rav85 4 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 mam taki oto błąd 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Z tego co wiem, skoro oxygen to będzie druga sonda od spalin. Masz katalizator? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 katalizator mam wymieniony i błędów brak , nie wiem tylko czy to sonda przed katalizatorem czy za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jak dla mnie to druga ale marne mam doświadczenie więc lepiej poczekaj na kogoś bardziej obeznanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Chodzi o sonde przed katem. Bład wskazuje na problem z grzałkom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 czyli ta od strony silnka widoczna z gory? jak sie 100% upewnic czy to ta sonda a nie ta tylna/? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Na pewno pierwsza przed katem, cos z grzałka trzeba chyba sprawdzic opornośc we wtyczce ale nie wiem na jakich pinach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 powracajac do tematu blad błąd 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent która zaznaczonych sond jest za to odpowiedzialna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 1 ta zaraz za turbiną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 da się ja wykręcić bez wyciągana kata? , niby miejsca jest trochę jak patrzyłem pod maska ale jakim kluczem tam się dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 pewnie wystarczy wyciągnąć obudowę filtra powietrza, a klucz 22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 czyli do kupna sonda z pozycji 11 podswietlona? 06B906265D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Jak wykręcisz swoją to zobaczysz jakie ma oznaczenia, czy numer się zgadza. Możesz spróbować wcisnąć tam tel i zrobić fotkę jeszcze przed demontażem filtra pow. Nie kupuj tylko jakiegoś badziewnego zamiennika noname czy uniwersalnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 w sklepie maja tylko boscha cena 320zl w aso 970zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 z zakupem się jeszcze wstrzymaj i sprawdź opór jak radzi Łukasz13, możliwe że gdzieś nie łączy na stykach lub jest kabelek uszkodzony i nie dochodzi napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 czym sprawdzić opór? czy po prostu wypiąć wtyczkę wyczyścić i podłączyć z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opór multimetrem, trzeba odpiąć sondę i sprawdzić chyba pomiędzy pinem 1 i 2 a wynosić powinien chyba tyle co w vagu w kanale 41 (ok 3,8). Ale poczekaj, może jeszcze ktoś coś powie bo nie jestem pewien (spróbować możesz, nic nie popsujesz). No i sprawdź jeszcze napięcie w gnieździe (tam gdzie wpinasz sondę) między pinem 1 i 2 na włączonym zapłonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianjaro 0 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 noi co sie okazalo?? Mam ten samblad i jest slaby silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się