Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 bład 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low


rav85

Rekomendowane odpowiedzi

mam taki oto błąd 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, skoro oxygen to będzie druga sonda od spalin. Masz katalizator?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizator mam wymieniony i błędów brak , nie wiem tylko czy to sonda przed katalizatorem czy za

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to druga ale marne mam doświadczenie więc lepiej poczekaj na kogoś bardziej obeznanego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o sonde przed katem. Bład wskazuje na problem z grzałkom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ta od strony silnka widoczna z gory? jak sie 100% upewnic czy to ta sonda a nie ta tylna/?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno pierwsza przed katem, cos z grzałka trzeba chyba sprawdzic opornośc we wtyczce ale nie wiem na jakich pinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9d5d5e5f10bf1c3am.jpg

powracajac do tematu

blad

błąd 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

która zaznaczonych sond jest za to odpowiedzialna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się ja wykręcić bez wyciągana kata? , niby miejsca jest trochę jak patrzyłem pod maska ale jakim kluczem tam się dostać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wykręcisz swoją to zobaczysz jakie ma oznaczenia, czy numer się zgadza. Możesz spróbować wcisnąć tam tel i zrobić fotkę jeszcze przed demontażem filtra pow.

Nie kupuj tylko jakiegoś badziewnego zamiennika noname czy uniwersalnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zakupem się jeszcze wstrzymaj i sprawdź opór jak radzi Łukasz13, możliwe że gdzieś nie łączy na stykach lub jest kabelek uszkodzony i nie dochodzi napięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym sprawdzić opór? czy po prostu wypiąć wtyczkę wyczyścić i podłączyć z powrotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opór multimetrem, trzeba odpiąć sondę i sprawdzić chyba pomiędzy pinem 1 i 2 a wynosić powinien chyba tyle co w vagu w kanale 41 (ok 3,8).

Ale poczekaj, może jeszcze ktoś coś powie bo nie jestem pewien (spróbować możesz, nic nie popsujesz).

No i sprawdź jeszcze napięcie w gnieździe (tam gdzie wpinasz sondę) między pinem 1 i 2 na włączonym zapłonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...