mardock81 Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Witam.Przesiadłem się parę miesięcy temu z Paska 2.0 TDI 170KM na B8 170KM i nie wiem czemu Audi jedzie jakby chciało a nie mogło i mnie wkurza.Byłem u paru magików,w boschu i c-tronic,wszyscy twierdzą,że turbo,wtryski,sprzęgło,dpf są w bdb stanie.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,może to ten nieszczęsny commonrail tak muli bo jeżdżę jeszcze toyota 2.0,fordem 2.0 i tez zamulają.Poniżej fotka wykresu z hamowni,niby jest 175KM i 378NM ale auto chodzi jak po pawulonie
wrclaguna Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Jak dla mnie to wsio OK A ten Pasek miał serie ? moze miał program
mardock81 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 Passat był odkupiony po leasingu od kancelarii prawnej więc wątpię żeby był czip Pasek waży 1574kg a A4 1525KG.Niestety nikt ze znajomych nie ma 2.0 TDI 170KM tylko 1.8TFSI i 2.0TDI 143KM żeby porównać z tym co mam.Chyba zostanie mi czip bo póki co radochy nie ma :/
Gość cwiara Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 No jak byles w c-tronicu u Adasia to chlopaki sie znaja na robocie.
mardock81 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 Jak te commonrail tak jeżdżą to się skusze na czipa,kwestia znowu gdzie i za ile bo rozrzut cenowy 600-2200zł.Seria piszesz zdrowa a przebieg spory widać Henrich nie żałował kasy na auto ---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ---------- Tak,byłem,całe 2 dni męczyli auto i pojechali po mnie,że wydziwiam.Jakbym nie miał przedtem 170Km to nie marudziłbym specom.Oferowali mi czipa za 1300zł,kwestia czy wala gotowce czy pod auto.
Gość cwiara Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Nie nie. Robilem u nich swojego chipa i kazde auto stroja indywidualnie. Wlasciciela znam a moj dobry kumpel tam pracuje. Firma istnieje na rynku sporo czasu.
arekp Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Witaj w klubie średnio zadowolonych. U mnie przesiadka z lżejszego o 200kg A3 8P 2.0 140KM na A4 B8 Avant 2.0 143KM ... i to samo odczucie, silnik jakby w ogóle nie chciał się zbierać. Liczyłem się z tym, że różnica w wadze będzie robiła różnicę ... ale nie aż taką :/
lukas309 Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 miałem B6 1,9 TDi 131 KM a teraz mam B8 2.0 CR 143 KM i niestety musze stwierdzić tak jak wy że myślałem ze bedzie lepiej od poprzednika a jest gorzej , aczkolwiek mi to nie przeszkadza :)
mardock81 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 Coś te 2.0 TDI commonrail w wydaniu Audi słabo jeździ,zostaje czip albo w akcie desperacji sprzedaż auta i wyczarowanie dodatkowych 20tys na 3.0 TDI Tak dalej być nie może ojciec ze mnie zlewa,że mam przyspieszenie w A4 jak jego Pajero 2.8 TD z 1997
przemek4net Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 auto nie jezdzi znaczkiem na masce ale stosunkiem mocy/osiagow silnika do wagi auta. Jezeli silnik trzyma parametry, auto nie jest podkute szyna kolejowa i reczny nie jest zaciagniety to moze oczekiwania wlasciciela sa wieksze niz te ktore przy tym stosunki osiagi/waga sa mozliwe Zapakowac ze 100 kilo do auta poza kierowca, zatankowac do pelna i z jakas komorka z androidem czy iphonem + program do pomiaru osiagow (a nie gapienie sie na licznik i "sekundnik") zmierzyc start do setki i porownac z danymi deklarowanymi przez producenta i juz Odczucia w fiacie 126p jakby mial 60 koni bylyby nie mniejsze niz w subaru imprez sti ale nie oznacza to, ze auta przyspieszaja tak samo - rozne czynniki decyduja o odczuciach subiektywnych Silniki 2,0tdi nie robia w "zakladach silnikow audi" (a z ciekawosci... czy takie istnieja?) ale "w jakich zakladach" VW-groupy Tez nie ma "w wydaniu audi" bo silniki o tych samych kodach (CAGA, CAHA) montuja w seaty.... robia je np w Polkowicach ale tez chyba np gdzies w zakladach MANa (czyli tam gdzie robia silnikiw "do tirow")... masowka, powszechny brak indywidualnosci. Pozdrawiam, Przemek
seba.jedesign Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Posiadam także silnik 2,0 CAHA 170km w swoim B8,przesiadłem się z B7 2,0 140km i powiem tak, że także na początku myślałem że będzie kosmiczny odlot w przyśpieszeniu przede wszystkim ,jest troszkę lepiej napewno,największą różnice robi dla mnie w porównaniu elastycznośc,łatwości swoboda w przedziale prędkości 100-200km,choć nie często to osiągam zwłaszcza to 200,no ale zdarza się. Waga auta ,rozmiar kół -to wszystko jest kosztem czegoś! nic za darmo,także na początku miałem troszkę nerwów ,ponieważ miałem w głowie jakieś inne wyobrażenie, myślałem sobie że troszkę może będzie gorzej jak w A6 3,0tdi - to cięższe auto,A4 lżejsza,mniejsza. Ale ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego modelu,całkiem inny model jak B7 pod każdym względem.
jammerek Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Narzekacie, ja mam 170KM w Q i muszę przyznać że nie ma problemów z szykbą jazdą, ja tam jestem zadowolony przebieg ponad 230k i z autem nic się nie dzieje. Jeżeli macie mało mocy to z doświadczenia wiem że trzeba sobie kupić V8 albo V12 wtedy się nie narzeka. To tylko zwykłe TDI które na ogół ma być oszczędne i wozić dzieci do szkoły
hustla Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Common rail inaczej rozwija moc niż PD więc odczucia co do przyspieszenia też są inne. Subiektywnie nie odczułem praktycznie żadnej różnicy między 140 PD a 170 CR. Myślę jednak że CR 170 po programie pojedzie całkiem nieźle.
kanu Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 A czy ktoś kiedyś porównywał jakie są różnice pomiędzy np: 1,9 116KM PD a 2,0 120KM CR w przyspieszaniu i elastyczności?? Rozumiem, że na plus dla CRki czytając komentarze na forum Wiem, że mówię to o różnych pojemnościach i konstrukcjach silnika, ale czy jest mocno zauważalna różnica. (obie jednostki seryjne, w avancie)
przemek4net Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 A czy ktoś kiedyś porównywał jakie są różnice pomiędzy np: 1,9 116KM PD a 2,0 120KM CR w przyspieszaniu i elastyczności?? a4 do ktorych wkladali 1.9tdi to zupelnie inny samochod niz a4 do ktorych wkladaja 2.0tdi CR (podobnie jak a4b5 to inny samochod niz audi 80) A4B5/B6/B7 to samochody wagowo i wielkosciowo (nie konstrukcyjnie) zblizone sa do octavii bardziej niz do a4b8 wiec z nia porownanie jest najwlasciwsze Byly chyba a4b7 1,9tdi i jezeli juz chcialbys porownac silniki to najblizszy byly exeo bo to buda b7 Common rail inaczej rozwija moc niż PD więc odczucia co do przyspieszenia też są inne wykres przebiegu momentu/mocy to charakterystyka silnika.. a czy w tle jest gaznik czy 4 wtryski na cylinder to detal techniczny (techniczna droga do celu) Przemek
lukas309 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Narzekacie, ja mam 170KM w Q i muszę przyznać że nie ma problemów z szykbą jazdą, ja tam jestem zadowolony przebieg ponad 230k i z autem nic się nie dzieje. Jeżeli macie mało mocy to z doświadczenia wiem że trzeba sobie kupić V8 albo V12 wtedy się nie narzeka. To tylko zwykłe TDI które na ogół ma być oszczędne i wozić dzieci do szkoły NO OSZCZEDNE TO NAPEWNO NIE JEST W MIESCIE SPALANIE POWYZEJ 9 l :) mowie tutaj o silniku CAGA
przemek4net Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 NO OSZCZEDNE TO NAPEWNO NIE JEST W MIESCIE SPALANIE POWYZEJ 9 l :) mowie tutaj o silniku CAGA moze wszystko jest ok a moze masz popsuty samochod, moze jezdzisz nieekonomicznie a moze sa to wyjatkowo korokowe waunki z predkoscia srednia np 15km/h haslo "pali w miescie" u mnie (mam auto z caga) moze oznaczac 6.5l/100 w przejazdach wieczornych ale moze tez oznaczac spokojnie 9L/h... zalezy od pory, trasy/jej dlugosci itp Dla porownania w hardcorze passat fwd 2.5 v6tdi w automacie potrafi "dociagnac" do 13 w zimie i to bez katowania...ponizej 10L we Wroclawiu tym autem (producent mowi o jakis 10.5 w "parametrach technicznych" o ile pamietach) pewnie oznaczaloby honorowa czlonkostwo w klubie ecodrivingu Dla porownania stary civic 1.4 16v 90ps w automacie palil do 10 zima (nie wiem ile latem by palil bo po 2 tankowaniach dostal LPG) Pozdrawiam, Przemek
lukas309 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 ja nie porównuje tutaj aut tylko mowie o moim przypadku , watpie zeby bylo zepsute bo mam wielu znajomych ktorzy korzytaja z silnika 2.0 CR w innych markach aut i tez narzekaja , zreszta jak niektorzy z tego forum rowniez pisza o takim spalaniu w B8 jezeli chodzi o pore oraz trase to zgadza sie ze w godzinach wieczorych jest lepiej nie jezdze duzo po miescie totez przez to wychodzi takie spalanie na krotkich odcinkach drogi ale mimo to na ten silnik to ponad 9 litrow to za duzo i nie tylko w marce AUDI :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się