gucionexia Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Witam mogę nabyć okazyjnie komplet tarcz i zacisków przednich od S8 D2 FL. Czy podejdzie ten komplet do A4?
gucionexia Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 No właśnie nie jestem pewien tego Bo z tego co pamiętam to A4 przed i po FL miały inne zwrotnice. Znalazłem coś takiego z forum passata. (Chciałbym dodać jeszcze coś od siebie odnośnie modernizacji hamulców zestawu z zaciskami dwutłoczkowymi HP-2 i tarczą 321/30. Użytkownicy Passatów z aluminiowymi zwrotnicami o numerze 4B3407257D, 4B3407253D, 4B3407253G mają ułatwioną modernizację ponieważ muszą wymienić jedynie zacisk na HP-2. Ja swój zestaw zadaptowałem z Audi S6 4.2 Jeżeli zwrotnica w Twoim aucie posiada numer 4B3407253G (4B3407257D, 4B3407253D) to: - zaciski (zintegrowane jarzma) 4B0615107B, 4B0615108B - tarcze 4B3615301 (ATE 24.0130-0174.1, Zimmermann Sport 100.3324.50) - klocki )
Dev Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Kolego wciskasz troche ciemnotę ludowi prostemu, ale tylko troche pomijam fakt że temat był juz omawiany, ale do rzeczy oprócz zwrotnic które tutaj opisałeś potrzebujesz jeszcze dolne proste wahacze z racji tego że ta zwrotnica ma otwór na większy sworzen kolejna sprawa to taka że wpisałes zły nr tarczy, ta tarcza nie podejdzie do tego zestawu prawidłowy nr to: 24.0130-0113.1 i ostatnia sprawa.... te zaciski to szajs, lepiej zastosować jednotłoczkowe zaciski Ate
gucionexia Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 Wiesz skopiowałem czyjąś wypowiedz z forum passata temu podałem to w nawiasie . Odpuściłem temat.
Dev Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 dlaczego ???? w przypadku Twojego auta sprawa jest bardzo prosta zmieniasz: zwrotnice, prosty dolny wahacz, zaciski i tarcze z klockami wszystko P&P i jezdzisz, orientacyjny koszt z robocizną ok 2000zł
gucionexia Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 Gdybym miał posypany przód to była by taka opcja. A tak po co w takim starym i tanim aucie wymieniać coś co jest dobre.Kończą mi się przednie hamulce muszę je wymienić i to jest dobry moment na moda. Ale w grę wchodzą tylko tarcze i kompletne zaciski.
Arturoo Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Gdybym miał posypany przód to była by taka opcja. A tak po co w takim starym i tanim aucie wymieniać coś co jest dobre.Kończą mi się przednie hamulce muszę je wymienić i to jest dobry moment na moda. Ale w grę wchodzą tylko tarcze i kompletne zaciski. biorąc pod uwagę masę b5 z 2.5 to standardowe heble na pewno nie są w tym aucie dobre
gucionexia Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 Gdybym miał posypany przód to była by taka opcja. A tak po co w takim starym i tanim aucie wymieniać coś co jest dobre.Kończą mi się przednie hamulce muszę je wymienić i to jest dobry moment na moda. Ale w grę wchodzą tylko tarcze i kompletne zaciski. biorąc pod uwagę masę b5 z 2.5 to standardowe heble na pewno nie są w tym aucie dobre Temu właśnie myślę nad czymś większym przy okazji Wymiany tarcz na nowe. Chyba skończy się na standardowym rozwiązaniu 312mm.
Arturoo Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Budżetowe rozwiązanie jest złym pomysłem.....320 z dobrym klockiem minimum
gucionexia Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Od czego by podeszła tarcza i zacisk? By nie zmieniać całej wymienionej wyżej reszty gratów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się