hormon Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Padła mi tylna sprężyna w aucie - zawiecha 1BV. I teraz mam dylemat czy pakować się w zakup nowych oryginalnych (chyba powinienem wymienić parę od razu) czy zainwestować w sprężyny obniżające? Cenowo wyjdzie chyba podobnie (2x ori po 350zł)... Czy popularne springi obniżające powiedzmy -30 będą dobrze pracowały z czerwonymi amorami? Nie chcę obniżać więcej niż to co mam w 1BV. Zastanawiam się nad Eibach Pro-Kit i Weitec. Pomóżcie
tomaszstn Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Eibach wydaje się że będzie bardziej komfortowy, wg mnie są lepsze. Amorki będą dobrze współgrać z tymi sprężynami Polecam takie zestawienie
pezex Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 czy da rady bezproblemu jeździć na -30? Mijanie "leżących policjantów" to wyzwanie?
tomaszstn Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Na -30mm jeździ się normalnie, wiadomo aby przodem nie dojeżdżać do 25 cm krawężników ale ogólnie jest spoko. Koledzy na forum jeżdżą na gwintach zdecydowanie niżej i też dają radę. Wiadomo im niżej tym bardziej musisz uważać po czym jeździsz i gdzie parkujesz.
pezex Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 a wejda koła 235/45 R17 pod -30mm? na felgach ori s-line
tomaszstn Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Powinno wejść, B6 ma troszkę większe nadkola od B5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się