lukasz1813 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Witam Poszukuję informacji na temat wymiany rozrządu w A4. Interesuje mnie takie rzeczy jak znaki na silniku gdzie się znajdują, jak ustawić pasek rozrządu żeby go można było ściągnąć. Czy ktoś z Kolegów posiada jakąś instrukcję w tym temacie? Czekam na odpowiedzi Pozdrwiam
trepek Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Tutaj znajdziej krok po kroku co trzeba zrobić. Wymiana rozrządu silnik TDI PD - AJM : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Bardzo lubię Perłę export, jak co
lukasz1813 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Dziękuje kolego za pomoc, przydała mi się ta stronka Rozrząd dzisiaj został wymieniony udało się bez żadnych kłopotów, choć pompa wody miała już swoje przelatane, aż ciężko było ją obracać, łożysko się w niej zatarło ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ----------
witek9292 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Troszeczke odkopuje temacik za co przepraszam. Aczkolwiek mam problem, gdyż wczoraj ze znajomym wymienialiśmy rozrząd, to znaczy on wymieniał. Ja to byłem tylko jako przynieś, podaj, po zamiataj. No i oczywiście po wymianie rozrządu, on chciał go ustawić i zablokować się okazało jak on to powiedział, że pompa paliwa jest przestawiona na jednym ząbku. Przestawił ją jak należy i wszystko już tam po składał a później robiliśmy próbę i d*pa, kręci kręci i nie odpala. Przestawił pompę z powrotem jak była i chodzi, cyk i działa. Z tym, że na zimnym silniku cały samochód się trzęsie czuć to, aż w kabinie wiadomo poducha silnika pewnie wyrobiona, ale dlaczego to odczuwam dopiero po wymianie rozrządu. Plus do tego silnik na wolnych pracuje ok, mało wiele ale od 1500 obrotów on zaczyna tak twardo chodzić bardzo twardo, głośno w kabinie jest i nie wiem o co mu chodzi.
sebek969.86 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 to określ kolego jaką masz wersie. Moje pytanie rozrząd był ustawiony na blokady?
witek9292 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 ej, sebek zabij mnie ale nie wiem afn ? A rozrząd był ustawiany i ta blokada na niby pompie i wtedy ta pompa niby byla przestawiona o jeden ząbek i nie mógł zablokować rozrządu, przestawił pompe no i zablokował rozrząd później jak chciał odpalić to nie chciał dygnąć i spowrotem przestawił pompe tak jak było i silnik chodzi no tylko od wtedy wgl turbina nie działa, wgl... kompletnie zero.. no i się rozpędza tylko max 120 km. Ciągnąłem go paręnaście kilometrów na autostradzie i nic więcej niż 120 km.. może troche ponad 120 bo troche z górki było
sebek969.86 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 nie założony jest wężyk od podciśnienia sterowania turbiną
witek9292 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Wszystkie wężyki siedzą na swoim miejscu, elegancko bo pierwsze co - to sprawdziłem. Plus dodam do tego, że ten samochód jaki jak trabant. Bardzo głośno i twardo pracuje/
sebek969.86 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 bo po wymianie paska nie został ustawiony kąt wtrysku ale nie będę gdybał ani strzelał co jest bo nie wiem jaki to jest silnik. może zamienione zostały wężyki? i coś mi się nie podoba że nie został ustawiony na fabryczne znaki ale o tym to wtedy można porozmawiać jak dowiesz się jaki masz silnik.
witek9292 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zaraz jadę do tego zenka znajomego mechanika żeby sprawdził, bo to w sumie jego wina bo on wymieniał ten rozrząd i zobaczymy co powie. To jest najgorsze, że jestem w Belgii, tutaj mieszkam, pracuje aktualnie ciężko jeszcze troche z językiem oraz brak tutaj mechaników porządnych. Same zenki, rozumiesz ? Dam Ci znać około 19 / 20 co i jak. ---------- Post dopisany at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ---------- Sory za spam, jutro na 17 po pracy, mam jechać do niego ustawi mi kąt wtrysku, zobaczymy co będzie się działo dalej. edit Znalazłem innego mechanika, konkretnego. Założył na nowo rozrząd tak jak się należy, ustawił kąt wtrysku i działa elegancko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się