Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Rozrząd - jaki koszt zakupu ?


robertos74

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsza akcja z rozrządem przy 180.000 - jest tak napisane w "Service Plan" (ksiązce) i potwierdziłem to w serwisie ASO w Poznaniu. Co do kosztów to w ASO miedzy 1,6k-2k zł w innych warsztatach mozna cały rozrząd zrobic za 1k. Ja mam 117.000 na liczniku i nie mam zamiaru nic cudowac narazie - do 180.000 jeszcze daleka droga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza akcja z rozrządem przy 180.000 - jest tak napisane w "Service Plan" (ksiązce) i potwierdziłem to w serwisie ASO w Poznaniu. Co do kosztów to w ASO miedzy 1,6k-2k zł w innych warsztatach mozna cały rozrząd zrobic za 1k. Ja mam 117.000 na liczniku i nie mam zamiaru nic cudowac narazie - do 180.000 jeszcze daleka droga :)

Hahaha, powodzenia urodzonym optymistom.

Np. Iveco zakłada wymianę po 240 tys. km, a ja nie słyszałem, żeby ktoś przejechał więcej niż 160 tys km i wtedy następuje awaria. Baaardzo kosztowna. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza akcja z rozrządem przy 180.000 - jest tak napisane w "Service Plan" (ksiązce) i potwierdziłem to w serwisie ASO w Poznaniu. Co do kosztów to w ASO miedzy 1,6k-2k zł w innych warsztatach mozna cały rozrząd zrobic za 1k. Ja mam 117.000 na liczniku i nie mam zamiaru nic cudowac narazie - do 180.000 jeszcze daleka droga :)

Nie mogę czytać takich głupot - ludzie nie mający pojęcia o autach czytają potem takie bzdury i potem naprawy są mocno kosztowne. Może jestem przewrażliwiony, ale wymieniałbym rozrząd co max 90 tyś km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety takie głupoty wypisała kiedyś fabryka i zapomniała poprawić. W nowszych modelach wrócili do przebiegu 90 tys. km ze względu na gwarancje i zbyt duże koszty napraw z tego tytułu. :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej ksiazce serwisowej jest napisane ze co 120tys km

Samochod przyjechal z Niemiec miesiac temu z komisu - rozrząd byl wymieniany przy 115tys.

Im starszy samochod i bardziej eksploatowany tym czesciej powinno sie rozrząd wymieniac - nastepną wymiane planuje na 180tys km.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączając sie do tematu, może, któryś z kolegów wypowie sie czy można w jakiś sposób patrząc na paski czy rolki zauważyć, czy rozrząd był wymieniony 30 000km temu, czy 130 000km? Kupiłem auto dwa tygodnie temu z przebiegiem 149000km i ostatni właściciel mówił coś, że rozrząd był wymieniany niedawno, ale niestety kupiłem to autko bez książki serwisowej i teraz sie zastanawiam czy wymieniać i robić dodatkowe koszty, czy mu uwierzyc i nic nie ruszać, a autko i tak mam zamiar sprzedać z uwagi na powiększającą sie rodzinkę za rok, może dwa. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam fanów a-czwóreczki!

Mam pytanko-jaki jest koszt zakupu rozrządu i wymiany w silniku 2.00(131KM) benzyna i czy wymienia się co 120.000km

Witam kolege

Pasek Gates 5491XS 100zl

Rolka nap. INA 531053120 183zl

Rolka prow. INA 532031220 72zl

Pompa wody SKF VKPC81408 197zl

Ceny z dolnego slaska

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W książce jest napisane ze co 180 000, w ASO radzą ażeby wymienić 20 000 wczesniej, tż sie przymierzam do tej wymiany mam już 135000

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisane jest 180 tys ale sam przekonalem sie ze lepiej na 120 tys i dobrze ze go na tyle wymienilem bo mialem juz problem z pompa.Na 180tys km to mozna wymienic jak jezdzi sie w Niemczech. Koszt wymiany wychodzi ok 1300zl na originalnych czesciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza akcja z rozrządem przy 180.000 - jest tak napisane w "Service Plan" (ksiązce) i potwierdziłem to w serwisie ASO w Poznaniu. Co do kosztów to w ASO miedzy 1,6k-2k zł w innych warsztatach mozna cały rozrząd zrobic za 1k. Ja mam 117.000 na liczniku i nie mam zamiaru nic cudowac narazie - do 180.000 jeszcze daleka droga :)

Nie mogę czytać takich głupot - ludzie nie mający pojęcia o autach czytają potem takie bzdury i potem naprawy są mocno kosztowne. Może jestem przewrażliwiony, ale wymieniałbym rozrząd co max 90 tyś km.

Ludzie nie zanjący się na autach dostają książke serwisową i ją czytają, stosują się do jej zapisów itd. Po to ona do ku...wy nędzy jest. Jasne ze można z tymi zapisami polemizować, ale z pewnością nie są to GŁUPOTY, szczególnie że potwierdził je serwis ASO. Pewnie nie będę czekał az na te 180k ale do 150 to pojezdze napewno, no chyba ze sie rozleci moj ALT. Inna rzecz, ze niektórzy mają np. multitronik - a tu zużycie elementów rozrządu jest na logike nieco mniejsze.

Pozdrawiam

PS.

A co do tych 90k, to takie zmiany chyba w Fiatach itp. wynalazkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzebabylo sie zapytac, w tym Aso czy jak zrobisz u nich rozrzad to czy dadza ci gwarancje na 180 tys, a gdy by sie stalo cos przed 180tys to czy wezma to na gwarancje i bez problemu pokryja koszty i czy dadza ci to na pismie. po raz pierwszy slysze ze by audi dawalo az 180tys na rozrzad, jest jeden szkopul jeszcze w tym ze gwarancje masz nie tylko na kilometry ale tagze na czas dadza ci gwarancje na 180 tys i na dwa lata a w ciagu 2 lat tyle nie zrobisz chyba ze masz auto firmowe, a po dwoch latach i tak ci gwarancja przepadnie nie znacznie czy zrobisz 50 tys czy 100, 180. I jak sie urwie to po dwoch latach bulisz za wszystko z wlasnej kieszeni.

zycze powodzenia jesli chcecie jezdzic na rozrzadzie 180tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...