szymi100 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Witam, Ostatnio odkryłem, że nie działa mi gniazdo zapalniczki w bagażniku (A4 B5 Avant). Troszkę poczytałem forum, no i dowiedziałem się, że problemem może być spalony bezpiecznik, brak przewodów zasilających lub gniazdo-atrapa. W moim przypadku okazało się, że mam gniazdo niepodłączone. Chyba to nie atrapa, bo wyglada normalnie z przewodami wewnąrz gniazda zapalniczki, lecz nie podlączone już dalej do zasilania z samochodu - puste gniazdo trójbolcowe. No i teraz moje pytanie... Skąd najłatwiej/ najszybciej pociągnąć prąd do bagażnika? Wolałbym unikać prucia tapicerki i plastików progów po drodze od bezpieczników do bagażnika. No i druga sparawa czy polecilibyście instalację "ciągłą" czy tylko po zapłonie? Chyba ciągła byłaby wygodniejsza, choć bardziej niebezpieczna, ale o ile dobrze zrobiona byłoby chyba ok. Aaaa... i czy po drodze zasilania założyć też bezpiecznik? Pewnie zzz 20-30A max? Dzieki za wszelkie porady.
fanthomas18 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Ja u siebie zakładałem gniazdo zapalniczki w bagażniku, seryjnie nie miałem go ale chciałem sobie dołożyć i dołożyłem, dołozyłem w sumie 2, w bagażniku i w schowku. Do założenia zrobiłem nową instalację podłączoną pod aku, zaraz przy aku bezpiecznik 20A. Są to 2 oddzielne instalacje, każda ma swój bezpiecznik
bell23 Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 W wiazce za lewym otwieranym boczkiem jest plus po zaplonie i masa staly plus trzeba ciagnac z bezpiecznikow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się