martiborki Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 witam koledzy pomozcie ostatnio padla mi centralka eh odlaczylem ako i od tego momentu autkiem szarpie na 3000 obrotow jak daje gaz podloga przy powolnym wciskaniu gazu tego nie ma ladnie sie zbiera dodoam ze jak pojdzie gaz podloga poszarpie 4 razy i poleci dalej i wszytko jest git ale to jest po wylaczenui ako wszytko pomozcie audi a4 b5 1.8t
martiborki Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 własnie za moment ide działać sie naczytałem mam nadzieje ze da rade napisze jak ogare pozdro ---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ---------- koledzy poprawcie mnie jak cos zle robie 1.wchodze do auta wyciagam panel od radia wlaczm zaplon i nawiew na zero 2.otwieram mache zdejmuje klemy 3.po nocy wracam otwieram mache zakladam klemy 4.nie dotykam nic procz kluczyk stacyjka zaplon na 1minute 5.przekrecam kluczyk zpowrotem na pozycje wylaczenia autka 30sek 6.pzrekrecam kluczyk zpowrotem na zaplon czeka z 10sek i odpalam autko daje mu pochodzic z 5 min i jade ehh a ono dalej szarpie eh
bialy986 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Trzeba przekręcić zapłon na ok 30s. nie dotykając żadnego pedału wyłączyć zapłon poczekać ok 10s. i ponownie włączyć zapłon i odpalić silnik tylko po odpaleniu znowu nic nie dotykasz tylko noga na sprzęgło poczekać musisz ok 20 s. niech on sobie pochodzi spokojnie i dopiero możesz jechać to tylko przy pierwszym odpaleniu potem już robisz wszystko normalnie.Podłącz jeszcze VAG podejrzewam że coś tam będzie ale wykasuj to i podłącz ponownie tylko najpierw adaptacja. wysłane za pomocą tapki
martiborki Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 ma znaczenie to sprzeglo bo odpalalem bez sprzegla ---------- Post dopisany at 13:14 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ---------- eh 3 proby bez polepszenia a wrecz na gorsze teraz zaczely obroty falowac do tego zobacze jeszcze jak popsikam wtyczki od przepustnicy wd40 moze sa zasniedziale ehh ile trzba czekac na odlaczonym ako?? jak to nic nie da to jutro vag i czyszczenie przepustnicy potem zobaczymy co dalej ---------- Post dopisany 25-03-2013 at 18:47 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2013 at 13:14 ---------- witam ponownie te falowanie obrotow to z tego ze wypialem przeplywke podlaczylem na nowo jest git ehh ale to szarpanie nie ustalo na vagu oczywiscie zero bledow przepustnica tez byla zaadoptwana dobrze eh mialem juz taki objaw jak mialem wtyczke na pol wpieta do n75 bylo tak samo bede szedl w tym kierunku mysle ze cos moze bc z nia nie tak gdyz mialem uwalona poduche silnika a kabel od n75 napiety mocno moze poprstu wtyczka nie rychci jak nie to pewnie n75 bede dzialal dalej acha swieczki wymienione na ngk tez nic z tego ;/
eu4yaon Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 zeby zaadoptować przepustnice z "kluczyka" trzeba mieć temp. roboczą silnika 90stopni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się