kuzarek Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam Panowie! Mam pytanko odnośnie wymiany osłony gumowej na przegubie. Otóż wymienilem wszystko wg procedur podawanych na forum ale po wymianie na nową gumę podczas eksploatacji ta guma strasznie mi się poskręcała-zassało ją do środka. jestem już po trzeciej wymianie i cały czas to samo. Nie wiem czy oslona plastikowa nie byłaby lepszym rozwiązaniem. proszę o pomoc:facepalm: ---------- Post dopisany 18-04-2013 at 09:44 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 10:34 ---------- Znalazłem osłonę febi zrobioną nie z gumy ale z materiału zwanego hytrel - 70zł . Mechanicy z WV i audi mówią że są bardzo trwałe, bo te gumowe to na rok lub góra 2 lata i znów wymiana. Dzwoniłem do skody ale ori kosztuje 116 zł. A na to mnie nie stać! Proszę o opinie, czy ktoś stosował te febi?
OLIVER Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam Panowie!Mam pytanko odnośnie wymiany osłony gumowej na przegubie. Otóż wymienilem wszystko wg procedur podawanych na forum ale po wymianie na nową gumę podczas eksploatacji ta guma strasznie mi się poskręcała-zassało ją do środka. jestem już po trzeciej wymianie i cały czas to samo. Nie wiem czy oslona plastikowa nie byłaby lepszym rozwiązaniem. proszę o pomoc:facepalm: ---------- Post dopisany 18-04-2013 at 09:44 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 10:34 ---------- Znalazłem osłonę febi zrobioną nie z gumy ale z materiału zwanego hytrel - 70zł . Mechanicy z WV i audi mówią że są bardzo trwałe, bo te gumowe to na rok lub góra 2 lata i znów wymiana. Dzwoniłem do skody ale ori kosztuje 116 zł. A na to mnie nie stać! Proszę o opinie, czy ktoś stosował te febi? Witaj ... Nie robię tu reklamy ale mnie jak strzeliła guma na przegubie to gościu w sklepie poradził mi tej firmy ..(Germany ) cena już nie pamiętam dokładnie ale nie jest wysoka a produkt warty polecenia ...
kuzarek Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Lobro miałem w zestawie z przegubem, pękła po 2 dniach. Zassało mi gumę do środka i dalej jestem w ciemnej d... A tą co masz kupiłeś w Polsce?
Kraker Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam. A masz foto? Bo tak z ciekawości chciałbym zobaczyć taki przypadek. Wiele razy wymieniałem gumy na przegubach w różnych autach innych marek i nie spotkałem się z przypadkiem "zassania", a zakładałem byle jakie, to co mieli w sklepach na stanie i zawsze trzymały conajmniej 2 lata (możliwe że dłużej bo traciłem kontakt z autem ).
marewel Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zle zmontowałeś nie zganiaj na zła gumę.
OLIVER Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Lobro miałem w zestawie z przegubem, pękła po 2 dniach. Zassało mi gumę do środka i dalej jestem w ciemnej d... A tą co masz kupiłeś w Polsce? Tak kupowałem u nas w PL. Tu masz moją gumę Porównaj sobie numerki z Twoją ... Ja również jestem skłonny potwierdzić zły montaż tej osłony i dlatego ulega natychmiastowej deformacji i zniszczeniu .....No chyba ze gościu dał Ci jakiś szajs z lezany od lat w magazynie ...Ale nie powinno jej zassać jak to opisujesz ....
kuzarek Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Po założeniu było ok, ale jak pojeździłem trochę to podciśnienie zasysalo tę gumę do środka. Zdejmowałem mały zacisk, wkładałem śrubokręt aby unieść gumę i dalej zaciskałem gumę. Mi się wydaje, że mechanik wpychał mi resztę smaru, oczywiście po wcześniejszym przesmarowaniu przegubu przez otwór gdzie wchodzi śruba nie bezposrednio pod manżete i to może ma ogromne znaczenie. On twierdzi, że to czy smar wciska sie przez otwór po założeniu gumy czy bezpośrednio pod manżetę nie ma znaczenia, ale skoro guma sie zawija to ma znaczenie. Jaka jest wasza opinia? ---------- Post dopisany at 14:55 ---------- Poprzedni post napisany at 14:51 ---------- Taką właśnie jak na obrazku właśnie mi porwalo. A czy ktoś z was wymieniał na febi - koszt ok. 70 zł (tworzywo sztuczne)?
marionozzo Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 uwaga tak się dzieje jeśli smar władowałeś tylko w przegub a guma jest pusta wtedy zakładając opaski i jeżdząc podciśnienie zasysa gumę i szybko pęka lub się skręca a jak dostanie powietrza po pęknięciu to wraca ponownie do swojego kształtu i jest niby ok. Musisz smarem nabić pełny przegub a do osłony wbić standardowe opakowanie jakie dają do przegubów smaru czyli 90 g wciskasz do gumy i wtedy jak masz w gumie smar to podciśnienie już jej nie zassa pozdro
wachu01 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) a jakie tam podcisnienie powstaje, znaczy skad sie bierze ? pytanie troche glupie, ale i tak nikt nie odpowiada, a szkoda, bo ciekaw bylem ta oslona, ktora pokazales to GKN Eurodrive... zamiennik, cos mi sie zdaje, ze niewlasciwy. Tak na moje oko to pekaja oslony w dwoch przypadkach 1. w/w zle zalozenie, co jest dosc trudne, bo jak niby to mozna zle zalozyc, mozna za mocno scisnac opaske, ktora przetnie oslone, ale samej oslony zle zalozyc sie raczej nie da, chyba, ze ktos ma wyjatkowy dar. 2. oslona przeznaczona na przegub wewnetrzny jest nalozona na przegub zewnetrzny. obstawiam druga wersje, bo ta wewnetrzna jest zwyczajnie inna, przegub zewnetrzny ma wieksza "swobode" ruchu, przez co rozrywa oslone przeznaczona na przegub wewnetrzny. proponuje w intercarsie nabyc odpowiednia oslone i raczej malo prawdopodobne, ze sie zniszczy, przynajmniej nie w ciagu dwoch lat. Edytowane 23 Listopada 2014 przez wachu01
oca69 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam Panowie! Mam pytanko odnośnie wymiany osłony gumowej na przegubie. Otóż wymienilem wszystko wg procedur podawanych na forum ale po wymianie na nową gumę podczas eksploatacji ta guma strasznie mi się poskręcała-zassało ją do środka. jestem już po trzeciej wymianie i cały czas to samo. Nie wiem czy oslona plastikowa nie byłaby lepszym rozwiązaniem. proszę o pomoc:facepalm: ---------- Post dopisany 18-04-2013 at 09:44 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 10:34 ---------- Znalazłem osłonę febi zrobioną nie z gumy ale z materiału zwanego hytrel - 70zł . Mechanicy z WV i audi mówią że są bardzo trwałe, bo te gumowe to na rok lub góra 2 lata i znów wymiana. Dzwoniłem do skody ale ori kosztuje 116 zł. A na to mnie nie stać! Proszę o opinie, czy ktoś stosował te febi? Witaj ...Nie robię tu reklamy ale mnie jak strzeliła guma na przegubie to gościu w sklepie poradził mi tej firmy ..(Germany ) cena już nie pamiętam dokładnie ale nie jest wysoka a produkt warty polecenia ...[emoji106]1: Umarłem jak zobaczyłem to zdjęcie . Fakt robią graty na pierwszy montaż do Fiata , VW , Porsche itp . Ale maja siedzibę w Oleśnicy i akurat w niej produkują pół osie , przeguby i wały napędowe Takie to Germany .
wachu01 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 cos jak opony Michelin Olsztyn z wytloczonym "Made in France" ...
Labiel Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Miałem te osłony "niby Lobro" - bo czy to lobro czy nie ciężko mi powiedzieć. Tak czy siak wytrzymała mi bardzo długo - standardowe podjeby które normalnie sprzedają w sklepie siadały po pół roku, guma po prostu pękała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się