Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Hamulce od S8 D2 FL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mogę nabyć okazyjnie komplet tarcz i zacisków przednich od S8 D2 FL. Czy podejdzie ten komplet do A4?

Opublikowano

kolego zwrotnice do wymiany

Opublikowano

No właśnie nie jestem pewien tego Bo z tego co pamiętam to A4 przed i po FL miały inne zwrotnice.

Znalazłem coś takiego z forum passata.

(Chciałbym dodać jeszcze coś od siebie odnośnie modernizacji hamulców zestawu z zaciskami dwutłoczkowymi HP-2 i tarczą 321/30. Użytkownicy Passatów z aluminiowymi zwrotnicami o numerze 4B3407257D, 4B3407253D, 4B3407253G mają ułatwioną modernizację ponieważ muszą wymienić jedynie zacisk na HP-2. Ja swój zestaw zadaptowałem z Audi S6 4.2

Jeżeli zwrotnica w Twoim aucie posiada numer 4B3407253G (4B3407257D, 4B3407253D) to:

- zaciski (zintegrowane jarzma) 4B0615107B, 4B0615108B

- tarcze 4B3615301 (ATE 24.0130-0174.1, Zimmermann Sport 100.3324.50)

- klocki )

Opublikowano

Kolego wciskasz troche ciemnotę ludowi prostemu, ale tylko troche

pomijam fakt że temat był juz omawiany, ale do rzeczy

oprócz zwrotnic które tutaj opisałeś potrzebujesz jeszcze dolne proste wahacze

z racji tego że ta zwrotnica ma otwór na większy sworzen

kolejna sprawa to taka że wpisałes zły nr tarczy, ta tarcza nie podejdzie do tego zestawu

prawidłowy nr to: 24.0130-0113.1

i ostatnia sprawa.... te zaciski to szajs, lepiej zastosować jednotłoczkowe zaciski Ate

Opublikowano

Wiesz skopiowałem czyjąś wypowiedz z forum passata temu podałem to w nawiasie :P. Odpuściłem temat.

Opublikowano

dlaczego ????

w przypadku Twojego auta sprawa jest bardzo prosta

zmieniasz: zwrotnice, prosty dolny wahacz, zaciski i tarcze z klockami

wszystko P&P i jezdzisz, orientacyjny koszt z robocizną ok 2000zł

Opublikowano

Gdybym miał posypany przód to była by taka opcja. A tak po co w takim starym i tanim aucie wymieniać coś co jest dobre.Kończą mi się przednie hamulce muszę je wymienić i to jest dobry moment na moda. Ale w grę wchodzą tylko tarcze i kompletne zaciski.

Opublikowano
Gdybym miał posypany przód to była by taka opcja. A tak po co w takim starym i tanim aucie wymieniać coś co jest dobre.Kończą mi się przednie hamulce muszę je wymienić i to jest dobry moment na moda. Ale w grę wchodzą tylko tarcze i kompletne zaciski.

biorąc pod uwagę masę b5 z 2.5 to standardowe heble na pewno nie są w tym aucie dobre :wink:

Opublikowano

W tej masie 320mm to niezbędne minimum.

Opublikowano
Gdybym miał posypany przód to była by taka opcja. A tak po co w takim starym i tanim aucie wymieniać coś co jest dobre.Kończą mi się przednie hamulce muszę je wymienić i to jest dobry moment na moda. Ale w grę wchodzą tylko tarcze i kompletne zaciski.

biorąc pod uwagę masę b5 z 2.5 to standardowe heble na pewno nie są w tym aucie dobre :wink:

Temu właśnie myślę nad czymś większym przy okazji Wymiany tarcz na nowe. Chyba skończy się na standardowym rozwiązaniu 312mm.

Opublikowano

Budżetowe rozwiązanie jest złym pomysłem.....320 z dobrym klockiem minimum

Opublikowano

Od czego by podeszła tarcza i zacisk? By nie zmieniać całej wymienionej wyżej reszty gratów.

Opublikowano

A6 C5 przedlift, na przykład...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...