Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kino domowe do 2500zł


Rekomendowane odpowiedzi

Chcę kupić kino domowe do kwoty 2500zl. Pokój mam ok 25m2. Myslę o zestawie Sony BDVN 990W ( http://www.redcoon.pl/B369690-Sony-BDV-N990W_Kino-domowe-51?refId=shopm) . Zapoznawałem się z tym sprzętem w sklepach kilka razy i bardzo przypadł mi do gustu..

Może mi ktoś coś podpowiedzieć, doradzić?

Wyjaśnijcie mi też jaką rolę pełni amplituner? zestaw ten nie posiada amplitunera. Na ile jego brak jest ważny?

Jestem zupełnym laikiem i czekam na wszelkie podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to będziesz używał do oglądania fimów, czy słuchania muzyki?

Poza tym, jest gdzieś już wątek o kinie z niedawnego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amplituner to wzmiacniacz i tuner radiowy w jednym.

Czyli jak nie ma amplitunera to radia takiego z anteny sobie nie posłuchasz... Chyba że ma wzmacniacz i tuner radiowy jakoś oddzielnie.

Ja osobiście wolałbym kupić nowy zestaw głośnikowy Tonsila, STX'a itp kilka segmentów czy to Yamahy czy Technicsa i kurde...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli same głośniki, to Klipsch B10 - do sterero wymiata dla normalnego śmiertelnika. Do tego jakiś ampliter Denon/Yamaha np. w używce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestawu chcę używać do oglądania filmów i słuchania muzyki. Zestaw Sony który wpadł mi w oko (prawdopodobnie) posiada wbudowany odbiornik FM. Posiada też:

obsługa Full HD 3D

dźwięk przestrzenny 3D

wzmacniacz 1000 W

obsługa WiFi

Odsłuc**jąc tego sprzetu w dwóch różnych sklepach spełniał on moje oczekiwania. Niesamowity dźwięk przede wszystkim. Do tego świetny wygląd i bezprzewodowe głośniki.

czy ktoś kto zna się na tego typu sprzęcie może spojrzeć na dane Tech. i podpowie mi czy rzeczywiście jest do dobre kino?

Sony : Dane techniczne dla modelu BDV-N990W | dane techniczne dla modelu BDV-N990W

Odnośnik do komentarza