Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy do 2 tys.Wytarty wałek oraz poychacze


przemoo

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest tego typu ze auto do 2tyś jest mocno zamulone, po 2tys dopiero dostaje kopa.Są też problemy z odpalaniem zimnego silnika, trzeba ze 3sekundy zakrecic zeby odpalił.jak odpali to wiadomo, biała chmura dymu.Na wolnych obrotach jest tez lekkie szarpanie.dziwna spawa jest jeszcze z jednym, gdy trzymam obroty równo 2 tys czuc regularne przerwy w pracy silnika. Jak auto chwile pochodzi problem cięzkiego odpalania ginie i pali za kazdym razem idealnie na dotyk. Miał ktoś podobny problem? Turbo jest śweżo po regeneracji. Wiem ze potrzebne są tu logi ale niestety nie mam w tej chwili jak tego zrobić. Przebieg auta to 260tyś. Mocy brakuje na tyle ze ciezko jest ruszyc na głębszym sniegu (10cm).Mile widziane mądre podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego też mam turbo po regeneracji i mam tak samo wydłużona sztanga od gruszki po to żeby turbo wytrzymało okres gwarancyjny a z zapalaniem mam gorzej niż ty pali mi dopiero za 3 4 razem ale stało mi się to po wymiane szklanek i wałka rozrzadu w twoim przypadku może trzeba sprawdzić kont synchronizacji rozrządu podepnij vaga .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja miałem taki sam problem... po 2 tyś obrotów ciągnął jak szalony... zero błędów w kompie... okazało się że padł czujnik ciśnienia doładowania... aby to zdiagnozować wystarczyły kolegom logi statyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sam nie masz możliwości zrobienia logów podjedź do chłopaków na najbliższego spota i tam powinni to ogarnąć. Po logach można coś więcej powiedzieć w sprawie twojego problemu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam ten sam problem , jest to brudny zawór EGR , aby to sprawdzic wystarczy sciągnąć wężyk dochodący do zaworu EGR , w moim przypadku jak ręką odjął , teraz pozostaje jeszcze wyczyścic zawór EGR i podłączyć wężyk spowrotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie bez różnicy egr wporządku dziś go wykręciłem lałem nafte jest szczelny

---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:39 ----------

a zślepiłeś wężyk po zdięćiu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie bez różnicy egr wporządku dziś go wykręciłem lałem nafte jest szczelny

---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:39 ----------

a zślepiłeś wężyk po zdięćiu?

Zaslepiłem. EGR u mnie zarzygał wszysto wokoło wiec raczej jest do wymiany.

---------- Post dopisany at 12:42 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ----------

Problem został zdiagnozowany. W moim przypadku skończył sie wałek rozrządu oraz popychacze w których są spore zagłębienia.Regularne szarpnięcia odzczuwalne przy 2 tys obrotów- kończąca sie dwumasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg auta to 260tyś

A ile na prawdę tego pewnie nie wie nikt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim przebiegu to 1.9 się dopiero rozkręca i na program do tunera jedzie:decayed: No chyba że jakiś rzeźnik tym jeździł, ale skoro masz tyle różnych awarii osprzętu itd. to raczej przebieg dużo większy tam jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mieśiąc po wymianie wałka i szklanek auto zamulone ja stary passat dziś w dodatku padł akumulator auto stało dwa dni akumulator mam roczny i nie wiem co mogło go rozładować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim przebiegu to 1.9 się dopiero rozkręca i na program do tunera jedzie:decayed: No chyba że jakiś rzeźnik tym jeździł, ale skoro masz tyle różnych awarii osprzętu itd. to raczej przebieg dużo większy tam jest.

przy tym przebiegu to sie moze rozkrecac stara 80 1.9 ale nie a4 b6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim przebiegu to 1.9 się dopiero rozkręca i na program do tunera jedzie:decayed: No chyba że jakiś rzeźnik tym jeździł, ale skoro masz tyle różnych awarii osprzętu itd. to raczej przebieg dużo większy tam jest.

przy tym przebiegu to sie moze rozkrecac stara 80 1.9 ale nie a4 b6

Nie przesadzaj B6 spokojnie 500 tys.km bez remontu przejeżdzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytko kwestia jak auto było serwisowane, nie sądzę że przy oleju long life i wymianach co 30tys wałek wytrzyma 500tys. Ale jak to mówią wyjątki od reguły są możliwe:wink:

Mogą jeszcze broki wcześniej wyskoczyć i pozamiatane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo że dużo od tego zależy, jednak za granicą auta latają głownie w LL i robią takie przebiegi Audi A4 1,9 TDi 130 Avant S-line als Kombi in Odder

Nawet dużo 2.5 TDI ma takie przebiegi Audi A4 AVANT 2.5 TDI 163cv CAMBIO AUTOMATICO als Kombi in Brindisi

W przypadku kolegi właśnie ta opcja ze sporo cofniętym przebiegiem jest bardziej prawdopodobna i dlatego ma tyle problemów z autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM!

Mogę się dołączyć?

Moje autko 392000 i nigdy nic z silnikiem nie było, trochę dymi na czarno, z rur jak mocno wkręcam na obroty< ale program mam wymieniony przez ABT na jakieś 150KM >! przy 225 000 km przebiegu wymieniłam turbinę<ponieważ padła><chyba>< tego nikt niewie><po wymianie wymieniono czujnik podciśnienia turbiny, więc to mógł być defekt>Nie wiem ile jeszcze polata na tym silniku, ale części tanie <te oczywiście używane>Właśnie szukam nowego silnika z osprzętem, zanim wyzionie ducha ten stary< i tak jest dobry,szacunek!> - koszt jakieś 3000-4000zł. Trudno.Pozdrawiam

---------- Post dopisany at 01:01 ---------- Poprzedni post napisany at 00:49 ----------

czy ktoś słyszał o regulacji czopów wtryskiwaczy? jeden mechanior mi wtryniał!!! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...