Speednet 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam Posiadam audi a4 b8 2008 2.0 tdi silnik CAGA Ostatnio mam kłopot z autkiem i nie mogę sobie z tym poradzić problem jest taki: Bank 1 CMP Sensor (G40)/Engine Speed Sensor (G28 incorrect correlation Ten blad pokazuje mi sie ZAWSZE KIEDY: Silnik jest zimny po nocy i zaczynam przyspieszac wtedy mruga kontrolka swiec i mam ten blad ,oraz kiedy jade na wysokim biegu z mala predkoscia Ciekawe jest to ze jak silnik sie nagrzeje do okolo 60 C kontrolka juz nie mruga i moge przyspieszac ile chce na jakim biegu chce nie ma znaczenia,dodam jeszcze ze kontrolka zapala sie w granicach powyzej 2000rpmdo 3000rpm powyzej gasnie ponizej sie nie zapala.Sprawdzalem czujniki CAMSHAFT SENSOR ii CRANKSHAFT SENSOR) ciekawe jest to ze jak auto pracuje na wolnych obrotach okolo 850rpm to: Crankshaft sensor pokazuje 850rpm natomiast camshaft sensor pokazuje dokladnie polowe mniej czyli 425rpm Testowałem vagiem kazdy czujnik,czyscilem EGR ,zawiozlem do warsztatu nie widza klopotu z autem mowia ze jest ok Pytanie jest proste co mam zrobic aby bylo ok? mieszkam w anglii wiec kazdy wie ze mechanicy sa tu DOSKONALI wrecz. Auto mam od nowosci nigdy tego nie bylo wiec pisze na forach z prosba o pomoc ale nikt nic nie podpowiedzial wiec moze ktos tutaj uraczy mnie swoja podpowiedzia Dziekuje i czekam na podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 na 99% źle ustawiony rozrząd / synchronizacja wału z wałkiem się rozjeżdza podczas wzrostu prędkości obrotowej - CR'y trzeba bardzo dokładnie ustawiać, przerabiałem już to nie raz, nawet po garażowych mechaniorach, którzy brali się za rozrząd z tipp-ex special lockickg tool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speednet 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Jesteś jedynym co udzielił jakiej kolwiek odpowiedz :) na ponad 180 osób przeglądających.( DZIĘKUJĘ ) Wciąż pytanie jest dlaczego to się dzieje tylko na zimnym silniku i dlaczego to się stało jakieś 6 miesięcy po zmianie przeglądu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 zimny, wieksze opory - pewnie dlatego dlaczego to się stało jakieś 6 miesięcy po zmianie przeglądu?? przeglądu ,czy miales na mysli rozrządu ?? nie ma na co czekac, tylko sprawdzic fazy rozrządu i ewentualnie poprawic ustawienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosiek2206 2 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam Mam takie same objawy jak autor wątku oddałem auto do mechanika sprawdził rozrząd, powiedział że wszystko jest ok i że to może być przez rozlatującą się dwumasę bo już dłuższy czas się tłukła. Wymieniłem dwumasę a problem pozostał więc zdjąłem górną osłonę rozrządu żeby zerknąć na czujnik, przeczyściłem go sprawdziłem wtyczkę do czujnika idzie 5V czujnik jak sprzawdzam opór podaje za każdym razem inną wartość i zastanawiam się czy tak ma być? Jeszcze jedna sprawa bo gdy zdjąłem tą osłonę rozrządu widać napinacz paska i według mnie wycięcie powinno się pokrywać czyżby był za słabo naciągnięty? dołączam foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom22 3 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam sprawdż sobie wtryski bo takie objawy są bardzo podpadające bo gdy jesteś na wysokim biegu z małą prędkością to potrzebne jest wytworzenie dużego ciśnienia no i jak któryś wtrysk ma duży przelew to wówczas wejdzie silnik w tryb awaryjny.Jak wtryski są całkiem zużyte to dłużej zapala na ciepłym silniku.Sprawdż te objawy a rozrządu nie tykaj bo jakby cos z nim było nawet minimalnie przestawiony to byś wogóle auta nie odpalił.Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosiek2206 2 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Auto pali normalnie na zimnym i ciepłym silniku, nie ma straty mocy więc napewno nie wchodzi w tryb awaryjny. Jak by to było od wtrysków to błąd walił by cały czas a nie tylko na zimnym silniku a przynajmniej tak mi się wydaje. Co do rozrządu to nie jest tak że jak sie minimalnie przestawi to auto nie odpali bo to raz ludzie mieli przypadek że przeskoczył o ząb i chodził? Kiepsko ale palił. Może ktoś wie jak sprawdzić korelacje rozrządu vcds? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 W CBBB synchronizacja jest w 51 grupie, pokaz jakie masz tam wartosci - mozliwe ze we wzdluznych jest podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosiek2206 2 Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 W grupie 51 mam drugi wtrysk. A CBBB to kod silnika jak się domyślam? Ja mam CAGA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Tak, CBBB to kod silnika. Tutaj w 4 polu jest synchronizacja, opisana jako idle stabilization. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosiek2206 2 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Chyba się nie rozumiem. Ty możesz bloki wartości mierzonych odczytywać w postaci 4 pól wartości w danym bloku, u mnie jest to niedostępne w zamian mam listę 625 lokalizacji i mogę zaznaczać daną wartość i odczytywać ją. I w tym tkwi problem bo przeglądałem już wszystkie i nie mogę znaleźć tej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zapomnialem ze u Ciebie bedzie juz diagnostyka po UDS, w takim razie nie wiem jaka to bedzie grupa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cooljack 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 ja z kolei mam cos takiego: rozrzad oczywiscie wymieniony auto smiga normalnie, ladnie pali, przyspiesza, rolki po wymianie rozrzadu juz nie halasuja wiec nawet mozna powiedziec ze ciszej pracuje ostatnio jakoś tak w trasie mu docisnalem i pow 4 tys obrotów zapala sie lampka swiec zarowych a jak tylko obroty spadna ponizej 4 tys obrotów gasnie. auto pracuje normalnie po takiej akcji jak i w czasie tej akcji ok ale vcds odnotowywuje taki błąd: 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 00 [096] - Incorrect Correlation Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 223468 km Date: 2014.07.31 Time: 17:24:57 i teraz pytanie....czy przejomac sie tym czy nie? Nie wiem jak było przed wymiana rozrządu bo do takich obrotów nigdy go nie kręciłem.....teraz normalnie tydzien smigam i błędów nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się