hydro3 0 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 witam mam taki nietypowy problem (nietypowy dla mnie ) szukałem po forum ale nie mogłem znaleźć takich objawów jak u mnie mianowicie: silnik odpala na ciepło jak i na zimno bez problemów, gdy jest zimny chodzi bez zarzutów lecz gdy złapie temperaturę silnik traci moc, rozpędza się baaaardzo powoli, do 3000 do 4500 jak muł, cisnę na pedał a on jakby się dusił, przy czym delikatnie szarpie, obroty na ciepłym silniku na luzie delikatnie falują (ledwie widać jak wskazówka się porusza aczkolwiek może to to ma związek ze sprawą) spalanie około 10 -12 litrów gazu, gaz mam BRC 2 generacji (nie sekwencja), wymienione świece, przewody, filtry, (rozrząd i płyny także) nie jestem mechanikiem i nie znam się tak bardzo na tym - obstawiam czujnik temp. lub sondę ale to tylko moje przypuszczenia - dodam że objawy się nasiliły jak uszczelniłem układ wydechowy. może jest to rzecz którą sam dam radę naprawić (z waszą pomocą oczywiście) jeśli jednak nie, to potrzebna będzie wizyta u mechanika niestety no i wydatki - a wiadomo jak to jest pieniążki można wydać na inne przyjemności bardzo proszę o opinię na ten temat pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 To pewnie sonda skoro tak. Ale może być i czujnik i przepływomierz itd najlepiej pod vaga podepnij to powinno wyjsc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 tzn. za bardzo nie wiadomo co mu dolega może być wszystko co napisałeś do tego dochodzi jakaś nieszczelność w dolocie Podepnij VAG-a wtedy będzie może coś więcej widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cipiur80 0 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Spróbuj wyczyścić przepływomierz albo najpierw weź odepnij wtyczkę od przepływomierza i pojeździj zobaczysz czy będzie różnica. Miałem kiedyś podobne objawy i u mnie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Ja objawy takiego "duszenia" miałem gdy miałem nieszczelny dolot powietrza od filtra do silnika. Ale to akurat było czuć cały czas, czy na zimnym czy na gorącym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mloody_s-line 0 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 kolega masz klapki sterujace powietrzem w kolektorze dolotowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydro3 0 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 mam jedną klapkę taką, antystrzał taki - to moze byc przyczyna??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Zrób fotke silnikowi i pokarz wtedy ci powiemy czy to masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydro3 0 Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 oto zdj - nie znam się za bardzo więc proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 No wiec masz sterowanie lopatkami bardzo czesto padaja te klapki i nie otwieraja sie przez co dostaje malo powietrza. Trzeba rozebrac i zrobic na krótko zeby caly czas otwarte byly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydro3 0 Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 a mógł byś kolego napisać gdzie są te łopatki??? i jak zrobić żeby były ciągle otwarte?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markie7 0 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Pod tą zaślepką na którą wskazuje strzałka, znajdziesz rolkę i taki suwak który nią pociąga. U mnie notorycznie zsuwa się ten suwak z rolki... Zaślepkę wyciągniesz bez problemu pomagając sobie cienkim wkrętakiem. Ten suwaczek porusza się kiedy otworzy się zaworek elektromagnetyczny i otworzy linie podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydro3 0 Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 kolego zdjąłem ten dekielek i tam wszystko pracuje jak powinno, byłem na VAG i wykazało tylko błąd sondy ale tylko na gazie czyli coś z instalacją (po wykasowaniu błędów odpaliłem na bęzynie i przejechałem się i dalej był taki efekt braku mocy) - czyli to nie sonda,, następnie pokazało na bezynie jak i na gazie uszkodzenie czujnika halla - czyli ten czujnik położony koło rozrządu !!! czy ten czujnik moze byc przyczyną braku mocy???? pomóżcie koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Pewnie że może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro125 0 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 też miałem uszkodzony czujnik halla- objawy miałem takie jak ty ... także pewnie tu jest przczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydro3 0 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 wymienie na dniach jakoś i dam znać - a teraz dzięki za dotychczasową pomoc ---------- Post dopisany 19-05-2013 at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2013 at 22:41 ---------- przed wymianą jeszcze się upewnię błąd na VAG wskazał - przerwa z potencjałem plus, błąd czujnika halla wymieniać czy coś kombinować??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 to skasuj błąd czujnika halla i jak się pojawi to wymiana, bo i on powoduje spadek mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydro3 0 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 błąd ciągle wyskakuje, jutro wymieniam i dam znac, radzicie kupic chinczyka za 60 zł czy BOSH za 200 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Najlepiej bosha nówke ale jak kupisz dobrą używke sprawdzoną to też bedzie chulał ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydro3 0 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 zalozylem bosha, problem rozwiązany, tamten czujnik w środku był rozsypany więc jak miał działać , teraz samochód jak rakieta, moc ma, nie szarpie!!! temat uważam za zamknięty , bardzo dziękuję użytkownikom za pomoc i porady!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się