tomaz_oz 0 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 witam, Po zapaleniu puszcza jasną chmurę po czym ustaje na parę minut (może 2min) i znów zaczyna kopcić tak jak chwila po odpaleniu. Dymienie się nasila z każda minutą, aż do rozgrzania silnika. Płynu nie ubywa oleju tez nie ubywa (w znacznych ilościach), od wymiany czyli od 9 tys. nie dolewałem a jest więcej niż pół bagnetu.Smród spalin jest dość intensywny gryzący w gardło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Pompki Panie do sprawdzenia, podpinałes wogóle kompa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer 0 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 a po rozgrzaniu silnika do 90 stopni dalej masz chmure? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 nadmierne dymienie podczas zimy do momentu rozgrzania silnika jest normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer 0 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 nadmierne dymienie podczas zimy do momentu rozgrzania silnika jest normalne dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 No Panowie zalezy jakie to jest to "nadmierne" i jaki kolor maja spaliny, jak biały to jeszcze normalne ale niebieski to juz nie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 jak niebieski by był to świadczy o spalanym oleju, wykończeniu turba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer 0 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Autor tematu napisał " jasną chmurę " oraz " Płynu nie ubywa oleju tez nie ubywa (w znacznych ilościach) " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Panie to jest diesel z PD, one tak maja ze klekoczą, puszczają chmurne, i ogólnie brzydko pracują, takie rozwiązanie techniczne. Choć po rozgrzaniu, praca mojego PDeka jest znośna, i ma ładniejszy dźwięk niż nie jeden CR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Panie to jest diesel z PD, one tak maja ze klekoczą, puszczają chmurne, i ogólnie brzydko pracują, takie rozwiązanie techniczne. Choć po rozgrzaniu, praca mojego PDeka jest znośna, i ma ładniejszy dźwięk niż nie jeden CR gdybys miał okazję pofruwać takim pd-kiem kiedy nie byl jeszcze zuzyty to zapewniam cie, ze tych objawow za normalne nie uznalbys tak latwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Powiedz mi który 10letni diesel nie jest zużyty ??? To ze na liczniku 170tysi za wiele mi nie mówi Gdybys postawił obok siebie salonowego PD i CR to uwierz mi ze CR to muzyka a PD to typowy diesel (niezagłębiający sie w wady i zalety) tak jest to skonstruowane ze musi być głośniej niż CR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Dymienie na biało po odpaleniu przy obecnych temperaturach to naturalne zjawisko. Co do kultury pracy to CR (od trzeciej generacji) zawsze będzie lepsza niż PD bo mimo podobnego ciśnienia roboczego (ok 2k bar) CR zależnie od warunków pracy może uzyskać nawet do siedmiu wtrysków paliwa w jednym suwie pracy gdzie PD ma tylko dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Nie bez powodu grupa VAG zrezygnowała z PDeków. Wsadzają jeszcze do jakiejś nowej jednostki wtryski PD ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Pewnie wkładają, bo lubią pakować stare technologie do seata i skody ale na 100% nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaz_oz 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dymienie na biało po odpaleniu przy obecnych temperaturach to naturalne zjawisko. . Dymi i przy niskich i przy dodatnich tzn ok 5-10 stopniach, przy wyższych raczej nie np w lato. No chyba ,ze długo stoi. Jak pochodzi chwile to wszystko jest jest ok. Zastanawiam się czy to wtryski czy to rzecz naturalna jak to panowie piszecie. Dodam ze jak długo postoi to przy odpaleniu puszcza ogromna chmurę, ale ustaje zaraz. Jeszce jedno mam pytanie czy wymiana rozrządu i nie podłączenie pod kompa ma wpływ na głośniejsza pracę, ostatnio wymieniał mi znajomy, no i mam wrażenie ze duzo głośniej chodzi. czy trzeba ustawiać kąt synchronizacji?? Bo nie zrobił tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 tak powinno sie ustawiać kąt synchro po wymianie rozrządu, choć mało który mechanik to praktykuje. Przeważnie po wymianie rozrządu klienci przyjezdzaja z pretensjami ze auto źle złożone i głosno chodzi. Fakt jest taki ze po wymianie, rolki nie świszczą, napinacz nie tłucze i zaczyna być słychać inne podzespoły które wcześniej były zagłuszane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaz_oz 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Fakt jest taki ze po wymianie, rolki nie świszczą, napinacz nie tłucze i zaczyna być słychać inne podzespoły które wcześniej były zagłuszane [/quote Przed wymianą rolka i napinacz aż tak głośno nie pracowały, żeby zagłuszać inne podzespoły . Najwidoczniej trzeba będzie ustawić synchro. Trzeba wtedy odciągać przód, czy zrobi się to zdejmując samą obudowę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 trzeba zdjąć jedynie górną osłonę, cała operacja zajmuje ok 10min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Niech kolega ustawi sobie kąt na -0,6 wtedy chyba najlepiej pracuje PD. A u Ciebie sprawdź EGR, też może być sprawdź na pociśnieniu z vacum czy masz conajmniej 0,9bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się