kuszu87 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Siemanko koledzy mam problem z moim samochodem wydaje mi sie ze wchodzi w tryb awaryjny i spada moc silnika Czytajac fora i inne takie wydaje mi sie ze sa to zapieczone lopatki w turbo i chcial bym to wyczyscic ale nie wiem jak/ I tu pytanie do was koledzy czy byl by ktos chetny kto to juz robil w swoim samochodzi i zrobil by mi to lub pomogl w naprawie tego Oczywiscie jakos sie odwdziecze ale to oczywiscie do dogadania Moj audiczka to a4 b5 2000 r 1.9 tdi 116ps. Mieszkam w wałbrzychu dolnyslask. POMOCY AUDI UMIERA
niewek Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Kolego miałem w Octavii podobny problem. Wyjąłem turbinkę i czyszczenie mechanik mi za 50 zł zrobił Myślę, że nie jest to dużo więc śmiało możesz podpytać miejscowego speca
kuszu87 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jak narazie sprawa zamknieta turbo smiga Opis naprawy: autostrada niemcy polska 200 km/h wszystko przeczyszczone
Jarek882 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Milion tematów na forum o zapieczonej geometrii turbiny. Wystarczy poszukać
Witek A4 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Kolego miałem w Octavii podobny problem. Wyjąłem turbinkę i czyszczenie mechanik mi za 50 zł zrobił Myślę, że nie jest to dużo więc śmiało możesz podpytać miejscowego speca BRAWO!!! jeśli sam ja wyciągnołeś i po tym dałes do mechanika to jesteś 50PLN w du... bo czyszczenie jest banalne wystarczy tylko pomoc z tego forum.
FabbioA4 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Witaj temat rzeka - na forum i google znajdziesz encyklopedie na ten temat. Puenta i streszczenie jest jedno - turbina do czysczenia na 99 %, ten 1% to możliwość innej usterki (bo tego nigdy nie da się wykluczyć). Nie raz jest tak, że czyszczenie pomaga na "chwilę", a czasami na "dłuższą chwilę". Na pewno najtańsza opcja - czyszczenie, a droższa wymiana. Zrób to szybko bo w takich sytuacjach turbina mocno przeładowuje dlatego łapie not lauf'a. (wtedy dostaje mocno w du...e) Spróbuj zrobić taki test: Jadać na 2 biegu ok 30-40 km/h wrzuć 4 bieg i pedał do podłogi, wtedy na pewno wpadnie w tryb awaryjny, po restarcie silnika - wszystko wraca do normy - jeżeli tak to opcja na 99,9 % Życzę powodzenia przy usuwaniu usterki. Pozdrawiam !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się