Michał85 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 witam. Mam taki problem otoz jadac rano do pracy wskazowka temperatury silnika wariuje podnosi sie pokazuje 90 st po chwili spada do zera za chwile znowu pokazuje 90 st. albo w ogole nie drgnie nawet po przejechaniu 50km. auto podlaczylem pod Vag i temeperatura w bloku 007 90st a wskazowka na desce nawet nie drgnie. I mam pytanie w czym lezy problem? czujnik temperatury? termostat? Dodam ze Vag zadnego bledu nie pokazuje.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Po objawach wygląda mi na walnięty czujnik temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiven 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Miałem taki sam problem. Winny był czujnik temperatury ori audi kosztował 90 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał85 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Dzieki chłopaki. W poniedziałek wybiore sie do ASO po czujnik. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalPoti 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 I dobrze robisz. Ja połasiłem się na parę złotych i po miesiącu zrobiło sie to samo. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kantek1 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 tylko oryginalny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 A ja kupiłem termostat i czujnik nie ori i już 1,5 roku wszystko jest ok. Jak dla mnie to loteria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dfence2005 0 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Witam W którym miejscu znajduje się ten czujnik G62? Idzie się do niego dostać bez problemu ściągając pokrywę plastikową silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Po zdjęciu osłony silnika zdemontuj też prowadnicę powietrza do EGR, a za silnikiem ujrzysz taki widok: Nr 3 to złącze elektryczne do czujnika G2/G62. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dfence2005 0 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilek161290 3 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 miałem identyczne objawy jak Ty...u mnie czasem jeszcze potrafiło rano startować już od 90 stopni i szlo w gore. Wina leżała po stronie licznika. Dokładnie to silniczek od wskazówki temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokojumbo123 0 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Tez tak mialem i okazalo sie ze termostat. pakotomasz dobrze napisal - to loteria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się