Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Spływajace paliwo


miru

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy!mam pewien problem.czasami rano samochód nie odpala, muszę sporo pokręcić żeby odpalił.wydaje mi sie ze jakby jakiś zawór nie trzymał i paliwo wraca do zbiornika.czy to możliwe? Jeśli tak to jaki zawór i jak można to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompowtryskiwacze amen mówią ? :gwizdanie: najpierw VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi silnika, sprawdź czy są błędy. Bo przyczyn takiego zachowania może być naprwde bardzo wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece to chyba nie o tej porze roku

Dlaczego ?

Odłącz swoje to zobaczysz czy odpali od kopa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece to chyba nie o tej porze roku

Dlaczego ?

Odłącz swoje to zobaczysz czy odpali od kopa :)

Zdrowa motorownia powinna odpalić z kopa. Świace grzeją w temperaturze poniżej 5 st. C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już doczytałem :):hi:

Coś dzwoniło, tylko nie wiedziałem w którym kościele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

miałem podobnie... u mnie oringi pod PD nie trzymały ciśnienia, jak wymontowali mi PD i zamontowali te same coś się ułożyło i problem zniknął...., a nie telepie ci na wolnych obrotach?

jest pare takich przypadków na forum.... poszukaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod pompkami sa uszczelniacze. czasami puszczaja. to raz,

pompki maja konektorki elektryczne sterownia nimi, czasami traca pewny styk. to dwa.

warto zlogowac grupe 013 moze wskazac ktorego PD problem dotyczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bylo problemu

problem sie zaczal jakies 2 miesiace temu[br]Dopisany: 03 Sierpień 2008, 20:07 _________________________________________________panowie bylem juz u 3 mechanikow ,jeden ma naprawde dobry komputer i nie znalazl zadngo bledu

problem jest taki ze bylem w polsce tylko dwa tygodnie i kazdy z nich ma tyle roboty ze nie bylo szans sie wcisnac,a w serwisie to juz wogole.teraz jestem w anglii i nie wiem co mam robic[br]Dopisany: 03 Sierpień 2008, 20:13 _________________________________________________moze pojechac tutaj do serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary, napisąłem Ci jakiś czas temu że miałem to samo i sobie poradziłem praktycznie bez kosztów, to na 95% PD nie trzymają ciśnienia. Było kilka podobnych przypadków w AWX i AVF. POCZYTAJ FORUM bo rozwiązania są na tacy tylko trzeba się do nich zastosować!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj kolego linki do jakiejś sensownej wypowiedzi kogos ja ostatnio tez szukałem coś na temat spływania paliwa przez noc i nic konkretnego w sumie nie znalazłem oprócz tego ze mogą być to wtryski , jakieś uszczelki i zawór zwrotny w pompie ale zielonego pojęcia nie mam gdzie on sie w pompie dokładnie znajduje a tym bardziej nie jest to napisane na tym forum :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17685.0.html;highlight=pomocy+pompowtryski

były jeszcze ze 2 podobne przypadki, że po wyciągnięciu PD i założeniu tych samych (z nowymi oringami lub tymi samymi) problem ustąpił.

jarek3251 - to jest pryzpadek AWX/AVF - i ja o tym mówię u Ciebie nie ma PD więc moj przypadek dużo Ci nie pomoże :(

miru - logi z 013 są konieczne. Pytałem wcześniej czy nie telepi Ci autem na wolnych obrotach(czuć to w kabinie) ??? jeśli tak to na 99% to samo co u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...