januszm41 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Witam, jezdze w niemczech audi a4 jak w opisie od okolo 110tkm. jak kupilem te a4 to mialo 56tkm i szlo jak "zyleta" jak na 115KM. palil wtedy 5,5-6,0, teraz 6,5-7. co mnie najbardziej wkurza to ze z przybywaniem kilometrow moc delikatnie maleje, prosto mowiac na poczatku bylo 115Km teraz moze 100 lub mniej. wiem jak sie jedzie gdy silnik jest wtrybie notlauf, wtedy max 120km/h na rownej drodze. jak sie rozbuja to leci okolo 200 na liczniku, po zakupie lecial z prawie pelnym obciazeniem 220. silnik kreci w gruncie rzeczy normalnie do 3000umin potem to jakos ciezko u idzie. ogumienie to 205 latem a zima 195. praktycznie wszystko jeszcze originalne, tylko przy 72tkm nowa pompa wody wraz z paskiem rorzadu i rolkami oraz kompresor klimy, to na gwarancji. na autostradzie jestem rzadko, jak jade do polski to go przegonie, tak to miasto i poza miastem jazda. duzo krotkich tras. kilometry na rok to 20-25tkm. jedyne bledy w komputerze auta to 2 swiece zarowe, pozatym nic. wyciekow oleju prawie nic, oleju dolewam tak 0,3-0,5l/10tkm, wymiana co 15tkm, zalezy jaki olej albo 5w-40 (50501, mobil liqui moly) albo 5w-30 (50700, mobil, obecnie shell helix ultra extra). mozecie cos poradzic na taka lekka utrate mocy? janusz
moogio Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Jeśli większe spalanie i utrata mocy, to stawiam na wałek - pewnie broki wypadły - jak masz jeszcze "dudnienie silnika" to spore szanse
januszm41 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 Broki? A Co to takiego? Walek to chyba rozrzadu masz na mysli? Gesendet von meinem LT28h mit Tapatalk 2
moogio Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Zobacz tu ost. strona ma foty broków, wałek rozrządu , -wypadły broki - słabe smarowanie góry silnika - dostał wałek
januszm41 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 tu? masz link? mam dopiero 167tkm, zeby sie juz wytarly? janusz
Biszczan Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Przyczyną spadku mocy, oraz zwiększonego spalania równie dobrze mogą być pompowtryskiwacze; przydałoby się zrobić logi - może one pokazałyby czy pompki są w dobrej kondycji. Zajrzyj do działu diagnostyka. Diagnostyka VAG
januszm41 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 o kurde z logami bedzie problem, nie znam nikogo kto ma VAG-a. bede w polsce za jakis tydzie. jest ktos kto kolo raciborza, kedzierzyna ma vag-a? janusz
moogio Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 O sorry http://a4-klub.pl/1-9-194/b6-avf-dziwne-odbijanie-filtrze-powietrza-226479/index12.html przebieg nie ma znaczenia,
januszm41 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 dzieki za link. niektore nazwy to masakra, jak te broki lub szklanki :-) musialem troche googlowac :-) jaka funkcje spelniaja broki? trzymaja olej w obudowie zeby szedl tylko do walkow?
moogio Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 broki to inaczej korki - zamykają otwory technologiczne (funkcja tak jak mówisz), szklanki - popychcze hydrauliczne
Biszczan Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Popychacze hydrauliczne - Ogólne wskazówki warsztatowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się