Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosba o analize logow, slaby do 2000rpm


tarq

Rekomendowane odpowiedzi

prosze, oto i on, chyba jest od innego auta sadzac po napisach...

DSC02084.jpg

DSC02082.jpg

DSC02083.jpg

---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 16:49 ----------

sprawdziłem w ETCE wychodzi mi ze to 1Z, AHU :)

to pytanie co teraz radzicie :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem dziś z kolega się zamienić sterownikami na próbę ale po godzinnej walce z wypięciem wtyczki odpuściłem

najpierw przesunąłem to zabezpieczenie z lewej strony dużej wtyczki, później cala wtyczkę przesunąłem czy odbezpieczyłem zwał jak zwał i wypiąć się nie chce ani u niego ani u mnie i nie chciałem tego urwać czy połamać, zlecę to komuś kto to już robił.

co do silnika to nie wiem jaki mam nadal, brak żadnych oznaczeń na bloku, uszach czy czymkolwiek, wygląda jak klon mojego znajomego AFN, tylko przy grodzi mam jakby inaczej trochę kabelki i ten zaworek za wałkiem rozrządu od tyłu pokrywy zaworów jakby w druga stronę odwrócony niż w drugim AFN, poza tym nie widzę żadnych różnic, przepływki identyko, aha są inne pompy ABS moja ma inaczej wyprowadzone te stalowe rurki zupełnie niż u niego, tyle ze on ma 96 a ja 97.

pytanie co teraz? próbować wkładać jego sterownik i szukać używki AFN?

czy mój zostawiać a i tak przy robocie turbo wtryskow i fmica tuner go przeprogramuje ?

po włożeniu kompa od AFN, coś należy zmieniać? na pompie wtryskowej np ? czy po prostu wpinam, jadę ?

ogólnie zwracam honor chłopakom wyżej jak widać moja niewiedza była ogromna tak więc jeszcze raz sorki że się uniosłem, no ale co zrobić człowiek uczy się całe życie w życiu nie wiedziałem że mogę mieć kompa od 90KM, czekam na jakieś mądre rady co czynić z tym całym HYBRYDOWYM AHu/AFN :) no chyba ze zaraz się jeszcze okaże ze to słupek i osprzęt AHU 90KM i miałem swapa to już rozkładam ręce :D dobrze ze quattro ma się dobrze jest i działa...

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem dziś z kolega się zamienić sterownikami na próbę ale po godzinnej walce z wypięciem wtyczki odpuściłem

najpierw przesunąłem to zabezpieczenie z lewej strony dużej wtyczki, później cala wtyczkę przesunąłem czy odbezpieczyłem zwał jak zwał i wypiąć się nie chce ani u niego ani u mnie i nie chciałem tego urwać czy połamać, zlecę to komuś kto to już robił.

co do silnika to nie wiem jaki mam nadal, brak żadnych oznaczeń na bloku, uszach czy czymkolwiek, wygląda jak klon mojego znajomego AFN, tylko przy grodzi mam jakby inaczej trochę kabelki i ten zaworek za wałkiem rozrządu od tyłu pokrywy zaworów jakby w druga stronę odwrócony niż w drugim AFN, poza tym nie widzę żadnych różnic, przepływki identyko, aha są inne pompy ABS moja ma inaczej wyprowadzone te stalowe rurki zupełnie niż u niego, tyle ze on ma 96 a ja 97.

pytanie co teraz? próbować wkładać jego sterownik i szukać używki AFN?

czy mój zostawiać a i tak przy robocie turbo wtryskow i fmica tuner go przeprogramuje ?

po włożeniu kompa od AFN, coś należy zmieniać? na pompie wtryskowej np ? czy po prostu wpinam, jadę ?

ogólnie zwracam honor chłopakom wyżej jak widać moja niewiedza była ogromna tak więc jeszcze raz sorki że się uniosłem, no ale co zrobić człowiek uczy się całe życie w życiu nie wiedziałem że mogę mieć kompa od 90KM, czekam na jakieś mądre rady co czynić z tym całym HYBRYDOWYM AHu/AFN :) no chyba ze zaraz się jeszcze okaże ze to słupek i osprzęt AHU 90KM i miałem swapa to już rozkładam ręce :D dobrze ze quattro ma się dobrze jest i działa...

pozdr

n

Na szybko możesz wymienić kompa od AFN-a i ganiać . Nic nie trzeba zmieniać

Przepinasz wtyczki , adaptujesz IMMO i można śmigać , i masz 110KM.

Jak coś to mam takowy sterownik od AFN - a 96R

Jak coś to na PW. zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zaadaptowac immo ?

podaj na PW nr sterownika Twojego i cene, przeloze na chwile ten kumpla jak bedzie ganial to wezme od Ciebie jak masz taki sam, pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky, jak to zrobić ? w sensie czy to na pewno AFN ? żadnych oznaczeń nie widzę na silniku...

turbo rozumiem ze chodzi o zmienna geometrie, czyli jedyna opcja sprawdzenia to rozebranie jej czy mozna inaczej?

czasami mi przeładuje na 1.1 bar i potrafi wejsc w awaryjny ale to raz na 50 razy długo ciągnać np na 4-5 biegu z pedałem w podłodze... stad myśle ze mozliwe ze ma jednak zmienna geo bo inaczej by raczej nie przeładowywała ?

czy bez VNT tez potrafia załadować więcej ? na seryjnym sofcie ?

---------- Post dopisany at 12:25 ---------- Poprzedni post napisany at 12:12 ----------

nie wiem czy to cos pomoze ale pod turbina jak dodaje gazu czy odpalam, gasze, rusza sie taka sztanga pionowa jakby, w zakresie powiedzmy 0,5cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo jest z gruszką więc wygląda na VNT. Koledze spanky raczej chodziło o to żeby sprawdzić osprzęt silnika po numerach i po tym dojść czy to AFN. Ja mam z 99 i u mnie rura dolotu jest inna. Odczytaj numery z pompy paliwa, może po osprzęcie dojdą koledzy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chciał by mieć pompę 11 w bonusie razem ze sterownikiem od AHU ?:grin:

---------- Post dopisany at 14:02 ---------- Poprzedni post napisany at 13:57 ----------

pewnie chciałby żeby w bonusie razem sterownikiem od AHU była pompa 11:grin:

---------- Post dopisany at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ----------

Pewnie chciał by mieć w pakiecie ze sterownikiem od AHU pompę 11:grin:

---------- Post dopisany at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany at 14:10 ----------

pewnie chciałby mieć odrazu w gratisie ze sterownikiem od AHU pompę 11:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wtryskowa ma nr 028 130 109H

i wiem ze była renegrowana rok temu, nie wiem jaka byla wczesniej czy ta czy inna, ale teraz siedzi taka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo ma zmienna geometrie na 100% ma gruszke i ma sztange, jest identyczne jak w znajomego AFN

pompa wtryskowa ma nr 028 130 109H i wedle etki była w 1Z i AHU i AHH wiec pochodzi od 90KM jak sterownik tyle udało mi się ustalić

robi sie coraz ciekawiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa 109H to ahu/1z

Twoje turbo w logach sie zachowuje jak turbo własnie 1z z uszkodzonym zaworem n75.

Dziwne i najdziwniejsze jest to ze te ecu wogole obsluguje turbo i ze one cos dmucha wogole.Byle jak ale dmucha.

Mam ecu oryginalne od AFN jak cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pasuje jeszcze wyjąć wtryskiwacz i odczytać oznaczenia.

Panowie, robimy zakłady, wtryskiwacze 1Z czy AFN tam siedzą? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to niezłe jaja się porobiły

ale jak tak patrze na turbiny to wychodzi ze mam AFN bankowo ;)

to teraz co proponujecie ? ECU od AFN i od tego trzeba zacząć ?

ECU AFN lepiej sie stroi niz ECU AHU ?

Turbo AHU jest dużo słabsze od AFN ?

pompa wtryskowa od AHU w porównaniu do AFN czym się różni ?

wtryski tak samo jakaś różnica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porównywałem jeszcze miedzy wtryskami na bloku jest wielki nr audi, jest identyczny jak w znajomego A4 AFN, ogólnie cały silnik wygląda identycznie.

fakt może tak być jak piszesz

ale reasumując co zmieniają mi flepy AHU zamiast AFN ?

zmieniam ECU na AFN i mam AFNA ? czy pompa albo wtrysku AHU tutaj mi coś psują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blok afn 1z ahu aff avg afn jest ten sam nawet te same oznaczenie.

Pompa afn słabsza

wtryski 1Z sporo slabsze.

---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:59 ----------

znaczy pompa 1z sporo slabsza,afn lepsza ma inna fale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski wyjete

siedza tam 046 130 201 F

wychodzi mi ze to jakieś audi a6 2.5 TDI 101 KW :D

mam racje ?

moze stad ta mocna gora bo powyzej 2300 jedzie naprawde przyjemnie i seryjny afn nie ma szans pomimo ze mam mase przez quattro

oczywiscie nie ma szans jak jedziemy z rolki od 2000 z hakiem bo ponizej 2000 to mi auto zamula jak wiadomo i wtedy znajomego afn ucieknie ale i tak go doganiam pozniej...

moze przez te wtryski mi ciezej zapala na zimnym ? moze nalezy cos zmieniac w dawkach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...