Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryski 216 + chip a4 b5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

190bar to miały wieki temu:)

Opublikowano

ja też:)

to że piszę na wtrysku 190bar oznacza że tyle miały wychodząc z fabryki dawno temu, z czasem i tysiącami km ciśnienia spadają i albo dajesz do pompiarza na podregulowanie ciśnień(by wydłużyć ich żywot) albo jeździsz dotąd aż auto zacznie dymić, wtryski zaczną podlewać(wszystko na skutek za niskich ciśnień czyli poniżej 165bar, norma jest od 170bar choć przy 165bar jest jeszcze wszystko ok) a na końcu lać

o ciśnieniu wtrysku zasadniczego nie wspomnie

Opublikowano

OK,dziękuję za wyjaśnienie.Mi chodzi o to czy te wtryski orginalnie mają 190 bar ,czy kupując te wtryski sprzedawca sprzedał mi od afn 110 km,bo wyciągając moje stare wtryski z silnika AFF ,też był na nich napis 190 bar.I stąd moje zapytanie ,czy te wtryski się różnią czy nie skoro na nich jest takie samo ciśnienie.Troche to zawiłe bo ja mam ten nieszczęsny silnik AFF ,tak to bym wsadził 216 i by było po kłopocie.Może ktoś tu wcześniej grzebał i wstawił inne wtryski bo to auto ma 75 km ,ale kolega mi mówi ,że idzie za dobrze na te 75km.

Opublikowano

oczywiście że wtryski AFF i AFN się różnią wydajnością, 190bar to jest ciśnienie otwarcia czyli ciśnienie przy którym wtrysk zaczyna wtryskiwać i żadnego innego znaczenia to ciśnienie nie ma, im bardziej to ciśnienie spadnie w dół tym wcześniej wtrysk zaczyna wtryskiwać czyli tym więcej wtryśnie i tym słabsza będzie mgiełka, te cudowne gratisowe konie w wielu tdi to właśnie na skutek kończących się wtrysków, wiec albo masz ori aff wtryski które podlewają stąd więcej mocy albo masz większe wtryski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...