danielom 3 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Auto juz spory czas po zrobieniu, ale teraz dopiero temat Ogólnie seria, poza turbo i wtryskami, do tego sprzeglo awx i dwumas awx, chociaz cos drzy i szukamy co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 przeguby wewnętrzne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 przeguby wewnętrzne? Podejrzenie jest ale cena nowych poraza, dlatego musze znalezc cos na podmianke zeby potwierdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radimm 14 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 przyjemny wykresik u mnie na takim samym zestawie + FMIC jest bardzo podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Drżenie pojawia się przy przyśpieszaniu ?? Przerabiałeś coś pod dwumas awx ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 przyjemny wykresik u mnie na takim samym zestawie + FMIC jest bardzo podobnie FMIC poki co zbedny, duzo sie nie paluje, a nawet jesli to max 50-55' stopni w dolocie. ---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 14:49 ---------- Drżenie pojawia się przy przyśpieszaniu ?? Przerabiałeś coś pod dwumas awx ?? Nie a po co przerabiać? Wszystko pasuje przecież. Przy przyspieszaniu ale tez przy delikatnym polozeniu nogi na gazie, przy mocnym bucie tak poszarpuje ale w roznych predkosciach obrotowych, najczesciej miedzy 2400-2600. Dwumas raczej eliminuje, bo wiem jak sie zachowuje rozwalony przy przyspieszaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 No ok czyli dwumas awx pasuje p&p ?? Różni się wytrzymałościowo od tego z afn ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Pasuje pasuje. Podobno jest mocniejszy ale kto to wie. Na pewno tarcza sprzegla jest inna, bo bez tlumikow drgan, wiec prawdopodobnie musi cos byc mocniejszy. Cena ta sama przy nowym wiec bez zastanowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 a powiedz mi jak spalanie przy wtryskach 216? Dużo wzrosło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 po zmianie na t. AWX spalanie spadlo wzgledem seri o 0,5l/100km. teraz przy jezdzie srednio mieszanej, 6,5 litra wychodzi przy mojej nodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 po zmianie na t. AWX spalanie spadlo wzgledem seri o 0,5l/100km. teraz przy jezdzie srednio mieszanej, 6,5 litra wychodzi przy mojej nodze Dokładnie, spalanie spada. Danielom jak ogarniesz drżenie to daj znać co było przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 po zmianie na t. AWX spalanie spadlo wzgledem seri o 0,5l/100km. teraz przy jezdzie srednio mieszanej, 6,5 litra wychodzi przy mojej nodze Dokładnie, spalanie spada. Danielom jak ogarniesz drżenie to daj znać co było przyczyną. Jutro sciagam przeguby zewn z innych polosi i wrzuce, sie okaze czy cos sie zmieni ---------- Post dopisany 18-05-2013 at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2013 at 10:50 ---------- Przeguby po dosyc dlugiej batalii zmienione, wyglada na to, ze drzenie przy delikatnym przyspieszaniu ustalo, przy max bucie na 3 i 4 od 1,5 tez ustalo mocne drzenie, jedynie na 5. cos sie pojawia ale to w koncu nie nowe przeguby na ta chwile tak zostaje, bedziemy obserwowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 to które dokładnie wymieniles? Kupiles nowe? aso? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 to które dokładnie wymieniles? Kupiles nowe? aso? Czytaj ze zrozumieniem. Wewnetrzne oba na uzywki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 ale same przeguby kupiłeś czy całe ośki i przekładales przeguby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 cale oski mialem i przelozylem wewnetrzny przegub. Nie jest to prosta operacja, bo najciezej zdjac dekiel ktory jest od strony kolnierza skrzyni biegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się