozycyjne -Przewód rozowy coming home nalezy podłaczyc do impulsu z zamka centralnego w przypadku trudnosci ze znalezieniem tego impulsu mozna podłaczyc do jednwgo z przewodów od siłownika znajdującego sie w dzwiach lub w ostatecznosci do jednego z kierunkowskazów (jesli migają przy urzyciu pilota) przewód rozowy coming home - gdzie znalezc ten impuls? przewod brązowy podpiąc pod: - MCE gniazdo C: pin3 czy pin6 a moze pod oba albo jeszcze opcja pin 25 (Zasilanie świateł postojowych (z pinu 14 włącznika świateł) (WE) [szary]) clh faktycznie bedzie w halogenach? bo tak pisze mi kogiel, a w sumie nic nie podpinamy pod halogeny....
Kshyhu87 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 mam jeszcze pytanie odnosnie montazu sd-2 niby mam instrukcjebardzo wazne aby przewod czarny podłączany do masy auta był jako pierwszy (należy zamontować końcówkę oczkową , pobielić ją cyną i przykręcić do masy lub przylutować do kabla masowego znalezionego probówką -przewod niebieski (reflektor lewy) podłączamy do kabla odchodzącego ze skrzynki bezpiecznikowej w stronę reflektorów świateł drogowych. Najłatwiej znaleźć ten kabel za pomocą probówki 12V. Włączyć światła długie i wyjąć bezpiecznik światła lewego. Wtedy zgaśnie lewy reflektor. Probówką sprawdzamy po której stronie bezpiecznika zabrakło +12V .Kabel na którym zanikło 12V jest tym szukanym idącym do reflektora. -przewod niebieski (reflektor prawy) opis poszukiwań jak wyżej. -przewod brązowy z indeksem wejście sygnału +12V pojawiającego się w momencie włączenia świateł mijania (krótkich). Sygnał służy do wyłączenia świateł dziennych przy włączonych światłach mijania. -przewod czerwony zasilanie układu +12V na stałe -pzewód pomaranczowy +12V po stacyjce -przewód brązowy swiatła pozycyjne -Przewód rozowy coming home nalezy podłaczyc do impulsu z zamka centralnego w przypadku trudnosci ze znalezieniem tego impulsu mozna podłaczyc do jednwgo z przewodów od siłownika znajdującego sie w dzwiach lub w ostatecznosci do jednego z kierunkowskazów (jesli migają przy urzyciu pilota) przewód rozowy coming home - gdzie znalezc ten impuls? przewod brązowy podpiąc pod: - MCE gniazdo C: pin3 czy pin6 a moze pod oba albo jeszcze opcja pin 25 (Zasilanie świateł postojowych (z pinu 14 włącznika świateł) (WE) [szary]) clh faktycznie bedzie w halogenach? bo tak pisze mi kogiel, a w sumie nic nie podpinamy pod halogeny.... Różowy Gniazdo B (23-pin) Pin 7 – Kierunkowskazy (prawe) [zielono/biały] Pin 9 – Kierunkowskazy (lewe) [czarno/niebieski] brazowy Gniazdo C (32-pin) Pin 3 – Zasilanie lewego światła postojowego i lewego światła tylnego (WY) [szaro/czarny] Pin 5 – Zasilanie prawego światła postojowego i prawego światła tylnego (WY) [szaro/czerwony] clh bedzie w soczewkach
ucho.77 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 mam jeszcze pytanie odnosnie montazu sd-2 niby mam instrukcjebardzo wazne aby przewod czarny podłączany do masy auta był jako pierwszy (należy zamontować końcówkę oczkową , pobielić ją cyną i przykręcić do masy lub przylutować do kabla masowego znalezionego probówką -przewod niebieski (reflektor lewy) podłączamy do kabla odchodzącego ze skrzynki bezpiecznikowej w stronę reflektorów świateł drogowych. Najłatwiej znaleźć ten kabel za pomocą probówki 12V. Włączyć światła długie i wyjąć bezpiecznik światła lewego. Wtedy zgaśnie lewy reflektor. Probówką sprawdzamy po której stronie bezpiecznika zabrakło +12V .Kabel na którym zanikło 12V jest tym szukanym idącym do reflektora. -przewod niebieski (reflektor prawy) opis poszukiwań jak wyżej. -przewod brązowy z indeksem wejście sygnału +12V pojawiającego się w momencie włączenia świateł mijania (krótkich). Sygnał służy do wyłączenia świateł dziennych przy włączonych światłach mijania. -przewod czerwony zasilanie układu +12V na stałe -pzewód pomaranczowy +12V po stacyjce -przewód brązowy swiatła pozycyjne -Przewód rozowy coming home nalezy podłaczyc do impulsu z zamka centralnego w przypadku trudnosci ze znalezieniem tego impulsu mozna podłaczyc do jednwgo z przewodów od siłownika znajdującego sie w dzwiach lub w ostatecznosci do jednego z kierunkowskazów (jesli migają przy urzyciu pilota) przewód rozowy coming home - gdzie znalezc ten impuls? przewod brązowy podpiąc pod: - MCE gniazdo C: pin3 czy pin6 a moze pod oba albo jeszcze opcja pin 25 (Zasilanie świateł postojowych (z pinu 14 włącznika świateł) (WE) [szary]) clh faktycznie bedzie w halogenach? bo tak pisze mi kogiel, a w sumie nic nie podpinamy pod halogeny.... Różowy Gniazdo B (23-pin) Pin 7 – Kierunkowskazy (prawe) [zielono/biały] Pin 9 – Kierunkowskazy (lewe) [czarno/niebieski] brazowy Gniazdo C (32-pin) Pin 3 – Zasilanie lewego światła postojowego i lewego światła tylnego (WY) [szaro/czarny] Pin 5 – Zasilanie prawego światła postojowego i prawego światła tylnego (WY) [szaro/czerwony] clh bedzie w soczewkach jak weźmiesz impuls z kierunków a nie z centralnego to CLH będzie ci się zapalało jak zostawisz auto na awaryjnych:wink: przewód różowy jeżeli nie masz MCE z końcówką F to możesz zaizolować bo chyba do niczego ci się nie przyda ---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:53 ---------- Chyba mam Pin 3 – aktywacja świateł DLR (połączenie z MCE, kostka 32-pin, 30) [niebiesko/czerwony] Pin 4 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski] Pin 5 – masa włącznika i iluminacji [brązowy] Pin 8 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski] Pin 7 -aktywacja clh Tylko jak lizyc te piny we wlaczniku bo zadnych oznaczen nie ma
Kshyhu87 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Dokladnie tak ale wystarczy zrobić przez włącznik clh i jest git :-) mam tak u siebie :-P
ucho.77 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 Dokladnie tak ale wystarczy zrobić przez włącznik clh i jest git :-) mam tak u siebie :-P To jak wpinasz sie bezposrednio w halo?? Bo przeciez inaczej chyba nie ruszy:eusathink:
Kshyhu87 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Clh w Sd2 będzie działać tylko na soczewkach... Nie ma kabli bezpośrednio wyprowadzonych do halogenów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się