jajcosz Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam, od jakiegoś czasu mam wrażenie, że auto ma zaniki mocy, powyżej 110 km/h na 4,5 biegu wchodzi w tryb awaryjnym. 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Poza tym, że pewnie kat wylot i turbo do czyszczenia chciałbym się coś dowiedzieć z logów. Jak tam EGR, turbo i n75 ? To są moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość niektóre robione dwa razy Statyczne Measuring Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic settings Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupy: 000,003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
vauxhall95 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 patrzac po logach dobrze bym go poprzeganial i nie trzeba bedzie czyscic.
jajcosz Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 wczoraj go przegoniłem konkretnie - ustało, dziś to samo. Logi robione na 3 biegu. Jakieś sugestie ?
jajcosz Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 a co powiecie o EGR, też do czyszczenia? bo po dłuższej jeździe klapa gasząca działa spoko tzn auto gasi się bez telepania, a po krótkiej trochę rzuca autem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się