Bieniek Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Zauważyłem dzisiaj dziwny problem. Przy wolniejszej jeździe i mocnym skręcie (coś jak jazda po rondzie) czuć jakby wspomaganie raz działało, a raz nie. Uczucie jakby coś luźne było. Takie mini przeskoki. Nie wiem jak to dokładniej opisać. Sprawdziłem wszystkie śruby, zbieżność ustawiłem i dalej tak jest. Pompa, przekładnia? Czy jeszcze coś innego?
miszka Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 słychać zgrzytanie z pompy jak skręcisz kołami na maxa w lewą lub prawą stronę , płynu nie ubyło ? ---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:52 ---------- i jeszcze jedno jaki magiel u ciebie siedzi , zwykły czy ten ze "wspomaganiem elektrycznym"
Bieniek Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Zwykły magiel, który swoja drogą zmieniałem 2 lata temu. Używka, bo używka,ale do Bart-S w super stanie. Pompę też zmieniałem rok temu na używkę. Płynu nie ubywa. Nie ma opiłków, nie pieni się, nie zgrzyta, nie piszczy...
miszka Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 kiedy to się dzieje , od razu jak odpalasz samochód i ruszasz czy dopiero po przejechaniu dłuższego odcinka
Bieniek Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Od razu. Na zimówkach już zauważyłem delikatnie takie objawy. Miałem wybite drążki kierownicze i myślałem, że to jest ich wina. Po wymianie i założeniu letnich 18 jest jeszcze gorzej.
miszka Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 a jaki płyn masz zalany, czerwony czy zielony proponuje wymienić płyn w układzie wspomagania , co do problemu to możliwe że po odpaleniu płyn jest zimny i gęsty i dlatego wspomaganie działa a po pewnym czasie sie nagrzewa i robi sie żadszy i dletego wspomaganie ciężej działa , jeśli wymiana płynu nie pomoże to możliwe żę trzeba bedzie wymienić pompe bo sam pisałeś że zakładałeś używkę miałem kiedyś podobny problem w mojej starej A4 żeby ukryć wadliwą pompę do układu ktoś zalał czerwonego płynu a on jest gęściejszy i wspomaganie ładnie działało tylko że magiel juz był styrany i przepuszczał płyn , po wymianie magla i po zalaniu ori zielonego żadszego płynu zaczeło ciężko pracować i pompa zaczeła głośniej pracować i trzeba wymienić tez pompę
Bieniek Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Płyn jest odpowiedni na bank. Jak jutro znajda czas w AZ to wleci druga pompa.
Tomeks Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 stawiam na pompe,w pełgełcie miałem niedawno to samo,w trakcie skręcania kierownica jakby co chwile odbijała,wymiana pompy i po problemie.
Bieniek Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 No oby to była "tylko" pompa. ---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ---------- Dokładnie to takie jakby odbijanie kierownicy. Uczucie jakbym miał koła ósemki.
Tomeks Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 No oby to była "tylko" pompa.---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ---------- Dokładnie to takie jakby odbijanie kierownicy. Uczucie jakbym miał koła ósemki. pompa bankowo Ps.ale w głebi wiesz,że na pompie sie nie skończy:decayed:..........standardowo,2tysie nie twoje:grin:
kkam Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Czujesz to na kierownicy czy samochód Ci dziwnie się prowadzi podczas skrętu?
Bieniek Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 Czuje na kierownicy. ---------- Post dopisany 24-05-2013 at 13:23 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2013 at 21:18 ---------- Wymiana pompy nic nie dala.
acecoupe Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 mam to samo u siebie najpierw zalany ył płyn niewiadomego pochodzenia,wymieniłem na ori zielony co poskutkowało utratą wspomagania i zgrzytaniem kierownicy. Wymiana płynu na przekładniowy i wspomaganie wróciło do normy a skoki kierownicy o czym piszesz też mam najbardziej odczuwalne podczas jazdy po rondzie jak z tym sobie poradzić??
miszka Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 no to panowie wszystko wskazuje na to że chyba czeka was wymiana magla
acecoupe Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 no to panowie wszystko wskazuje na to że chyba czeka was wymiana magla też mi się tak wydaje ale bałem się napisać,chociaż ja mam b5 to może trochę taniej objadę
DonDemon Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 U mnie podobny problem, ale nie do końca.. Jak jest jeszcze płyn zimny to wspomaganie działa cicho i lekko, jak się natomiast pojeździ to zaczyna lekko buczeć i ciężej zaczyna to wszystko pracować.. Niby może być to pompa, ale magiel też jest kieposki bo z jednej strony jest luz poprzeczny i puka..
Bieniek Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2013 wymiana moglownicy pomogła? Odpowiem po odbiorze auta ze swapa silnika.Pod koniec lipca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się