kasia_84 2 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam mam troche problem z zaworem egr poniewaz leci z niego olej, i chcialem go zaslepic, moje pytanie jest czy zastosowac takie dwie blaszki bez zadnej dziurki Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (3136013163) - motoAllegro czy naprzyklad taka: 13 Zaślepka EGR 1.5 mm VW AUDI SEAT SKODA TDI (3133547818) - motoAllegro. Czy po zaslepieni bedzie nadal bedzie sie saczyl olej czy to zniknie? oczywiscie spodziewam sie ze po zaslepieniu wywali blad, czy bedzie go mozna vagiem wylaczyc ? Robil ktos juz taki zabieg. dziekuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dtambor 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Niestety, zaślepienie nie pomoże ani trochę na wycieki oleju z zaworu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Niestety, zaślepienie nie pomoże ani trochę na wycieki oleju z zaworu... jak zaślepi zawór egr to nic niego nie będzie leciało ,aczkolwiek nie rozwiąże problemu oleju w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kantek1 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 egr będzie suchy po zaślepieniu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 egr będzie suchy po zaślepieniu ... nie będzie leciało z tych otworków w zaworze, mój z zewnątrz jest suchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aromat3k 0 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Wracająć do tematu... Problem jest taki gdy na "luzie" przygazuje na ponad 2 000 obr. i puszcze gaz... w momencie od ok 1 800 do ok 1 300 (spadając w dół z obr.) słysze jakiś dziwny dzwięk. Zajrzalem pod maske i EGR jest strasznie ujeb... widac ze jest mokry. Uwazacie ze on moze byc przyczyna tego dziwnego dzwieku ? Przeczyscic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Czy ten dźwięk to takie jakby delikatne szuranie? Sporo osób to ma i sporo o tym było na forum. Raczej nie zawracałbym sobie tym głowy. Też tak mam:wink: Chyba, że to coś innego to opisz dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aromat3k 0 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Czy ten dźwięk to takie jakby delikatne szuranie? Sporo osób to ma i sporo o tym było na forum. Raczej nie zawracałbym sobie tym głowy. Też tak mam:wink: Chyba, że to coś innego to opisz dokładnie. Tak dokładnie taki szuranko, charczonko. A co z tym egr'em jak jest tak obsmarkany ? Lubie miec wszysciutko czyste... wiec wyjac go i wyczyscic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Wyjąc i wyczyścić możesz, ale po jakimś czasie na pewno znowu pojawi się olej. Ten typ tak ma:wink: Chyba, że kupisz nowy to dłużej będziesz miał czysto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troudyl 0 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Czy ten dźwięk to takie jakby delikatne szuranie? Sporo osób to ma i sporo o tym było na forum. Raczej nie zawracałbym sobie tym głowy. Też tak mam:wink: Chyba, że to coś innego to opisz dokładnie. a z tym szuraniem to pod jakim hasłem szukać i czy się tym martwić bo ja mam awx i też do słysze;) I skąd ten olej w dolocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan_k 0 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 szura to chyba turbina, a olej dostaje się tam z odmy, chyba ze turbo się rozszczelnia...ubywa olej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troudyl 0 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ubywać ubywa z jakieś 0,5 od wymiany do wymiany ale EGR mam mokry, turbo z zewnątrz wyglada na suche, i auto nie kopci nawet gdy ruszę z rozgrzana turbiną i wcisne pedał do oporu. Wczoraj zauważyłem, że mam lekko zaolejoną chłodnice oleju ( coś co wyglada podobnie do tego) AUDI A4 00-04 1.9 Chłodnica oleju A4 00-04 1.9 - części samochodowe - Chłodnice oleju / AUDI tylko nie wiem czy już wcześniej nie była zaolejona. Tym szuraniem turbiny mam się martwić? czy to norma bo juz kilka osób mimów, że to tak jest bo jakaś cofka powietrza czy coś tm się dzieje, i ze to norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się