martiborki Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 jak w temacie chlopaki podajcie roznice bo do ladu nie moge dojsc z audawa a nie chce sie pakowac w koszta na vagu 0 bledow swieczki wymienione a szarpie prze 3 tys obrotow gdy but w podlodze nieraz przeskoczy to 3 tys obrotow i ciagnie dalej a nieraz skacze jak nienormalny dodoam ze gdy gaz na pol gwizdka zadne cuda sie nie dzieja i jedzie jak trzeba
martiborki Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 ok pojade jeszcze raz i zrobie zdjecia logow odrazu przeczyszcze n75 i sprawdze przewody podcisnienia dodoam ze nieraz jest lepiej tzn daje mu but podloga na 3 tys lekko zmuli 3 razy i pociagnie dalej ale czesto jest tak ze skacze jak kangur ehh masakra ---------- Post dopisany at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany at 21:41 ---------- a i mielem juz taki objaw gdy mialem niedocisnieta wtyczke od n75 bylo tak samo ale po wsadzeniu jej objawy ustapily wiec skalniam sie ku temu ale zobaczymy
scq Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Szarpanie powyżej 3000 obrotów u mnie usunięte, po wymianie węży podciśnienia, wszystkie od N75 na nowe i nowe opaski. Ale tak jak dev napisał, logi dynamiczne i kumaci ocenią co i jak. ---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ---------- 002, 007, 008, 025 do zlogowania i założenie tematu w dziale diagnostyki VAG.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się