bad129 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam Mam taki problem.. w audi dość szybko ubywa mi olej na szabli(zrobie 500km i na szabli ubędzie z ok 3-4 rządki na moletce)... Auto nie dymi, jest dynamiczne,pali, wszystko chodzi ok. Czym to może być spowodowane Dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 wyciekiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bad129 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 o to chodzi, że nie widzę nigdzie wycieku pod autem było by coś widac a tu sucho, dodam że wczesniej w Niemczech byl laty castrol longlife,, teraz nalałem motula 5w40.. przejechałem parę set kilometrów i ubyło na moletce 0.5cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Hmm... Jakiego tego Motula zalałeś ? Jaki dokładnie ? Może silnik się "przestawia"... i na początku lubi łyknąć. No nic... jeździj i obserwuj. Osłonę pod silnikiem i z silnika ściągałeś żeby pozaglądać ? Nie oszukujmy się... w Audi jest wszystko zabudowane i nie ma za bardzo gdzie patrzeć na wycieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 na motulu oliwa znika trochę szybciej ... tak miałem we wcześniejszych trzech audi 1.9TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Pany... to ja nie wiem na jakiś wy Motulach jeździcie... może fake ? Ja właśnie na Castrolu dolewałem a na Motulu praktycznie nie ubywa.. Dosłownie centymetr na miarce na 8kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Motul wyłącznie od dystrybutora dosłownie cm na 8kk to i tak dolewasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Nie wiem... Do mojego silnika wchodzi 4.5L i tyle mi wlał mechanik (pod max) Po przejechaniu 8kkm na bagnecie mam olej tuż nad kreskowanym polem... Nie wiem czy silnik to wziął... czy przepalił bo było na max, czy łyknął bo wcześniej był na Castrolu... Ile ty myślisz kolego że ja będę jeszcze jeździł... jeszcze z 8kkm i go zlewam... Jak dobrze pójdzie to interwał wymiany 15kkm będzie bez dolewek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krytias 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Do mojego silnika wchodzi 4.5L i tyle mi wlał mechanik (pod max) Normalnie to do tego slnika wchodzi około 4 litry oleju. Wiec 4.5 L to odrobine za duzo... Zalezy co kto uwaza za max na bagnecie. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-oleju-mojego-silnika-83133/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 PS. To jest A3... Nie no wchodzi 4,5 tak każde katalogi mówią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszka.d 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 WitamMam taki problem.. w audi dość szybko ubywa mi olej na szabli(zrobie 500km i na szabli ubędzie z ok 3-4 rządki na moletce)... Auto nie dymi, jest dynamiczne,pali, wszystko chodzi ok. Czym to może być spowodowane Dzięki za odpowiedzi Kolego nie będzie dymiło, sprawdź węże od coolera - rozepnij złączkę i sprawdź co dzieje się wewnątrz... asekuracyjnie zabezpiecz podłoże, bo zdarza się że dmuchawa sypie olejem po stronie zimnej a olej gromadzi się w układzie... Auto wtedy nie koniecznie musi kopcić bo olej nie leje się na stronę ciepłą... Lub też wyświechtane prowadnice zaworowe lub uszczelniacze ale wtedy już powinien pojawić się dym... na odpalonym silniku wyciągnij bagnet i sprawdź czy jest komin.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się