Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 AVF - wykres po chipie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przedstawiam mój wykres po dzisiejszej modyfikacji u Aligatora. Seria niestety była już strasznie mocna więc różnica po modyfikacji nie jest aż tak odczuwalna, ogólnie zmiany na duży plus. Auto płynnie rozwija moc, przyjemnie się jeździ, równo ciągnie. Wcześniej był jak dla mnie odczuwalny spadek momentu przy 2400 rpm, teraz jest praktycznie stały do 3000 rpm. Mogło by być więcej KM ale za duże ryzyko ponieważ było by to max dla turbo. Co o tym myślicie ??

wykres.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Wykres ładny, a jak z dymieniem? Obserwowałeś wydech jak auto było hamowane na nowym sofcie?

Opublikowano

seria faktycznie mocna :wink:

Opublikowano

Pierwszy program Ali wgrał na 172 KM i widać było, że autko lekko przydymia, na ostatecznym programie kopcenie się zmniejszyło ale coś tam lekko dymek było widać. Ali mówił, że może to uszczelnienia pompowtrysków do wymiany - co myślicie ?? W tej chwili przyszła mi jeszcze na myśl szybkozłączka przy wyjściu z turbo. Jest lekko luźna i puszcza olej, może to przez nią ?? Jak to naprawić ??

Opublikowano
Pierwszy program Ali wgrał na 172 KM i widać było, że autko lekko przydymia, na ostatecznym programie kopcenie się zmniejszyło ale coś tam lekko dymek było widać. Ali mówił, że może to uszczelnienia pompowtrysków do wymiany - co myślicie ?? W tej chwili przyszła mi jeszcze na myśl szybkozłączka przy wyjściu z turbo. Jest lekko luźna i puszcza olej, może to przez nią ?? Jak to naprawić ??
zmień uszczelnienie na szybkozłączce :hi: taki zielony fałdowany oring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...