Lanc Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zaczęło się od stukania w zawieszeniu, wściekły że znów jakiś wahacz szlag trafił zacząłem szukać wadliwego elementu i zobaczyłem że mam pękniętą sprężynę która to jest winna odgłosu stukania. Jako że z tyłu też jest już jedna pęknięta to czas wymienić wszystkie 4. Pytanko.... czy sprężyny do wersji quattro różnią się od zwykłych czy jest to to samo? Kolejne pytanko czy mogę do sedana wrzucić sprężyny od kombi a4 b5? chodzi mi o utwardzenie tyłu, przewożenie codziennie 3 osób z tyłu i bagażu do pracy.
tomaszstn Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Jasne że q różni się od ośki Sprawdź czy masz 1BE czy 1BA bo to też ma znaczenie. Możesz wsadzić od wersji kombi, najwyżej będziesz miał tył twardszy ale szukaj od sedana, może się trafi
Lanc Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 hmm a pasują może od B6 Q? jeżeli chodzi o wersje silnika to chyba jest tak że diesle mają twardsze sprężyny, tak jakoś obserwuję to na różnych aukcjach, tzn że jak wsadzę od diesla do etyliny to delikatnie podniesie autko?
pioteros Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 kup caly zestaw uzywany od quattro, ale od tej samej wersji nadowzia - B5 Sedan, i od 1.8 bądź 1.8T tylko takie beda dobrze lezec w twoim aucie, w dziale sprzedam jest za 300zł zestaw z amorami wiec za same sprezyny moze cos utargujesz
tomaszstn Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Od B6 nie pasuje, nie kombinuj, znajdź takie jak mają być do Twego auta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się