moskal 4 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Pany wiem , ze to nie to forum ale w związku z tym , ze tu tylu fachwoców to moze ktos bedzie wiedział Pacjent to poczciwa stara Astra I 1.7TD Isuzu , w piatek zgasilem silnik i zapalila mi sie kontrolka aku na desce , gdy przekrecam zapłon to gasnie , tak samo gasnie jak odpalam silnik. Ma ktos pojecie co to moze byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Raczej altek na stół i do sprawdzenia diody lub mostek. Nie zalało go przypadkiem wodą w ostatnim czasie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Raczej altek na stół i do sprawdzenia diody lub mostek.Nie zalało go przypadkiem wodą w ostatnim czasie ?? no lało troche , po kalużach jezdzilem ale nie jakos specjalnie mocno , wszystko w standardzie. ---------- Post dopisany at 08:08 ---------- Poprzedni post napisany at 08:05 ---------- mialem nadzieje , ze jak troche sie ociepli/przeschnie to kontrolka zniknie a tu lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 diody faktycznie mogą być... sprawdzałeś ładowanie jak już odpalisz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 diody faktycznie mogą być... sprawdzałeś ładowanie jak już odpalisz ?? "sprawdzales" .. w sensie ???? Na ta chwile jest tak : jade do pracy 30km i odlaczam aku. Popoludniu podpinam aku , wracam do domu i odlaczam aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Koledze chodzi czy lądowanie jest prawidłowe miernik w rękę i sprawdź. Ale skoro przejezdzasz. 30 km km i aku nie padł więc ladowanie jest. Raczej wyjecie altka cie nie ominie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Odłącz przewody od alternatora i jak włączysz stacyjkę kontrolka ładowania się nie zaświeci, to na bank altek do naprawy( obstawiam regulator napięcia ) P.S. Nie uruchamiaj silnka z odłączonymi przewodami od altka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się