Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Audi A4 1.9 TDI S-line Quattro 174,7 KM 393 Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam również kolegę z A3 clubu ;)

piękna A4 naprawdę chołopaki mają racje. plany tez super;) powodzenia

Opublikowano

Bartek w ogóle jak po ŁDZ jeździ Ci sie na gwincie?

Opublikowano

Po Łodzi bardzo dobrze ale powoli;) dlatego tez wpada kolejny gwint;)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Musze wreszcie wpaść do Was na spota bo sie stesknilem za Waszymi twarzami :decayed: mam nadzieje że już nowym nabytkiem :wink:

Opublikowano

A co tam poszukujesz?

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

coś mocnego, czarnego, w benzynie :decayed: albo na A albo na B :decayed:

Opublikowano

Powinno być A albo S:)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ten gwint vogtlanda go gzid kupowałeś? Potrzebuje tylne sprężyny do avanta pod gwint i nie mogę znaleźć przedstawiciela w pl

Opublikowano
Ten gwint vogtlanda go gzid kupowałeś? Potrzebuje tylne sprężyny do avanta pod gwint i nie mogę znaleźć przedstawiciela w pl

Pełno tego jest na allegro

Opublikowano
Ten gwint vogtlanda go gzid kupowałeś? Potrzebuje tylne sprężyny do avanta pod gwint i nie mogę znaleźć przedstawiciela w pl

Miałem możliwość szybkiej dostawy od brata z Niemiec i dlatego nie zdecydowałem się na zakup w PL

---------- Post dopisany 19-12-2013 at 08:45 ---------- Poprzedni post napisany 16-11-2013 at 16:00 ----------

Niestety dzisiaj trwa zdejmowanie głowicy :( Szukam przyczyny uciekającego płynu, inf. post 1

Opublikowano

Jerzu to nie wymieniales rozrzadu po kupnie? Miales jakies dziwne zachowania oprocz samego płynu?

Opublikowano

nie wymieniałem, bo mam książkę serwisową do ostatniego wpisu w marcu tego roku, wszystko potwierdzone i w ogóle. Oprócz płynu nie miałem innych objawów. moc była nie kopcił.

---------- Post dopisany 04-01-2014 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 23:16 ----------

04.01.2014r. Podsumowanie naprawy przebieg: 253900

Autko odebrałem z naprawy. Niestety nie było tak różowo, jak miało być. Główną przyczyną była pęknięta głowica (tak w 1.9 tdi też widać się zdarza :) ) Zakupiłem nową-używaną głowice po małym przebiegu. Trafiła ona do serwisu zajmującego się naprawą głowic i tak zostały wymienione prowadnice zaworowe, zawory, uszczelniacze.

W aucie zostały wymienione:

-głowica

-uszczelniacze zaworów

-prowadnice zaworowe

-zawory

-uszczelka pod głowicą

-uszczelki pompowtrysków

-wałek (nowy z ASO)

-popychacze i szklanki

-wszystkie śruby, które były odkręcane wymienione na nowe z ASO

-kpl. rozrząd z pompą wody

-paski klimy i alternatora

-filtry

-olej Motul Specyfic 505.1

mam nadzieję, że wymieniłem wszystko :) W skrócie góra silnika jest nowa, autko pracuje zupełnie inaczej, przyjemniej dla ucha! W przyszłym tygodniu wybieram się do KingSoft na sprawdzenie autka po naprawie i pomiar na hamowni. Wykres wkrótce...

Opublikowano

No to ładnie poszło po kieszeni. Ale za to będzie radość z bezawaryjności. :wink:

Opublikowano

Radość z bez awaryjności i mam nadzieje ze na wiosnę lepiej pójdzie mu przyjecie dużego turbo;) Muszę mieć szanse dogonienia Jaczka w 3.0tdi:)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Troche namodziles w silniku ;) mam nadzieje ze bedzie auto dobrze sie teraz sprawowac ;)

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

04.01.2014r. Podsumowanie naprawy przebieg: 253900

Autko odebrałem z naprawy. Niestety nie było tak różowo, jak miało być. Główną przyczyną była pęknięta głowica (tak w 1.9 tdi też widać się zdarza :) ) Zakupiłem nową-używaną głowice po małym przebiegu. Trafiła ona do serwisu zajmującego się naprawą głowic i tak zostały wymienione prowadnice zaworowe, zawory, uszczelniacze.

W aucie zostały wymienione:

-głowica

-uszczelniacze zaworów

-prowadnice zaworowe

-zawory

-uszczelka pod głowicą

-uszczelki pompowtrysków

-wałek (nowy z ASO)

-popychacze i szklanki

-wszystkie śruby, które były odkręcane wymienione na nowe z ASO

-kpl. rozrząd z pompą wody

-paski klimy i alternatora

-filtry

-olej Motul Specyfic 505.1

mam nadzieję, że wymieniłem wszystko :) W skrócie góra silnika jest nowa, autko pracuje zupełnie inaczej, przyjemniej dla ucha! W przyszłym tygodniu wybieram się do KingSoft na sprawdzenie autka po naprawie i pomiar na hamowni. Wykres wkrótce...

pewnie worek $ poszedł na taki remont. Nie myślałeś zmienić całego słupka ? Mozna dostać po niewielkim przelocie słupki z Ibizy albo Polo 1.9TDI PD. Ja stoje przed podobnym remontem i obrałem właśnie kierunek wymiany całego słupka

Opublikowano

Siemka, powiedz mi tak orietacyjnie ile kosztowal Cie caly remoncik auta? ;) teraz Ci auto pojedzi jak lala:)

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Powiem szczerze ze przeczytałem w Twoim poscie o tym slupku i nie byłoby to głupie, ale byłem juz w trakcie. Poszło trochę kasy ale mam pewność ze gora jest nowa.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Powiem szczerze ze przeczytałem w Twoim poscie o tym slupku i nie byłoby to głupie, ale byłem juz w trakcie. Poszło trochę kasy ale mam pewność ze gora jest nowa.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

No tak w sumie teraz wiesz co masz i na długie tys km masz spokój.

Ja mam na oku słupek silnika BLT (następca 131konnego ASZ) po przelocie 45tys km i czekam tylko na przypływ $ i chętnego do włożenia silnika do auta :wink:

Opublikowano

Pewnie następnym razem tez bym tak zrobił. Mnie naprawa nie wyszła jeszcze aż tak strasznie ponieważ korzystałem ze sporych rabatow jako pracownik firmy zajmującej się handlem częściami:)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...