Szymanek31 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Witam również kolegę z A3 clubu piękna A4 naprawdę chołopaki mają racje. plany tez super;) powodzenia
Ans Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Bartek w ogóle jak po ŁDZ jeździ Ci sie na gwincie?
jerzu Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Po Łodzi bardzo dobrze ale powoli;) dlatego tez wpada kolejny gwint;) Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Ans Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Musze wreszcie wpaść do Was na spota bo sie stesknilem za Waszymi twarzami mam nadzieje że już nowym nabytkiem
jerzu Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 A co tam poszukujesz? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Ans Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 coś mocnego, czarnego, w benzynie albo na A albo na B
jerzu Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Powinno być A albo S:) Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
marcin_o23 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Ten gwint vogtlanda go gzid kupowałeś? Potrzebuje tylne sprężyny do avanta pod gwint i nie mogę znaleźć przedstawiciela w pl
garry99 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Ten gwint vogtlanda go gzid kupowałeś? Potrzebuje tylne sprężyny do avanta pod gwint i nie mogę znaleźć przedstawiciela w pl Pełno tego jest na allegro
jerzu Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Ten gwint vogtlanda go gzid kupowałeś? Potrzebuje tylne sprężyny do avanta pod gwint i nie mogę znaleźć przedstawiciela w pl Miałem możliwość szybkiej dostawy od brata z Niemiec i dlatego nie zdecydowałem się na zakup w PL ---------- Post dopisany 19-12-2013 at 08:45 ---------- Poprzedni post napisany 16-11-2013 at 16:00 ---------- Niestety dzisiaj trwa zdejmowanie głowicy Szukam przyczyny uciekającego płynu, inf. post 1
Ans Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Jerzu to nie wymieniales rozrzadu po kupnie? Miales jakies dziwne zachowania oprocz samego płynu?
jerzu Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 nie wymieniałem, bo mam książkę serwisową do ostatniego wpisu w marcu tego roku, wszystko potwierdzone i w ogóle. Oprócz płynu nie miałem innych objawów. moc była nie kopcił. ---------- Post dopisany 04-01-2014 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 23:16 ---------- 04.01.2014r. Podsumowanie naprawy przebieg: 253900 Autko odebrałem z naprawy. Niestety nie było tak różowo, jak miało być. Główną przyczyną była pęknięta głowica (tak w 1.9 tdi też widać się zdarza ) Zakupiłem nową-używaną głowice po małym przebiegu. Trafiła ona do serwisu zajmującego się naprawą głowic i tak zostały wymienione prowadnice zaworowe, zawory, uszczelniacze. W aucie zostały wymienione: -głowica -uszczelniacze zaworów -prowadnice zaworowe -zawory -uszczelka pod głowicą -uszczelki pompowtrysków -wałek (nowy z ASO) -popychacze i szklanki -wszystkie śruby, które były odkręcane wymienione na nowe z ASO -kpl. rozrząd z pompą wody -paski klimy i alternatora -filtry -olej Motul Specyfic 505.1 mam nadzieję, że wymieniłem wszystko W skrócie góra silnika jest nowa, autko pracuje zupełnie inaczej, przyjemniej dla ucha! W przyszłym tygodniu wybieram się do KingSoft na sprawdzenie autka po naprawie i pomiar na hamowni. Wykres wkrótce...
Patryś Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 No to ładnie poszło po kieszeni. Ale za to będzie radość z bezawaryjności.
jerzu Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Radość z bez awaryjności i mam nadzieje ze na wiosnę lepiej pójdzie mu przyjecie dużego turbo;) Muszę mieć szanse dogonienia Jaczka w 3.0tdi:) Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
jozek726 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Troche namodziles w silniku mam nadzieje ze bedzie auto dobrze sie teraz sprawowac Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 04.01.2014r. Podsumowanie naprawy przebieg: 253900 Autko odebrałem z naprawy. Niestety nie było tak różowo, jak miało być. Główną przyczyną była pęknięta głowica (tak w 1.9 tdi też widać się zdarza ) Zakupiłem nową-używaną głowice po małym przebiegu. Trafiła ona do serwisu zajmującego się naprawą głowic i tak zostały wymienione prowadnice zaworowe, zawory, uszczelniacze. W aucie zostały wymienione: -głowica -uszczelniacze zaworów -prowadnice zaworowe -zawory -uszczelka pod głowicą -uszczelki pompowtrysków -wałek (nowy z ASO) -popychacze i szklanki -wszystkie śruby, które były odkręcane wymienione na nowe z ASO -kpl. rozrząd z pompą wody -paski klimy i alternatora -filtry -olej Motul Specyfic 505.1 mam nadzieję, że wymieniłem wszystko W skrócie góra silnika jest nowa, autko pracuje zupełnie inaczej, przyjemniej dla ucha! W przyszłym tygodniu wybieram się do KingSoft na sprawdzenie autka po naprawie i pomiar na hamowni. Wykres wkrótce... pewnie worek $ poszedł na taki remont. Nie myślałeś zmienić całego słupka ? Mozna dostać po niewielkim przelocie słupki z Ibizy albo Polo 1.9TDI PD. Ja stoje przed podobnym remontem i obrałem właśnie kierunek wymiany całego słupka
jozek726 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Siemka, powiedz mi tak orietacyjnie ile kosztowal Cie caly remoncik auta? teraz Ci auto pojedzi jak lala:) Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
jerzu Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Powiem szczerze ze przeczytałem w Twoim poscie o tym slupku i nie byłoby to głupie, ale byłem juz w trakcie. Poszło trochę kasy ale mam pewność ze gora jest nowa. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Powiem szczerze ze przeczytałem w Twoim poscie o tym slupku i nie byłoby to głupie, ale byłem juz w trakcie. Poszło trochę kasy ale mam pewność ze gora jest nowa. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka No tak w sumie teraz wiesz co masz i na długie tys km masz spokój. Ja mam na oku słupek silnika BLT (następca 131konnego ASZ) po przelocie 45tys km i czekam tylko na przypływ $ i chętnego do włożenia silnika do auta
jerzu Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Pewnie następnym razem tez bym tak zrobił. Mnie naprawa nie wyszła jeszcze aż tak strasznie ponieważ korzystałem ze sporych rabatow jako pracownik firmy zajmującej się handlem częściami:) Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się