rslj Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Panowie, Jaki zestaw polecacie w rozmiarze 245mm, tarcze + klocki? Jasne, że chodzi mi o 345mm
bawół1 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 chyba "2" z "3" pomylone ? ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- Rozumiem ze chodzi o tarcze 345 mm . Powiem tak , Posiadam w firmie 2 Peugeot Boxery . Oryginalne tarcze wytrzymały 80 tys km , po czym przy zmianie klocków był spory rant . Tarcze w ubu samochodach są od ok. 80 tys. km przebiegu Zimmermann. Obecnie mają nieco ponad 170 tys km. Samochody lekko nie mają , często załadowane po max albo przeładowane. Zdarzały się hamowania awaryjne do zera ( z ładunkiem 1,5-1,8 tony ) . Do dziś nic nie bije , a rancik jest jeszcze mniejszy niż w Ori po 80 tys. Także ja nie mam zastrzeżeń do tej firmy i sam teraz świeżo kupiłem do siebie Zimmermann 312 mm.
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Tarcze OZ, najlepiej perforowane klocki Ferodo DS lub CP
rslj Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2013 devastation, Tarcze OZ znalazłem nr to 100.3332.20, ale z kolockami DS mam problem, mozesz mi podac ten numer albo link do jakiegos sklepu? ---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ---------- devastation podasz mi ten numer Ferodo DS?
Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 i moze Ci je jeszczy wymienic, co ? :grin::grin: FDS4044 Ferodo Racing
rslj Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2013 i moze Ci je jeszczy wymienic, co ? :grin::grin:FDS4044 Ferodo Racing Wymienic może nie, ale możesz mi je sprzedać Tarcze, klocki, jarzma.
Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 nie ma problemu, zadzwon do mnie jutro to wszystko ustalimy nr masz ponizej
rslj Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 A teraz pytanie odnośnie tylnych hamulców, które tarcze? OZ 100.3358.20 czy OZ 100.3334.20 ?
Dev Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 wymiary tarcz to są takie same była jakaś zmiana konstrukcyjna 11.2010 ale o co dokładnie chodzi to nie wiem
rslj Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 Do 11.2010 wentylowane zewnętrznie, potem wewnętrznie. Ma to jakieś znaczenie?
Dev Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 trzeba tez sprawdzic czy była zmiana osłon w tym samym czasie jezeli tak to wszystko musi iśc w parze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się