Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chip


omzig

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

Czy ten chip od kolegi z forum podpasi do mojego ECU (4B0 906 018 AL)???

---------- Post dopisany at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:24 ----------

Siema.

Czy ten chip od kolegi z forum podpasi do mojego ECU (4B0 906 018 AL)???

Podpowie ktoś???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie pasowal

dlaczego nie? Rozwiń jak możesz... ale kupa... a coś można z tym zrobić, czy szkoda zachodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chip oferowany przez Pawel_M to chip do silnika AEB, Twoj silnik to ANB

jedyne co mozesz zrobic to pojechac do ktoregos z polecanych tunerow i zrobic program jak Bog przykazal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobię. Ale jak będę wrzucał k04 - 015 i wtedy do Rogala... A teraz chciałem trochę podmęczyć te moję k03 niewielkim kosztem. Bo po co dwa razy na soft wydawać... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowy i nie moge założyć nowego wątku ale mam straszny problem z moja audi a4b6. Mianowicie audi jezdzi na turbinie KKK04-15

-Wtryskiwacze Siemens 380cc

-Intercooler(2 po bokach ) z najmocniejszej wersji silnikowej 1.8T kod. BEX

-zestrojone programem ok 230ps . seria 170ps

Tylko ze problem tkwi w tym ze na takim setupie kupiłem to auto i jest poprostu wgrany jakis masakryczny amerykanski program. Pliki sa poblokowane, przy wgrywaniu chipa kiedys w 2009r podobno auto pojezdzilo chwile i wyskakiwały checksumy i auto gasło i znowu wracali do starego amerykanskiego programu. Najgorsze jest to ze na tym programie ma spalanie zwrotne az o 10stopni i juz wyklepało głowice i jest załozona nowa. Potrzebuje waaszej pomocy jak najszybciej i chodziłoby mi o oryginalny pliczek z programem właśnie z takiej wersji USA 170ps. Posiada ktoś?? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowy i nie moge założyć nowego wątku ale mam straszny problem z moja audi a4b6. Mianowicie audi jezdzi na turbinie KKK04-15

-Wtryskiwacze Siemens 380cc

-Intercooler(2 po bokach ) z najmocniejszej wersji silnikowej 1.8T kod. BEX

-zestrojone programem ok 230ps . seria 170ps

Tylko ze problem tkwi w tym ze na takim setupie kupiłem to auto i jest poprostu wgrany jakis masakryczny amerykanski program. Pliki sa poblokowane, przy wgrywaniu chipa kiedys w 2009r podobno auto pojezdzilo chwile i wyskakiwały checksumy i auto gasło i znowu wracali do starego amerykanskiego programu. Najgorsze jest to ze na tym programie ma spalanie zwrotne az o 10stopni i juz wyklepało głowice i jest załozona nowa. Potrzebuje waaszej pomocy jak najszybciej i chodziłoby mi o oryginalny pliczek z programem właśnie z takiej wersji USA 170ps. Posiada ktoś?? pozdrawiam

ECU na stół wylut kości i do programatora. Za pewne ma blokade zapisu na "podstawce".

Program bez problemu znajdziesz w sieci, jest tego od cholery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, masz kolego wersję 1.8T AMB czyli 170KM i z czystym sumieniem polegam Ci GTO z digitun.pl . Krzysiek będzie już miał wprawę po tym jak ogarniał mojego AMB :)

Dobrze radzę, lej tylko Pb98...

PS: Masz oryginalna KKK K04-15? Była już przy zakupie auta czy ją sam montowałeś?

Koniecznie daj znać jaki wynik wykręcisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze radzę, lej tylko Pb98...

najlepiej gaz lej ma ponad 100 oktanów.

A tak apropo sa ludzie co przyspieszaja o 12 stopni spokojnie. Aczkolwiek u Ciebie może być więcej namieszane w innych mapach, zrob logi 002, 115,118, 020, 031,034 popatrzymy z ciekawości co w Ameryce robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to ironia, ale mając podejrzany program z mocno przestawionym zapłonem to nie kombinowałbym tylko lał minimum Pb98, a najlepiej shell vpower, który ma jeszcze więcej oktan. Nie traktuje tego jako rozwiązanie docelowe bo wiadomo, że trzeba usunąć przyczynę, a nie leczyć skutki.

Nie pisałbym tego gdybym sam nie miał problemów z kiepskimi wynikami jeśli chodzi o zapłon na trefnym programie. Gdy zalałem lepsze paliwo logi się poprawiały.

Teraz po korekcie jest dużo mocniej i bezpieczniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...