Skocz do zawartości
IGNOROWANY

firma masters tuning w piasecznie


patryk10015

Rekomendowane odpowiedzi

spotkał się ktoś z opiniami tej firmy bo ostatnio sąsiad robił u nich program w audi tt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

jedna z najstarszych tego typu firm w PL

---------- Post dopisany at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany at 20:26 ----------

Masters Tuning - chiptuning, przygotowywanie samochodw do wycigw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja o nich nie słyszałem tak tylko pytalem bo wiekszosc rogala poleca

---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ----------

ale u niego długie terminy a niedługo będe chyba też się przymierzał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk dopiero teraz się decydujesz? a mówiłem Ci na spocie na grupowe do rogala się pisz:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie moge znalezc tego grupowego zapisu nigdzie

---------- Post dopisany at 00:14 ---------- Poprzedni post napisany at 00:14 ----------

pisalem do spankiego ale on tylko w wekendy ogarnia a mi nie pasuje w wekendy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam Mastersa w sumie jeszcze miesiąc temu pewnie złego słowa bym nie powiedzał ale się zmieniło.Samochód po programie u Mastersa jeździł ok jedno do czego można by się przyczepić to bardzo duży moment z dołu od 1800obr. ponad 350nm?Natomiast po wymianie turba na brd i dołożeni fmic podczas korekty nie mógł albo nie chciał w żaden sposób sobie poradzić zainkasował 500zł a samochód jeździł tragicznie.Moment beznadziejny nie chce mi się nawet opisywać co bylo następnie wymieniane kombinowane itp.Wszystko z tego powodu że wierzyłem w MASTERSA niczym w boga że w programie jest wszystko ok.Okazało się niestety że winny jest program. Ja ze swojej strony polecam kolegę SPANKY.SPANKY po programie zapyta jak się jeździ czy coś zmienić poprawić itp.a nie zostawi jak sierotę a ty wymieniasz pól samochodu bez potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem u nich kilkanascie aut.

Zlego slowa nie moge powiedziec.

Ale jak widac czasy sie zmienily....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem i nie narzekam na nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem i nie narzekam na nich

Rysiu

jezdziłem z arturem juz na po zmianie brd na gtb

i szalu jak dla mnie nie bylo pomimo ze wlasciciel byl zadowolony

niestety nie mialem okazji wytestowac auta na brd artur nie chcial mnie przewiesc ( podejrzewam ze byla staszna lipa a nie 210hp):facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez kiedyś robiłem u nich 1.8T i 300nm w peaku wykonczylo sprzęgło szybko. Spotkałem się już z wieloma wykresami od nich ze był duży strzał momentu poczym szybko spadał co na drodze nie było najlepsze bo jak wiadomo lepiej płasko a dłużej ale wtedy tego nie wiedziałem. Tak więc również nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystroilem u nich auto i oprocz tego ze sa odczuwalne wahania obrotow na biegu jalowym to jestem wiecej niz zadowolony. Jak bede mial kiedys auto do zrobienia na pewno udam sie do piaseczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z tego co sie dowiedzialem spanky ogarnia tylko programy a ja bym chcial jeszcze przy okazji wyciąć kata i ten nieszczesny egr sterowany elektrycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szukałem miejsca które całościowo ogarnie mi mody typu: zmiana turbo, fmic itp, zadzwoniłem także do Mastersa. Pan Marek stwierdził że " d*py nie będę sobie zawracał bo woli sobie zrobić chipa Q7 lub innej tłustej fury niż bawić się jakimiś trupami". Zadzwoniłem jako klient z ulicy i taką kulturalna odpowiedź dostałem od właściciela :facepalm:. Ręce mi generalnie opadły:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kicha

Kolego w takim razie zostaje ci ROGAL mimo że szczerze polecam kolegę SPANKY .W sumie tylko z jednego powodu nie robiłem programu u rogala bo byłem na 100% pewien Mastersa. Zapłacić kolejne 1500zl lub więcej za nowy program to bez senu bo dałbym się wtedy pokroić prawie za Staszewskiego. Przecież to zwykłe stare 1.9tdi a nie jakieś cuda na kiju.Mastersi mają w gablotkach statuetki za wygrane zawody w klasie tdi itp. mieli swego czasu bardzo mocne lupo tdi no i nie wiem nie potrafią zestroić auta pod inne graty? Moim zdaniem mają tak jak powiedział,,Pan Waldek''takiego klienta do korekty za 500zł po prostu w du..e.Najbardziej drażni to że mogli powiedzieć że trzeba zrobić nowy program pod te graty i będzie to kosztowało xxx a z korekty nic nie będzie, wtedy człowiek by wiedział o co chodzi.A tak wymienia się pół auta dobre pompki,przy okazji wałek sprawdzony,dp,wyrzuca EGR,synchro rozrządu,sprawdza pompy paliwa vacu+pompę w baku, turbo na gtb i bóg wie co jeszcze i tylko malutka poprawa. Już nawet za silnikiem się rozglądałem mimo że oleju nie brał chodził równo itp. dla tego jestem wściekły na mastersa. Dopiero SPANKY pomógł jeszcze raz wielkie dzięki dla MAĆKA.

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ----------

ale z tego co sie dowiedzialem spanky ogarnia tylko programy a ja bym chcial jeszcze przy okazji wyciąć kata i ten nieszczesny egr sterowany elektrycznie

Takie rzeczy jak wycięcie kata czy usunięcie EGR-a to byle warsztat ogarnie nawet samemu można. Kupujesz od gruchota z allegro zamiennik kata za 200zł odkręcasz kata przykręcasz bez spawania kombinowania itp..Zamiast EGR-a przelotkę+zaślepkę na wydech skręcasz i gotowe.Tylko pytanie czy do zwykłego programu warto robić takie rzeczy jak usunięcie egr-a czy wyrzucenie kata bo mocy więcej na pewno nie przybędzie chyba że coś z nimi nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze ja mam u siebie w silniku 1.9 BKE egr sterowany elektronicznie i nie chciałbym żeby poźniej były jakieś komplikacje, a rozmawialem z kolega z forum od nas to powiedzial ze lepiej jakby to wyciął bo mogą być problemy i ogolnie jak spojrzal na silnik to powiedzial ze mam najebane systemow ekologicznych najlepiej jakbym posłuchał opinii właścicieli tych silnikow po programie

---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 15:49 ----------

a nie chciałbym pozniej sporej kasy pakować w remonty jakiś kosztowniejszych podzespolow bo poki co nie pracuje, tylko studiuje a wiadomo jak z budżetem studenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze ja mam u siebie w silniku 1.9 BKE egr sterowany elektronicznie i nie chciałbym żeby poźniej były jakieś komplikacje, a rozmawialem z kolega z forum od nas to powiedzial ze lepiej jakby to wyciął bo mogą być problemy i ogolnie jak spojrzal na silnik to powiedzial ze mam najebane systemow ekologicznych najlepiej jakbym posłuchał opinii właścicieli tych silnikow po programie

---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 15:49 ----------

a nie chciałbym pozniej sporej kasy pakować w remonty jakiś kosztowniejszych podzespolow bo poki co nie pracuje, tylko studiuje a wiadomo jak z budżetem studenta

A to przepraszam myślałem że to AVF/AWX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby avf albo awx był to bez zastanawiania i bez wycinki bym to robil

---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:34 ----------

i już dawno bym u spankiego był

---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:34 ----------

a tak mam małe obawy właśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...