Skocz do zawartości

DarCo69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DarCo69

Osiągnięcia DarCo69

0

Reputacja

  1. Dzięki a powiedz mi co jest zawarte w tym kodzie twardość zawieszenia że to takie ważne? Nie mogę wysłać do ciebie PW
  2. Witam Odświeżę temat a mianowicie gdzie sprawdzić w B7 jaki jest typ zamontowanego zawieszenia?
  3. No tez bym był chętny na tą kamerkę i jak podpiołeś ten tuner DVBT żeby mieć TV.
  4. Przepraszam ale odświeżę temat tylko mój problem jest trochę inny, mianowicie po otwarciu drzwi kierowcy następuje brak prądu w całych drzwiach(lampki lusterko el. szyba), po zamknięciu wszystko OK. Co może byc przyczyną tego?
  5. No niestety reklama tak ale odpowiedzi zero u mnie tez tak jest
  6. Witam Za okazyjna cenę i z ciekawości podjechałem dzisiaj na hamownie w efekcie końcowym wszystko ok z silnikiem czyli moment obrotowy 340 a KM 140 po przebiegu 220tyś. Prosze nie odsyłajcie mnie do szukajki bo w sumie nie do konca znalazłem odpowiedź na mój problem chyba że nie takie hasła wpisywałem. Więc do rzeczy serwisant po pierwszym pomiarze pokiwał głową bo przy 150km/h nagle silnik osłabł wszedł w tryb awaryjny i musiał go wyłączyć żeby mógł powtórzyć pomiar, za drugim razem było juz OK. Miałem juz cos takiego w zeszłym roku w trasie silnik stracił moc tak, że musiałem zatrzymać się i zgasić silnik i po chwili wszystko wróciło do normy. Pan stwierdził że jest problem z zasilaniem silnika czyli są do sprawdzenia wszystkie zawory i cos tam coś tam (jestem laik jakby co) no i napewno katalizator jest do wyprucia. Podpowiedzcie mi co w takiej sytuacji sprawdzic na pierwszy ogień? Aha pan powiedział, że turbinę zostawimy na sam koniec.
  7. Witam Jeszcze o nic nie pytałem na forum bo wszystko bangało do dzisiaj. Wyprzedzałęm samochód (prędkość jakieś 60/h) i nagle cos strzeliło i kupa dymu, co sie okazało wyskoczyła mała żółta rurka podobno odpowiedzialna za smarowanie turbiny. Widać ja od góry jak zdejmie się osłonę na silniku Rurka tak jakby wyskoczyła z kolektora ani sie nie urwała ani odkręciła jest na niej taka mała plecionka a wcześniej rurka jest taka karbowana żeby można było ja naginać. . Silnik cały okopcony i odgłos taki jak odpięty tłumik spaliny zasuwają do komory silnika. Podpowiedzcie jak to naprawić Znalazłem na allegro i wygląda jak moja rurka wychodzi na to że chyba urwała się z jednej strony od kołnierza. http://allegro.pl/passat-03-08-2-0-tdi-rurka-recyrkulacji-spalin-i1298803944.html
  8. Już czytam wpisałem w szukajke BLB i nigdy bym nie przypuszczał że silniki w tych furkach mogą nam strzelić jakiegoś focha. Ja 2 latka kupiłem z przebiegiem 155 tyś.teraz mam 175 tyś i wszystko śmiga. Odpukać
  9. Witam Jestem też posiadaczem podobnej furki tyle że inny kolor i tak się zapytam co w tych silnikach sie psuje że piszecie o awaryjności tych silników. Na co zwracać szczególną uwagę oczywiście wymiana oleju na czas to podstawa. Castrol SLX
  10. Witam i pozdrawiam klubowiczów, moja ślicznota A4 Avant 2.0 TDI 2006r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...