Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje prace


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cena tego wosku oscyluje miedzy 4000 a 5000 zlotych w zaleznosci od tego gdzie jest sprzedawany, u nas akurat jest najtanszy:grin:

Opublikowano

jaka wydajnosć z opakowania? pracowałes już tym preparatem do skór: Swissvax Leather Cleaner Forte ?

Opublikowano

Zalezy od wielkosci auta i wprawnosci woskujacego. Najlepsi oscyluja w przedziale 2-3gramy.

Opublikowano

a ten preparat do skor jakbyś ocenił?

Opublikowano

Przepraszam, nie zauwazylem drugiej czesci pytania. Nie mialem przyjemnosci pracy z Forte, pracuje czasami tym "zwyklym" albo srodkami Gliptona.

Wracajac do Crystal Rocka jest to drogi swietny wosk wyrozniajacy sie znacznie od reszty. Ciezko dokladnie to wytlumaczyc. Woski z "bardzo wysokiej polki" roznia sie nieznacznie od siebie na wiele sposobow ale roznice te sa subtelne, natomiast SV CR jakby wylamuje sie z szeregu i podaza wlasna droga. Przy odpowiednim obchodzeniu sie z nim spokojnie posiedzi 6miesiecy i nie jest rekordowa trwalosc dla niego, dajac przy tym takie ingi (krople i odprowadzanie wody) ze :banan::banan::banan::banan::banan::banan:

Opublikowano

Ja właśnie dziś złożyłem zamówienie na

1. MENZERNA PF2500 250ML - POLISHING, ŚREDNIA - ShowCarShine - Detailing Shop

2. POORBOY'S WORLD NATTY'S WAX BLUE NATURALNY WOSK GRATIS MIKROFIBRA - ShowCarShine - Detailing Shop

teraz pytanie do specjalisty :decayed: mam dwie polerki

taką

POLERKA SAMOCHODOWA 120W Power Up 82940 + nakładki (3327825494) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

ta pewnie była by najbezpieczniejsza ale efektu po niej chyba takiego nie uzyskam

druga to coś takiego

POLERKA SAMOCHODOWA EINHELL BLUE ROYAL RPSM 1100 E (3324090097) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

tylko moja ma regulacje obrotów od 500- 30000

na pewno ta pierwsza będzie bezpieczniejsza, pytanko jeżeli bym użył tej drugiej to na ile obroty mam ustawić aby było jak najlepiej

Opublikowano

Niestety ani jedna ani druga sie nie nadaje. Pierwsza nie zrobisz absolutnie nic, poza spolerowaniem nalozoengo wczesniej recznie wosku. Druga przy wadze blisko 4,5kg, bez stabilizacji obrotow:facepalm:

Dobra rada sprzedaj obie i kup na poczatek polerke dual action krestela lub lare.

Opublikowano

Paweł ja tylko podałem przykład moja ma stabilizacje obrotów w przedziale od 600 do 3000 i właśnie chciałem zapytać na jakich obrotach jest najlepiej robić

dokładnie mam taką

POLERKA SAMOCHODOWA 180 mm 2200W REGULACJA OBROTÓW (3347068741) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

---------- Post dopisany at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany at 10:25 ----------

kurcze albo poskocze gdzieś na warsztat i pożyczę jakąś lepszą myślałem że tym da rade jakoś polerować

Opublikowano

Taka kopia popularnej i pancernej makity. Rozprowadzasz na najznizszych 600 i pozniej w zaleznosci od pasty i gabki pracujesz w przedziale miedzy 1000 a 2500.

Opublikowano

Kojarze, ta eskę a raczej lambo hamulce.. Chyba bawiliśmy się w październiku na jednym weselu u Simów. Robote robisz mega,

już wiem skąd Dorota ma zajawke na detaling:)

Pozdro z Łodzi.

Opublikowano

Bawilismy sie. Dobra zabawa byla:banan: Tak wtedy Avantgarda byla jeszcze na zlotych felgach.

Powoli mysle nad tym czym zastapic plebejskie Destiny, moze wosk konkursowy:naughty:

Po dluzszej przerwie spowodowanej przyczynami ode mnie niezaleznymi wracam do uzdrawiana szajnu.

Opublikowano

Pawle mam małe pytanie do Cb, bo na znanym forum przemiał jak byk a Ty special jesteś. Będzie duża różnica na ciemnym między PB BH+ natty's red a PB BH+Colli 476?

Opublikowano

To przede wszystkim zupelnie inne woski. Red to teoretycznie wosk naturalny i letni Colli to nielzy steryd zime. W tym wypadku za wet bedzie odpowiedzialny BH. Robiac "slepy" test roznicy nie bedzie widac.

Ostatnio mialem okazji bawic sie i Redem i Blue niestety na roznych autach w odstepie jednego dnia. Zdecydowanie jestem za Blue. Moim zdaniem lepiej pachnia i jest tanszy. Look, nakladanie/polerowanie i wytrzymalosc na tym samym poziomie. Sa to jednak odczucia subiektywne, wiec jesli komus bardziej pasuje Red - to tak juz jest i dla niego jest i bedzie lepszy, skoro widzi sens doplacic za kolor i zapach. W koncu ja sie zdecydowalem zaplacic sporo za inne mazidla:wink:

W sobote o godzinie 19 Lidl Czechow - kolo koscila "KORONY" bedzie spocik zrzeszonych na kosmetyce aut - zapraszam bedzie okazja spotkac sie pogadac, wymienic pogladami:banan:

Opublikowano

To chyba doładuję BH do Colli :)

Opublikowano

Ostatnio mialem przyjemnosc pracowac przy forumowym A4. Niby zwykle Audi, swoje lata ma i przelot tez konkretny - jednak stan zachowania, brak przeszlosci stluczkowo rozbitkowej i podejscie wlasciciela mogloby zawstydzic nie jeden egzemplarz kolekcjonerski. Samochod przyjalem umyty, lecz padajacy deszcz i koniecznosc dojazdu zniweczyl wysilek. Auto zostalo przygotowane do korekty teoretycznie jednoetapowej, wiec mycie, dekontaminacja, glinkowanie, mycie i wytarcie i mozna bylo zrobic dokladne ogledziny. Lakier ogolnie jak na wiek w stanie bardzo dobrym troche swearli, lekka oxydacja, kilka glebszych rys i slady po nieudanej polerce - wieksze i mniejsze holo - na tylnym blotniku mega konkretne. Z zalozenia mial byc wykonany valeting - czyli odswiezenie lakieru, ale glebszy rysy albo spolerowalismy albo tych, ktore byly za glebokie splycilismy. Auto odzyskalo dawny blask. Niestety padajacy deszcz i brak slonca nie pozwolil pokazac dosc dobrze osiagnietego efektu. Lakier zostal zabezpieczony bardzo dobrym i trwalym woskiem - jakim (mozecie spekulowac:wink:)

Milego ogladania:

gymr.jpg

bwic.jpg

sdwq.jpg

mgu0.jpg

a3k2.jpg

51wy.jpg

ofxv.jpg

bdl2.jpg

zl4l.jpg

41na.jpg

klof.jpg

oem3.jpg

4u2i.jpg

kt1n.jpg

r6pl.jpg

9d7l.jpg

qxz5.jpg

8w4l.jpg

s16r.jpg

0ksc.jpg

bnrn.jpg

jaly.jpg

mtp1.jpg

f994.jpg

8tab.jpg

6h69.jpg

hhzc.jpg

kvub.jpg

cqrs.jpg

xc0h.jpg

ydam.jpg

29b8.jpg

1j1c.jpg

ut8h.jpg

26bj.jpg

77to.jpg

xrfw.jpg

l2gj.jpg

kmcr.jpg

5up3.jpg

l2f0.jpg

8oqs.jpg

zkxw.jpg

m0ex.jpg

18r6.jpg

wwk3.jpg

ej68.jpg

737i.jpg

9pwe.jpg

aosa.jpg

6299.jpg

exar.jpg

8ov0.jpg

3zsc.jpg

d87i.jpg

pxo3.jpg

1wvo.jpg

1cf6.jpg

i8rb.jpg

Opublikowano

Profi robota jak zawsze:jerk: ps: jaki model Karcher-a używasz:whistling:

Opublikowano

Serii 7.800, ale akurat tego dnia nia mialem go "ze soba" wiec pianownica PA tez byla niedostepna - stad Epoca w uzyciu.

Opublikowano

Seria 7 to już konkretny sprzęcior:kox: co powiedział byś o takiej warto?? Karcher K5 Pressure Washer c/w Car Pack planuje kupić ale nie wiem czy za słaba nie jest:kwasny: czy lepiej z 300 stówki ojro dorzucić do seri 7:kox:

Opublikowano

Roznica miedzy nimi okolo 20barow cisnienia, i 4m dlugosci weza. Da rade seria 5, jak sie da doplacic - warto brac 7.800

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...