Maxito Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Witam wszystkich. Po 4 latach bycia na forum postanowiłem pokazać swoje wozidełko, które już trochę ze mną jest. Autko przyjechało ze "szwabi" w 2009 roku i od tego czasu jesteśmy razem . Przebieg jak to na Niemca przystało 202000 w chwili zakupu, teraz ciut więcej. Wyposażenie gorzej niż podstawowe: E0A = Akcja specjalna-brak 1KD = Hamulce tarczowe tył 3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny) F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung TD0 = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 1,9 l litera kodowa 2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz. 7Q9 = System nawigacji 3L3 = Siedzenia normalne przod 1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego 7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd J1D = Akumulator 380 a (72 ah) 3NZ = Oparcie tylne dzielone CH3 = Felgi stalowe 7jx16 4UE = Lewo/prawo 1LB = Faustsattelbremse przod 8GU = Alternator 8BB = Reflektor bialy ruch prawostr. 8Q1 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl. 7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach 4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony 0GG = Instalacja oczyszczania gazow spal. eu4 6XC = Lusterko zewn. elektr. ustawiane 5MU = Wkładki alumin.('szczotkowane') tablicy rozdzielczej 0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu U2A = Zestaw wskaznikow z obrotomierzem, zegarem radiowym 9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów 4X3 = Boczna pod.bezp. z przodu i pod.bezp.głowy 3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej Q1A = Siedzenia normalne 5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52 7X1 = UltradŹwięk. układ pomocy przy parkowaniu 0YK = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 10 X0A = National sales program germany 8Z5 = Chlodnica wody 2K1 = Zderzak wzmocniony 4K4 = Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym, sterowaniem wewnętrznym i oddzielnym sterowaniem zamka pokrywy bagażnika. 6TS = Lusterko zewn.(asferyczne) z dużym 1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe 4R5 = Elektryczne podnoŚniki szyb przod 0JH = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1386-1435; 1bj:1386-1435 1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown. M3L = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 1,9 l 5D1 = Carrier frequency 433.92 to 434.42 mhz 4GF = Szkło atermiczne (zielone) SZAŁU NIE BYŁO a tak wyglądało: tylko nie na tych felgach, bo kupiłem na stali a nie mogę znaleść starych zdjęć. Więc zacząłem coś modzić przy samochodzie , napewno nie mogę się mierzyć z Siemianem, Akjamem, Hamerem czy innymi grubymi rezaczami ale w miarę swoich potrzeb i budżetu coś tam sobie zmieniam. Pierwszą rzeczą jaką wykonałem w tym samochodzie to był montaż łokcia. teraz siedziałem jak prezes:grin:. W samochodzie był zamontowany odtwarzacz kasetowy :facepalm: więc wymieniłem sobie na Concerta II lecz Concert nie sprostał moim oczekiwaniom ponieważ przy dłuższym słuchaniu na maxa się grzał i wyłączał się. Więc na pokłądzie wylądował RNS-E z Polskim softem :banan: i tym sposobem upiekłem dwie pieczenie na jednym ogniu, radio i navi, z małej na dużą. Jak już fajnie grało, to 116 koni było za mało :grin: więc do Rogala się podjechało i ... coś tam pojechało - ale wciąż mi mało ... Potem przyszła kolej na wymianę stali 16 na 17 wypad do Wronek i pamiątka Fotka od strażników jak znajdę zdjęcie to wkleję. Kolejnym modem była wymian lusterek na lusterka podgrzewane - mała rzecz a jednak cieszy. Później zdecydowałem się na wymianę nagłośnienia ze zwykłego na BOSE. Wymiana głośników + wuferek i wzmak. Zabiegł się udał dzięki pomocy min. Siemiana - teraz żona zasze wie kiedy podjeżdżam pod dom :whistling: I to by było na tyle zmian, samochód potem poszedł na sprzedaż ale niestety lub stety samochód został w rodzinie - wygrała nadpłata hipoteki więc dalej będę się bujał a4 b7 2005 bke 1.9 I stwierdziłem że jeśli będę nadal nim jeździł to muszę coś zrobić żeby znów mi się podobał, więc wziąłem się do roboty. Na pierwszy ogień poszły szyby Później obszycie kiery, gałki i ręcznego ten mod był wykonany pod presją Siemiana :grin:, co do niego podjechałem to mi gadał że c**jowa kiera więc to zrobiłem żeby następnym razem już nie marudził. podziękowania dla Reggi za dobrą robotę. Później w końcu znalazłem stołki skórzane w swoim kolorze. Mam fantastyczny kolor INDIGO, a nie chciałem robić sobie w aucie Zebry więc długo szukałem tego kolory. I w końcu znalazłem, niestety są zwykłe skórzane ale grzane - to nowość ponieważ w moich poprzednich naleśnikach tego nie było. Do tego wymian klimatronilka z opcją grzania pupy. Było jest Częściowo już zamontowane ponieważ jestem w trakcie rezania oświetlenia w drzwiach czekam na białe lampki oświetlające podłogę po otwarciu drzwi. Zdjęcia muszę zrobić. Ale było tak Oczywiście łokieć wymieniłem na podświetlany i skórzany też w kolorze INDIGO Następnie zakupiłem i podpiąłem esp wizytownik i kubek chrom podświetlany - bo miałem zwykłe nie podświetlane BYŁO JEST i jeszcze Ambiente mała rzecz a cieszy:naughty: Aktualnie na tapecie jest do zrobienia blendy BOSE zawieszenie Eibach Pro Kit nowe fele 18 na kapciu 235/40/18 Conti 3 wersja DTM poszukiwanie dekorów 1nk lub 7n6 A zapomniał bym najważniejsze ściągnąłem oznaczenia z klapy :polew: tzn nie do końca chciałem to robić ale kiedyś wychodzę ze sklepu i patrzę jakiś ku**s za***rdolił mi A4 więc reszta z wiadomych względów musiała zniknąć . Cdn
peter22 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Ładne autko teraz jeszcze pakiet s-line i bi-xenony i bedzie malina:naughty:
Maxito Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 zobaczymy zobaczymy , widzę po sobie że mody wciągają i tego się boję ...
shakal Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Ładna sztuka Kolego powiedz mi jak tam autko po programie? Widzę, że minęło ponad 2 lata od podnoszenia mocy. Nic się nie dzieje?
akjam Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 No Max wreszcie się pochwaliłeś swoją sztuką...
Maxito Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 Powiem Ci tak, zawsze byłem przeciwnikiem ingerencji w ustawiaenia fabryczne, ale nie żałuję i polecam to każdemu. Po programie nachuśtałem już z 70 000 km i dalej jeżdżę na ori turbinie, wtryskach, jedynie co to co 2 tankowania leję czyściciela do wtryskiwaczy - kokodżambo i do przodu.
shakal Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 ...kokodżambo i do przodu. I o to chodzi
Maxito Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 Jak u siebie nie masz to polecam ja miałem nalatane ponad 200000 teraz już pod 300000 dochodzi i zero problemów - tylko żebym sobie nie zachwalał bo jeszcze coś wykraczę :grin:
shakal Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Właśnie nie mam i się zastanowię, ale teraz inne rzeczy w kolejce czekają
Maxito Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Powiem tak, motory mamy fajne bo to stara sprawdzona jednostka więc spokojnie na nich można do 500 000 śmigać Warunek jeden - trzeba regularnie wymieniać oliwę i filtry a będą służyć i służyć nam i potomnym ... 116km w tej budzie to zdecydowanie za mało
ucho.77 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Kurna jakbym znał to autko Dobra robota Max:naughty:
Maxito Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 dzięki,. coś trzeba robić żeby się nie nudziło
H4mm3R Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Widzę że cały czas do przodu, auto co raz lepiej wygląda
Maxito Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Tomku jakbyś nie chciał montować tego guzika RS4 to chętnie go przytulę:decayed: - to napewno sobie zrobię tylko nie umię tego dziadostwa namierzyć już kilka miejsc obdzoniłem gdzie rs4 rozbierają ale żadna nie ma tego guzika:facepalm: to hobby irytuje moją żonę ale coż nie chciał się zgodzić na b8 musi się zgodzić na modyfikacje
Maxito Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Dokładnie ładnie by wypełnił miejsce po małej navi
sector Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 No Maxito ładnie modzisz swoją b7 . Az tym guczkiem ori pomysł . Wstaw fotki wnętrza jak będziesz po reinkarnacji .
Maxito Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 JAK tylko gdzieś mi się uda to cudo dostać nie omieszkam się pochwalić, a tym czasem z modyfikacjami trzeba poczekać do wiosny upsss do lata może wtedy bedzie za oknem chociaż z 10 st ciepła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się