Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów, nie ładuje tubro


meserter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Panowie mój ojciec ma problem z turbiną. Przeważnie jest tak że działa zaraz po odpaleniu samochodu a później po chwili jazdy przestaje się załączać. Zanika też wtedy podciśnienie na gruszce turbiny i pojawia się błąd o przeładowaniu turbiny.

-Wymieniono już zawór N75 na nowy

-Wszystkie wężyki podciśnienia

-Wczoraj ojciec odebrał samochód od mechanika który czyścił turbinę (podobno była trochę zasyfiona w środku).

Jednak teraz turbina załącza się chyba jeszcze rzadziej albo wg nie działa.

Zamieszczam logi dynamiczne, z tym że nie wiem czy przypadkiem grupy 0 nie nadpisał mi VAG próbą statyczną...

Bardzo proszę o pomoc

Log (0 - 004)

Log (1 - 010)

Log (2 - 008)

Log (3 - 001)

Log (4 - 003)

Log (5 - 011)

Log (6 - 000,000)

Zapomniałem dodać że jego silnik to 1.9 AVF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest n75 :wink:

czujnikiblb.jpg

1 - Przepływomierz powietrza -G70-

2 - Zawór recyrkulacji spalin -N18- z potencjometrem recyrkulacji spalin -G212-

tylko w przypadku kodu literowego silnika BKE, BPW, BRB, BRC

3 - Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157-

tylko w przypadku kodu literowego silnika BKE, BPW, BRB, BRC

4 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego -G62-

Przed wymontowaniem ewentualnie obniżyć ciśnienie w układzie chłodzenia

5 - Pompa podwójna

6 - Złącze wielostykowe

Pompowtryskiwaczy

7 - Czujnik temperatury paliwa -G81-

8 - Czujnik ciśnienia doładowania -G31- z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza -G42-

9 - Lampka ostrzegawcza spalin -K83-

W zestawie wskaźników

10 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia -G79-

W przypadku kodu literowego silnika AVB, AVF, AWX, BKE: z przełącznikiem kick-down -F8- i przełącznikiem biegu jałowego -F60-

W przypadku kodu literowego silnika BPW, BRB, BRC: z czujnikiem położenia pedału przyspieszenia 2 -G185-

11 - Przełącznik świateł hamowania -F- i przełącznik pedału hamulca -F47-

12 - Przełącznik pedału sprzęgła -F36-

13 - 4-gniazdowy wspornik przekaźników w skrzynce elektrycznej w podszybiu

Z przekaźnikiem pompy paliwa -J17-

Z przekaźnikiem zasilania napięciowego zacisku 30 -J317-

W przypadku kodu literowego silnika AVB, AVF, AWX: z przekaźnikiem świec żarowych -J52-

W przypadku kodu literowego silnika BKE, BPW, BRB, BRC: ze sterownikiem automatyki rozgrzewania świec żarowych -J179-

Bezpiecznik topikowy świec żarowych silnika -S39-

Bezpiecznik elektroniki silnika -S282-

14 - Sterownik silnika

Do ok. 10.2004: sterownik układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego -J248-

Od ok. 11.2004: sterownik silnika -J623-

15 - Elektryczne złącza wtykowe z lewej strony na ścianie grodziowej

w przypadku kodu literowego silnika AVB, AVF, AWX, BKE:

Czujnika prędkości obrotowej silnika -G28-

Czujnika Halla -G40-

Miejsce zamontowania → Rys.

w przypadku kodu literowego silnika BPW, BRB, BRC:

Czujnika temperatury spalin 1 -G235-

Czujnika prędkości obrotowej silnika -G28-

Czujnika Halla -G40-

Sondy lambda -G39-

16 - Czujnik prędkości obrotowej silnika -G28-

po lewej stronie z tyłu na bloku silnika

17 - Świece żarowe

Świeca żarowa 1 -Q10-

Świeca żarowa 2 -Q11-

Świeca żarowa 3 -Q12-

Świeca żarowa 4 -Q13-

18 - Czujnik Halla -G40- Położenia wałka rozrządu

19 - Zawór elektromagnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania -N75-

20 - Zawór recyrkulacji spalin -N18- i zawór przełączający klapy w kolektorze ssącym -N239-

tylko w samochodach z kodami silnika AVB, AVF, AWX

21 - Pompowtryskiwacze

Zawór pompowtryskiwacza cylindra 1 -N240-

Zawór pompowtryskiwacza cylindra 2 -N241-

Zawór pompowtryskiwacza cylindra 3 -N242-

Zawór pompowtryskiwacza cylindra 4 -N243-

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem kostkę i przewody i wydają się Ok... Jak wypne kostkę całkiem to Vag pokazuje minimalne doladowanie...

Nie pozostaje mi nic innego jak go podmienić? Można go sprawdzić jakoś Vagiem ? Wyczytalem że to czujnik G 31 i zeby zobaczyć jego wskazania to jest to chyba grupa 115... Tylko na co zwrócić uwagę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz uwalony czujnik cisnienia doładowania wymien/podmien i fura odzyje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz uwalony czujnik cisnienia doładowania wymien/podmien i fura odzyje....

:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pozostaje mi nic innego jak go podmienić? Można go sprawdzić jakoś Vagiem ? Wyczytalem że to czujnik G 31 i zeby zobaczyć jego wskazania to jest to chyba grupa 115... Tylko na co zwrócić uwagę ?

No przecież robiłeś logi Vagiem i na ich podstawie koledzy stwierdzili, że czujnik jest kaput (o ile nie ma zwarcia na wtyczce do niego) więc go podmień na próbę. Chodzi o czujnik ciśnienia doładowania G71, który masz na załączonym wyżej rysunku pod pozycją nr 8. Nie przejmuj się, że w innych opisach ma on nazwę G31. Po podmianie zloguj statycznie grupę 010 i dynamicznie 011 i już będziesz wiedział czy dobrze mierzy ten podmieniony po wartościach Intake air press. i Actual intake press.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesto padaja te czujniki w PD-kach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...