Norbi 1 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Na zaprzyjaźnionym forum znalazłem ciekawy test, który sporo wyjaśnia jeżeli chodzi o nasze spory, czy lepsze paliwo coś daje, czy nie http://www.youtube.com/watch?v=ZAGtyKubAFg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 jednak jakies roznice sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Powiedziałbym,że przy doładowanych autach bardzo duże :> , wolnossace praktycznie bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosfer 2 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Kiedyś w polskiej prasie motoryzacyjnej były opublikowane wyniki testów przeprowadzonych na paliwach z różnych stacji pod względem ich oktanowości, wynik był średnio zadawalający bo benzyny "z wyższej półki" nie różniły się niczym od Pb 95 Minęło juz kilka lat od tego czasu, ale nie byłbym aż takim optymistą.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Powiedziałbym,że przy doładowanych autach bardzo duże :> , wolnossace praktycznie bez zmian Dokladnie , turbo zdecydowanie lepiej wypadlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Była już o tym dyskusja... http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_sens_stosowania_paliwa_9598_oktanow-t32167.0.html A dokładniej chodzi o ten artykuł, który rozwieje wszelkie wątpliwosci... -----> http://serwer1.nazwa.pl/gamon/Scan10003.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Była już o tym dyskusja... http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_sens_stosowania_paliwa_9598_oktanow-t32167.0.html A dokładniej chodzi o ten artykuł, który rozwieje wszelkie wątpliwosci... -----> http://serwer1.nazwa.pl/gamon/Scan10003.JPG Wiem że była dyskusja, ale chodziło sens stosowania normalnej 98 i tu się zgadzam... nie ma.Tu mowa jest o V-Power Racing( a właściwie odpowiedniku w GB) i o BP Ultimate. U mnie jest przepaść jeżelio chodzi o 95, czy nawet 98 a V- Power Racing. Jakieś miesiąc temu zalałem 95 Neste, tak dla utwierdzenia się w przekonaniu o wyzszości Shella i myślałem ,że autko mi się popsuło (dzwoniłem do Pozia o rade :> ) powrót do ulubionej benzin i jest za***iście autko się naprawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń 1 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Mam koleżankę która jeździ i kontroluje paliwa... Okazuje się, że w jeśli w PB95 jest 90 oktanów to jest extra, zazwyczaj mają poniżej 90. Z wszelkimi V-Power-ami jest tak że do nich się dolewa pewien specyfik już na stacji i staje się ono Power ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 To są środki natleniające i faktycznie staje się Power, a czy na stacji, czy nie to już mało istotne. Ważne,że działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się