Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaznik boost w kratce nawiewu centralnej


mjw83

Rekomendowane odpowiedzi

Z środkowej kratki wywal całkiem środkowe okienko, dotnij na wymiar prostokąt z jakiegoś kawałka plastiku, pomaluj na czarno a w środku zrób otwór na wskaznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na warsztacie jest tutorial montazu wskaznika w kratce, jak chcesz by ąłdnie wygladało to tnij w kratce otwór, nie rób go na pełny prostokat bo nie wygląda to ładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam wziasc otwornice na 51mm z tego co pamietam a nawet na 50mm. pozniej pilnikiem mozna podocierac, ja osobiscie robilem otwornica i oby tylko zaczac, i pozniej male obroty i powoli idzie. Poszukajcie gdzies u stolarzy, pozycza wam na pol godziny. Najlepiej/najwygodniej robic to w dwie osoby, jedna trzyma kratke a druga od gory wierci, tutaj przyda sie rowniez w miare dobra wiertarka/wkretarka, ktora bedzie miala dosc sporo sily na wolnych obrotach i nie koniecznie z wysprzeglikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na powyższym foto...wytnij kratki na wymiar daszka, który jest w zestawie ze wskaźnikiem wklej w pozostałości kratki i zaszpachluj na gładko. Na to podkład, czarny mat i po temacie. Przy piwku godzina roboty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchajcie, jezeli wskaźnik mi na zapłonie nie pokazuje równo zera tylko jest tak na okolo -0.1 da sie to jakoś wykalibrowac? czy trzeba wymieniać na nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja probowalem ale nic nie dalo, u mnei bylo nawet na -0.2 , autogauge smoke mechaniczny, ale jak pisalem o tym do sprzedajacego o nazwie chyba Tomas, to powiedzial ze nie uwzglednia tego reklamacja.... i sie wypial, rok pojezdzilem i kupilem inny, sprawniejszy w skali PSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z biała tarczą w skali PSi, mam jeszcze jeden taki, fote potem wkleje

---------- Post dopisany 14-05-2013 at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2013 at 10:47 ----------

zapomnialem o fotce

imag0824m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy tez gdzie podepniesz wężyk od cisnienia, przed przepustnicą będzie pokazywał wartości ujemne i u mnie tez tak pokazuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokazuje ujemnie ze względu na podciśnienie przy zamkniętej przepustnicy. Zatomiast co do regulacji i wskazań mechanicznych zegarów to niestety ciężko to zniwelować. Tego typu manometry działają na zasadzie odkształcenia materiału pod wpływem ciśnienia co przy tak małej średnicy i jakości wykonania jest mało precyzyjne. Ale to że wskazuje przy zgaszonym silniku +/- 0,1 bara odchylenia od zera to nie ma znaczenia. Jeśli wskazania w zakresie 0,5-1 bar są właściwe to nie ma co tego ruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale skoro mi zle pokazuje doladowanie to nie wiem, czy w zakresie od 0.5bara - 1bara mam wlasciwe wskazania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...