piotrekf3ke Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Witam Przedstawiam mój wykres po dzisiejszej modyfikacji u Aligatora. Seria niestety była już strasznie mocna więc różnica po modyfikacji nie jest aż tak odczuwalna, ogólnie zmiany na duży plus. Auto płynnie rozwija moc, przyjemnie się jeździ, równo ciągnie. Wcześniej był jak dla mnie odczuwalny spadek momentu przy 2400 rpm, teraz jest praktycznie stały do 3000 rpm. Mogło by być więcej KM ale za duże ryzyko ponieważ było by to max dla turbo. Co o tym myślicie ?? Uploaded with ImageShack.us
Pretor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Wykres ładny, a jak z dymieniem? Obserwowałeś wydech jak auto było hamowane na nowym sofcie?
piotrekf3ke Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Pierwszy program Ali wgrał na 172 KM i widać było, że autko lekko przydymia, na ostatecznym programie kopcenie się zmniejszyło ale coś tam lekko dymek było widać. Ali mówił, że może to uszczelnienia pompowtrysków do wymiany - co myślicie ?? W tej chwili przyszła mi jeszcze na myśl szybkozłączka przy wyjściu z turbo. Jest lekko luźna i puszcza olej, może to przez nią ?? Jak to naprawić ??
daniels Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Pierwszy program Ali wgrał na 172 KM i widać było, że autko lekko przydymia, na ostatecznym programie kopcenie się zmniejszyło ale coś tam lekko dymek było widać. Ali mówił, że może to uszczelnienia pompowtrysków do wymiany - co myślicie ?? W tej chwili przyszła mi jeszcze na myśl szybkozłączka przy wyjściu z turbo. Jest lekko luźna i puszcza olej, może to przez nią ?? Jak to naprawić ??zmień uszczelnienie na szybkozłączce taki zielony fałdowany oring
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się