Jarol Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam Proszę o ocenę logów silnika. Auto jeżdzi dobrze ale czasem wpadnie w tryb awaryjny, wtedy wsterowniku jest jeden błąd związany z przeładowaniem: 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded P1555 - 35-00 - - Poniżej logi dynamiczne silnika, jest to 1,8T BAM 225km VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log statyczny 032 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co może być przyczyną tego przeładowania? Padnięty N75 czy raczej coś z WG?? Proszę o pomoc
grzes1150 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 wężyki przy n75 i WG do sprawdzenia. Może też być coś z gruszką od WG.
Jarol Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Posprawdzałem dzisiaj i WG chodzi dobrze. tzn wypiołem wężyk z N75 co idzie do gruszki i dużą szczykawką wtłoczyłem powietrze. Sztanga ruszała się o jakieś 1,5cm i jak puściłem to odbijała. Wężyki też raczej są sprawne więc wyglada na to że padnięty jest N75. Ktoś wie gdzie go można w dobrej cenie kupić?? Z tego co się zorjentowałem to jego numer to 058906283F
grzes1150 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Posprawdzałem dzisiaj i WG chodzi dobrze. tzn wypiołem wężyk z N75 co idzie do gruszki i dużą szczykawką wtłoczyłem powietrze. Sztanga ruszała się o jakieś 1,5cm i jak puściłem to odbijała. Wężyki też raczej są sprawne więc wyglada na to że padnięty jest N75.Ktoś wie gdzie go można w dobrej cenie kupić?? Z tego co się zorjentowałem to jego numer to 058906283F Kup nowy w aso a nie będziesz miał z nim przygód
Jarol Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Już zamówiłem w ASO po pracy wymienie i zrobie nowe logi. Aha numer który mam na zaworku jest już wycofany teraz N75 ma nowe oznaczenie 06A906283E ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 12:24 ---------- N75 wymieniony i oto wynik: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co o tym myslicie?
grzes1150 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Już zamówiłem w ASO po pracy wymienie i zrobie nowe logi.Aha numer który mam na zaworku jest już wycofany teraz N75 ma nowe oznaczenie 06A906283E ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 12:24 ---------- N75 wymieniony i oto wynik: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co o tym myslicie? szafa gra
german81 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 teraz dołem pompuje ładnie tylko góra brakuje nawet 0,1 bara zrób jeszcze logi z bloku 115 i 118 .
Jarol Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ok jutro zrobię logi, myślicie że gdzieś dziura może być w dolocie?
Jarol Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zrobiłem wczoraj test szczelności dolotu i wygląda że wszystko jest ok. Odłączyłem TIP od przepływki i w to miejsce założyłem zaślepkę z króćcem do kompresora. Następnie odłączyłem zawór DV od TIPa i zaślepiłem dziurę w TIPie korkiem. Ustawiłem kompresor na około 1,2bara i podłączyłem. Dolot zaczął się szybko napełniać po chwili powietrze zaczęło uciekać korkiem oleju jak go docisnąłem to napompował się do 1bar i wystrzelił bagnet. Miedzy czasie nie było słychać żeby gdzieś powietrze uciekało. Aha po tym teście silnik po odpaleniu kopcił na niebiesko przez kilka minut. Musiał gdzieś olej dostać się do dolotu czy to normalne? Może lepiej robić takie test z odłączoną i zaślepioną odmą?
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Może lepiej robić takie test z odłączoną i zaślepioną odmą? tak własnie musiałes zrobic
Jarol Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opaliłem go dzisiaj i dalej kopci na niebiesko, co mogło się popsuć??
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 nic, poszedł olej z odmy, musi sie wypalic
Jarol Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2013 No to dobrze bo już myślałem że coś popsułem. ---------- Post dopisany 16-04-2013 at 08:56 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2013 at 20:23 ---------- Miałeś racje olej się wypalił i już wszystko jest ok, auto już nie kopci. Mam teraz pytanko skoro dolot jest szczelny to co może być powodem że jest za niskie ciśnienie doładowania? Ewentualnie jakie jeszcze zrobić logi żeby pomóc w diagnozie? ---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 08:56 ---------- Dzisiaj zrobiłem nowe logi: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Dev Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 zaslep wszystkie przewody gumowe które odchodza od kolektora ssacego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się