rafal9119 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 pięknie az szkoda nim jezdzic i brudzic
Griffe Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 To niedobrze, mialo motywowac do dzialania...
Treys Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 a ja mam takie zasadnicze pytanie odnośnie likwidacji Mory , czy na miękkim lakierze po lakierowaniu można narobić szkód ? lakier jest bardzo podatny na zarysowania nawet od mikrofibr Jeszcze jedno czy mógła zejść jakaś warstwa lakieru po polerowaniu , mam troche inny odcien na maski ( czarny ) niż reszta elementów , maska bodajżę była lakierowana ale jakoś nigdy przy słońcu tego nie zauważyłem bo różni się minimalnie
Griffe Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Na miekkim lakierze szkod narobic najlatwiej. Co do maski, odcien moze wydawac sie inny o ile maska jest spolerowana, a na reszcie lakieru sa swirle - wtedy maska ma wieksza glebie - ale bardziej obstawiam zle dobrany odcien bazy. Jeszcze zdjecia Seata na koniec i grubo ponad 600 koni, niestety az tyle woski SV nie daja, troche zasluga RS6+ w tle:wink:
Treys Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 czyli na miekkim lakierze trzeba bardzo ostrożnie operować maszyna tak ? mam nadzieję że już za jakiś czas spróboję
Fr0styyy. Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Mustanga będziesz ogarniał Treys?
Treys Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Mustanga będziesz ogarniał Treys? on jest już ogarnięty jednak kiedyś tak chciałbym go a ma miękki lakier podobno więc trochę się będę bał , chyba nie wszystkie 3 pady pójdą na niego a i miernik lakieru by mi się zdał tylko nie wiem jak się z miekkim lakierem postępuje
Griffe Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2013 Intuacja Ci dobrze podpowiada, jak bardzo miekki opuszcza sie cutting to pierwsza roznica, druga jest taka ze ciezko sie wyprowadza. Bardzo latwo sprawdzic, jesli rysuje sie od przetarcie fibra to witaj w swiecie UNI:grin:
Treys Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Intuacja Ci dobrze podpowiada, jak bardzo miekki opuszcza sie cutting to pierwsza roznica, druga jest taka ze ciezko sie wyprowadza. Bardzo latwo sprawdzic, jesli rysuje sie od przetarcie fibra to witaj w swiecie UNI:grin: Wolę się dowiedzieć na przyszłość niż pytać dwa razy on jest po korekcie jednak rysuje się troche ( nie ma swirli etc ) i tutaj mnie zastanawia jak sobie radzić z takim lakierem ( najlepiej chyba ręcznie ) chociaż może sam Finish ?
Griffe Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2013 Skoro jest po korekcie i sie rysuje to dwie warstwy powloki kwarcowej lub ceramicznej bardzo Ci pomoga w utrzymaniu go w idealnym stanie.
markus85 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Takie rzeczy się wyprawiają w Lublinie, mega robota, robisz to gdzieś w centrum? jakoś znajomo wyglądają bloki:wink:jak zacznę urlop to chętnie podjadę i powiesz mi co się da zrobić u mnie i ile z tym zejdzie.
Griffe Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witaj Centrum - dokladnie Wieniawa, ul. Popieluszki. Zapraszam.
matys89 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 co to za środek którym czyściłeś opony? robota kox
Griffe Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2013 Ze wzgledu na to, ze kola byly wyjatkowo brudne w ruch poszla aktywna piana od Tenzi Truck - tani bardzo mocny srodek, ktory sprawdza sie na w ciezkiej walce.
matys89 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 aaa słyszałem o tym, trzeba będzie wypróbować, dzięki:)
Magicbattle Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 jestes mistrzem. masakra co robisz z lakierem. normalnie przezroczysty car. musze do Ciebie przyjechac i ocenisz czy cos sie da zrobic z moja audica. cos w polowie lipca jak bedziesz mial czas.
Griffe Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 Oczywiscie zapraszam, zawsze da sie cos zrobic. Od poltora miesiaca mniej wiecej przymierzam sie do polozenia kwarcowej powloki na S3. Jest samochod, jest powloka, sa checi tylko nie ma czasu. Kiedy, juz sie zapowiada kilka wolnych dni i Audi laduje w garazu dzwoni telefon i po rozmowie Red Devil wyjezdza a jego miejsce zajmuje inne auto. Tym razem bylo podobnie. Auto zostalo dokladnie umyte - w ramach testow znalazlem myjke bezdotykowa gdzie na kilka godzin rozlozylem sie ze swoimi zabawkami. Lakier ma troche swirli ale mimo to, nawet bez woskow, calkiem jalowy po dekontaminacji ma jeszcze jako taki blask. Kompleksowe czyszczenie jak to przed korekta i S3 gotowa byla do odswiezenia przed aplikacja powloki, zadzwonil telefon i zostal umowiony Seat Leon. Do przyjecia pojazdu mialem kilka godzin, wiec na lakaier powedrowal claener Zymola HDC a na to wosk Zymola tym razem Titanium, ktory charakteryzuje najwieksza trwaloscia i odpornoscia w gamie Zymola - przy braku czasu na wlasne samochody - wybor optymalny. Szyby to GTechniq G1, felgi GTechniq Exo, opony Meguiars Endurance.
Gość Edyta Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 czemu u mnie nie ma takiego magika
Rafi78 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Paweł wqrwiasz tak oko tymi cudami co wyprawiasz z lakierem , że chyba zmuszasz mnie bym Cię odwiedził
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się