jaczekpaw 0 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Witam od kilku dni moje audi 2001 rok 1.9tdi 115 konikow stracilo chec do jazdy nie ma mocy na zadnym biegu idzie ja rozpedzic do wiekszych szybkosci ale to trwa ,nie ma mowy o jakims wyprzedzaniu vag nie pokazuje bledow, znajomy mowil ze moze to byc zatkany katalizator macie jakies inne propozycje co jest z nia nie tak dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 2 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 jesli katalizator to latwo to sprawdzic, odkrec wydech od silnika, odsun go podluz nakretki 8 lub 10 zakrec tylko zeby ci nie opadl wydech, w ten sposob spaliny beda uciekac w komore silnika,przejedz sie jesli auto odzyska powera to kat do wywalenia jesli nie skrec wszystko z powrotem i szukaj dale,moze ktorys waz w dolocie strzelil?kopci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superdziki 0 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Najlepiej otwórz temat w dziale Diagnostyka Vag, zrób logi i poczekaj, forumowi specjaliści napewno pomogą. Bo puki co to tylko wróżenie z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaczekpaw 0 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 robirnie logow to jest problem nie robilem tego wiec nie mam pojecia o co chodzi , a mieszkam w norge i bedzie ciezko kogos zlokalizowac co zrobi logi, auto nie kopci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 sprawdz dokładnie wężyk który idzie do gruszki przy turbo ewentualnie obetnij kawałek podłącz i zobacz czy cos pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek9292 0 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Nie wiem czy Ci pomogę. Aczkolwiek ja miałem podobną sytuację, mechanik źle mi rozrząd wymienił i kąt wtrysku wyregulował i wtedy turbo przestało całkowicie mi działać. Dopiero jak drugi mechanik założył na nowo poprawnie rozrząd i ustawił poprawnie kąt wtrysku turbo zaczeło idealnie pracować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Tutaj masz przecież wszystko wyjaśnione co i jak http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ (logi tylko wrzucaj na vaglog.rtnet.pl aby były czytelne), jeżeli masz kabelek to sobie poradzisz z logami. Ustawienie kąta wtrysku też vagiem sprawdzisz. Warto się tego nauczyć, bo nie jest to w ogóle trudne a na pewno się jeszcze nieraz przyda:wink: Bez logów można szczelać że może kierownice, MAF, może n75...itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaczekpaw 0 Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 dzieki bede sprawdzal co sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekA4AFN 0 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 u mnie w AFN nie chciała jechać to przez EGR był zasyfiony kolektor dolotowy tak ze ledwo palec wchodził i po czyszczeniu nie to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaczekpaw 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 wczoraj kumpel sprawdzal i twierdzi ze ze tlucze katalizator i dlatego nie ma mocy, czy ktos wyciagal kata jesli jak to prosze o opis albo filmik ,bo nie oge znalez nic jak wymontowac katalizator i sprawdzic czy faktycznie sie rozlecial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek A4 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Witam odkręć kata od turbiny oraz od reszty wydechu. Jeśli będziesz miał go na wierzchu to bez problemu dasz rade go stłuc i wykruszyć. I radził bym ci od razu wymienić plecionkę. Jeśli nie chcesz się pozbywać kata to wystarczy jak po między łączenie turbo a kata wstawisz 3 nakrętki chyba na 12 klucz i skręcisz. Jeśli odzyska moc to na 100% kat do wywalenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaczekpaw 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 hej nie kumam za bardzo o co biega z tymi nakretkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek A4 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Odkręć kata tylko od turbiny!!! wstaw nakrętki na śruby i przykręć kata. Chodzi o to by zrobić lukę pomiędzy katem a turbem. Tak aby spaliny nie szły na wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Nie kombinuj bo i tak katalizator musisz wydłubać odkręć trzy nakrętki za turbiną poluzuj łączenie tłumika pod autem będzie ci potrzebny kanał wtedy wyjmiesz cały katalizator przez maskę póżniej odkręcisz lub obetniesz trzy nakrętki za katalizatorem wybijasz go ze środka puszka zostaje skręcasz w całośc i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaczekpaw 0 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 dzieki za wiadomosci w sobote bede wyciagal kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekA4AFN 0 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Nie kombinuj bo i tak katalizator musisz wydłubać odkręć trzy nakrętki za turbiną poluzuj łączenie tłumika pod autem będzie ci potrzebny kanał wtedy wyjmiesz cały katalizator przez maskę póżniej odkręcisz lub obetniesz trzy nakrętki za katalizatorem wybijasz go ze środka puszka zostaje skręcasz w całośc i tyle kolega ma racje u mnie tak samo było robione wszystko zostało oryginalne bez żadnych wstawianych rurek ani nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 może to Ci pomoże --> http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-wyciecie-katalizatora-montaz-tlumika-fotostory-70755/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 jak przepłwomierz bedzie zle liczył takze moze VAG błedów nie pokazac... kilka dni temu bore cwiczyłem - z dołu auto nie bardzo kwapiło sie do jazdy... dopiero od 2500rpm cos zaczał sie budzic... niestety przepływomierz był winny. podstawa oczywiscie jest sprawdzenie filtra powietrza. wyjmij zobacz w jakim jest stanie, wytrzep go/odkurz/wymien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaczekpaw 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 witam problem rozwiazany rozlecial sie kat wyzucilem bebeche skrecilem i jezdzi ladnie tylko ze automat strasznie wchodzi na wysokie obroty zeby zmienic bieg a wczesniej tego nie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasio13 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 jak przepłwomierz bedzie zle liczył takze moze VAG błedów nie pokazac... kilka dni temu bore cwiczyłem - z dołu auto nie bardzo kwapiło sie do jazdy... dopiero od 2500rpm cos zaczał sie budzic... niestety przepływomierz był winny.podstawa oczywiscie jest sprawdzenie filtra powietrza. wyjmij zobacz w jakim jest stanie, wytrzep go/odkurz/wymien. kolego Sotom wspomniałeś coś o borze, że z dołu słabo wstawała. u mnie jest dokładnie to samo, słabo wstaje do 2300-2400, potem dopiero startuje jakoś. wszystko już mam sprawdzone, bo zakładałem temat w diagnostyce i po kolei mi mówili co mam robić. przepływkę tylko przemywałem ale nic to nie dało. myślisz że to wina przepływomierza? wg logów które wrzucałem nic nie wskazywało na przepływkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się