DarCo69 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam Za okazyjna cenę i z ciekawości podjechałem dzisiaj na hamownie w efekcie końcowym wszystko ok z silnikiem czyli moment obrotowy 340 a KM 140 po przebiegu 220tyś. Prosze nie odsyłajcie mnie do szukajki bo w sumie nie do konca znalazłem odpowiedź na mój problem chyba że nie takie hasła wpisywałem. Więc do rzeczy serwisant po pierwszym pomiarze pokiwał głową bo przy 150km/h nagle silnik osłabł wszedł w tryb awaryjny i musiał go wyłączyć żeby mógł powtórzyć pomiar, za drugim razem było juz OK. Miałem juz cos takiego w zeszłym roku w trasie silnik stracił moc tak, że musiałem zatrzymać się i zgasić silnik i po chwili wszystko wróciło do normy. Pan stwierdził że jest problem z zasilaniem silnika czyli są do sprawdzenia wszystkie zawory i cos tam coś tam (jestem laik jakby co) no i napewno katalizator jest do wyprucia. Podpowiedzcie mi co w takiej sytuacji sprawdzic na pierwszy ogień? Aha pan powiedział, że turbinę zostawimy na sam koniec.
rakud29 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 podepnij vaga penie kierownice w turbinie sie zapiekaja trzeba troche auyo pogonic jezdzijmy na wyrzszych obrotach
tomcrack27 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 moze to byc zawor N75 a mialem podobna sytuacje jak ty ze tracilem moc a po wylaczeniu auta wszystko wracalo do normy
kuba.goller Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Ja tez tak raz miałem, pewnie przeładowała turbina i wszedł w tryb oszczędny. Ja jestem po wirusie wiec to bardziej prawdopodobne, ale nie wróży to nic dobrego. U mnie właśnie podczas przyspieszania na 2 biegu coś łupnęło, silnik zgasł i jak się okazało urwał się wałek od turbiny, masa opiłków poleciała do dolotu. W warsztacie mówili, ze kierownice działały, myślę ze to przebieg zrobił już swoje no i wirus tez, choć był zrobiony na 1,5 Bar, a korzystając z odczytów VFIZ-a pokazywał np. na 2 biegu 1,6 Bar, wiec coś się złego działo z turbo. Jak masz taki przebieg i nie wiesz czy ktoś robił turbo to może oddaj do regeneracji. Nie czekaj aż padnie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się