bania_85 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam Posiadam samochód KIA CEED 2.0 CRDI 140KM i od stycznia mam dziwny problem z samochodem. Problem występuje przede wszystkim na 5 i 6 biegu w przedziale 2-3 tyś obrotów. Polega na tym że podczas przyspieszania obroty nie rosną jednostajnie jak to jest na innych biegach, tylko raz idą szybciej, a raz wolniej, czasem spadają podczas przyspieszania, mimo że samochód dalej przyspiesza. Byłem już z tym problemem w 2 serwisach ASO (w jednym 2 razy) Za pierwszym razem w styczniu dostałem informację że pewnie mam takie wrażenie ponieważ jest ślisko, a samochód ma bardzo dużą moc - niestety problem występuje bez względu na stan nawierzchni Za drugim razem mimo że mechanik jechał ze mną samochodem i miał podobny objaw stwierdzili że to brak mocy i został wymieniony filtr paliwa. Niestety po wyjechaniu z warsztatu dalej był ten sam problem, więc do niego wróciłem i przejechałem się z innym mechanikiem i niestety objaw ustąpił i nic się nie udało stwierdzić, a warsztat jako ostateczną diagnozę stwierdził że to turbodziura. W drugim warsztacie też dostałem informację że ten samochód nie przyspiesza od 2000 obrotów i trzeba go kręcić bardziej. W związku z tym że nie macie możliwości sprawdzić objawów osobiście podsyłam wam filmiki z objawami jakie występują. Proszę zwrócić uwagę co dzieje się z obrotami podczas przyspieszania samochodu, szczególnie na 6 biegu. Kia Ceed 2.0 CRDI 140KM problem with acceleration - YouTube Kia Ceed 2.0 CRDI 140KM problem with acceleration 2 - YouTube Kia Polska stwierdziła że mechanicy nie znaleźli usterki w samochodzie, więc może wy wiecie z czym może być problem Proszę o pilną pomoc, ponieważ usterka nasila się coraz bardziej i problem już nawet występuje wielokrotnie podczas przyspieszania na 6 biegu
bania_85 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2013 A to jest automat? Manual 6 biegów
Łukasz13 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Mi sie wydaje że obrotomierz pokazuje głupoty bo jak auto przyspiesza na wskaźniku prędkości i czujesz że faktycznie przyspiesza to jak mogą spadac obroty? albo jest jeszcze opcja ślizgajacego sie sprzęgła
bania_85 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Mi sie wydaje że obrotomierz pokazuje głupoty bo jak auto przyspiesza na wskaźniku prędkości i czujesz że faktycznie przyspiesza to jak mogą spadac obroty? albo jest jeszcze opcja ślizgajacego sie sprzęgła No ja obstawiam na sprzęgło, bo ewidentnie słychać jak nagle obroty rosną szybciej, później przestają rosnąć. Niestety w ASO mówią zupełnie co innego
Łukasz13 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Mi sie wydaje że obrotomierz pokazuje głupoty bo jak auto przyspiesza na wskaźniku prędkości i czujesz że faktycznie przyspiesza to jak mogą spadac obroty? albo jest jeszcze opcja ślizgajacego sie sprzęgła No ja obstawiam na sprzęgło, bo ewidentnie słychać jak nagle obroty rosną szybciej, później przestają rosnąć. Niestety w ASO mówią zupełnie co innego Jesli jest tak jak piszesz to sprzęgło.
dominbr Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Może tak być, że silnik wchodzi na obroty przy poślizgu sprzęgła, potem są stałe obroty i następuje wyrównanie prędkości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się