Norbi Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Na zaprzyjaźnionym forum znalazłem ciekawy test, który sporo wyjaśnia jeżeli chodzi o nasze spory, czy lepsze paliwo coś daje, czy nie http://www.youtube.com/watch?v=ZAGtyKubAFg
Norbi Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 Powiedziałbym,że przy doładowanych autach bardzo duże :> , wolnossace praktycznie bez zmian
Nosfer Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Kiedyś w polskiej prasie motoryzacyjnej były opublikowane wyniki testów przeprowadzonych na paliwach z różnych stacji pod względem ich oktanowości, wynik był średnio zadawalający bo benzyny "z wyższej półki" nie różniły się niczym od Pb 95 Minęło juz kilka lat od tego czasu, ale nie byłbym aż takim optymistą..
marcin j Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Powiedziałbym,że przy doładowanych autach bardzo duże :> , wolnossace praktycznie bez zmian Dokladnie , turbo zdecydowanie lepiej wypadlo
tomcio1600 Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Była już o tym dyskusja... http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_sens_stosowania_paliwa_9598_oktanow-t32167.0.html A dokładniej chodzi o ten artykuł, który rozwieje wszelkie wątpliwosci... -----> http://serwer1.nazwa.pl/gamon/Scan10003.JPG
Norbi Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 Była już o tym dyskusja... http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_sens_stosowania_paliwa_9598_oktanow-t32167.0.html A dokładniej chodzi o ten artykuł, który rozwieje wszelkie wątpliwosci... -----> http://serwer1.nazwa.pl/gamon/Scan10003.JPG Wiem że była dyskusja, ale chodziło sens stosowania normalnej 98 i tu się zgadzam... nie ma.Tu mowa jest o V-Power Racing( a właściwie odpowiedniku w GB) i o BP Ultimate. U mnie jest przepaść jeżelio chodzi o 95, czy nawet 98 a V- Power Racing. Jakieś miesiąc temu zalałem 95 Neste, tak dla utwierdzenia się w przekonaniu o wyzszości Shella i myślałem ,że autko mi się popsuło (dzwoniłem do Pozia o rade :> ) powrót do ulubionej benzin i jest za***iście autko się naprawiło.
Korzeń Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Mam koleżankę która jeździ i kontroluje paliwa... Okazuje się, że w jeśli w PB95 jest 90 oktanów to jest extra, zazwyczaj mają poniżej 90. Z wszelkimi V-Power-ami jest tak że do nich się dolewa pewien specyfik już na stacji i staje się ono Power ;-)
Norbi Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Opublikowano 13 Lipca 2008 To są środki natleniające i faktycznie staje się Power, a czy na stacji, czy nie to już mało istotne. Ważne,że działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się