Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z poziomem paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no ale dotąd nie paliła się ta kontrolka. Ciekawe jest to, że po jakiś 3 minutach gaśnie :glupek2: Gdy wyjmę pływak z baku i uniosę tego drucika na maksa wskazówka ładnie idzie do góry. A jak wkładam do baku to znowu się pitoli wszystko. Gdy zatankuję unosi się lekko. Zwykle jest na rezerwie jednak kontrolka się nie świeci. Przejadę kilka kilosów i opada i nie chce się już ruszyć. Nie mam zielonego pojęcia. Mam zamiar jeszcze włożyć licznik od kumpla i zobaczyć czy będzie to samo.

Opublikowano

zobacz jeszcze vagiem ile ci pokaże paliwa w baku w blokach pomiarowych jest taka możliwość :) A w sprawie tej poduchy to zobacz co sterownik powie jak nic nie powie to możliwe że licznik zaczyna ci szaleć :)

Opublikowano

Byłem na Vagu. Wykazało mi że mam 22,5 litra paliwa. Ale wg mnie ta wskazówka powinna być wyżej a nie na czewonych kreskach bo chyba wtedy świeciłaby się rezerwa prawda ? Dowiedziałem się że poduszka świeciła mi się tylko z tego względu że na wyciągniętym liczniku przekręciłem kluczyk ale ponowiłem "operację" tylko, że tym razem nie włączałem kluczyka i kontrolka już się nie świeci. Śmiesznie. Istnieje też duże prawdopodobieńśtwo, że ktoś grzebał kiedyś już pzy tych wskazówkach i dlatego takie jaja teraz wychodzą. Mam zamiar na dniach teraz wrzucić licznik od mojego Ziomka B5 do siebie i zobaczmy. Innego wyjścia już nie ma.

Opublikowano

jak masz 22.5 litra to znaczy że pływak działa i z licznikiem są problemy :) Powinno ci pokazywać przy tylu litrach nie dużo mniej niż połowę, zobacz właśnie ten drugi licznik a jak nie pomoże to posprawdzaj styki dokładnie i kable w jakim są stanie może coś słabo łączy i dlatego pokazuje mniej :)

Opublikowano

No koledzy sprawdziłem drugim licznikiem tak jak mówiłem. Mój jest uszkodzony. Tak jak napisałeś kolego ja74687 powinno być mniej niż połowa i na sprawnym tak właśnie było. Problem rozwiązany zatem będę kupował FISa od razu. Co ciekawe myślałem, że będę miał taki sam przebieg jaki miałem. Okazało się jednak, że licznik ma swoją pamięć gdzieś tam i pokazało mi to co i niego. Dzięki śliczne za pomoc z Waszej strony :)

Opublikowano

Koledzy mam także problem z poziomem paliwa. Gdyż strasznie wariuje mi wskaźnik. Raz pokazuje pełny zbiornik, po chwili opada na pusty i zapala się lampka od rezerwy, potem znów wzrasta na połowe i tak różnie. Pokazuje jak chce, co chwile inny poziom. Na dodatek strasznie syczy mi w zbiorniku. Podejrzewam, że może być kiepsko odprowadzane powietrze ze zbiornika, ale czy to może mieć wpływ na złe pokazywanie paliwa? Proszę Was o pomoc

Opublikowano

Temat już przerabiany poczytaj dokładnie od początku :) Za syczenie odpowiada uszkodzony elektrozawór który znajduje się na obudowie filtra skutki jego uszkodzenia opisałem kilka postów wcześniej wymień go i syczenie zniknie, a w sprawie poziomu masz uszkodzony pływak właśnie przez tez zepsuty zawór poczytaj od początku temat i ogarniesz sprawę :)

Opublikowano

mam ten sam problem jednak dodatkowo gdy wskaznik paliwa całkowicie spada i zaswieca sie rezerwa i jest tak dluzsza chwile to pali mi bezpiecznik od pompki co czasami zadusi mi samochod w czasie jazdy . czyl pływak i elektro zawor maja cos wspolnego z tym ze przepala bezpiecznik ? czy ktos ma pomysł co to moze byc ? dzieje sie tak gdy mam mniej paliwa w aucie , jak zatankowalem duzo to sie tez zdarza ale rzadko

Opublikowano

do wymiany masz elektrozwór par paliwa to coś co cyka na obudowie filtra :) i to wymień jak najszybciej bo może ci całkiem pompę spalić, po wymianie wszystko powinno ustąpić pod warunkiem że nie uszkodziło pływaka :) I zobacz jeszcze czy ci syczy z korka wlewu do baku jak tak to na pewno elektrozawór padł :)

Opublikowano

u mnie nie wiadomo jakim cudem polamala sie plytka starego plywaka kupilem z paska z takim samym silnikiem jak mam i pokazuje na odwrot (im mniej paliwa tym mniej tym wyzej wskazowka) kupilem 2 na allegro i ten to w ogole swiruje sprawdzalem w vagu niby 8l paliwa dolalem 10 pokazywal 10 :/

Opublikowano

elektor zawór par , poszedłem do sklepu nie wiedzieli co to jest , a mechanik powiedział ze pierwsze słyszy , na razie po prostu trzymam 1/3 baku i problem zniknął

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...