Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Przesiadłem się parę miesięcy temu z Paska 2.0 TDI 170KM na B8 170KM i nie wiem czemu Audi jedzie jakby chciało a nie mogło i mnie wkurza.Byłem u paru magików,w boschu i c-tronic,wszyscy twierdzą,że turbo,wtryski,sprzęgło,dpf są w bdb stanie.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,może to ten nieszczęsny commonrail tak muli bo jeżdżę jeszcze toyota 2.0,fordem 2.0 i tez zamulają.Poniżej fotka wykresu z hamowni,niby jest 175KM i 378NM ale auto chodzi jak po pawulonie ;)

20130516_123031.jpg

Opublikowano

Jak dla mnie to wsio OK :wink:

A ten Pasek miał serie ? moze miał program :decayed:

Opublikowano

Może lżejszy passat jest <myśli>

Opublikowano

Passat był odkupiony po leasingu od kancelarii prawnej więc wątpię żeby był czip ;) Pasek waży 1574kg a A4 1525KG.Niestety nikt ze znajomych nie ma 2.0 TDI 170KM tylko 1.8TFSI i 2.0TDI 143KM żeby porównać z tym co mam.Chyba zostanie mi czip bo póki co radochy nie ma :/

Opublikowano

Zdrowa seria :naughty: rób program

Opublikowano

No jak byles w c-tronicu u Adasia to chlopaki sie znaja na robocie.

Opublikowano

Jak te commonrail tak jeżdżą to się skusze na czipa,kwestia znowu gdzie i za ile bo rozrzut cenowy 600-2200zł.Seria piszesz zdrowa a przebieg spory :D widać Henrich nie żałował kasy na auto :)

---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ----------

Tak,byłem,całe 2 dni męczyli auto i pojechali po mnie,że wydziwiam.Jakbym nie miał przedtem 170Km to nie marudziłbym specom.Oferowali mi czipa za 1300zł,kwestia czy wala gotowce czy pod auto.

Opublikowano

Nie nie. Robilem u nich swojego chipa i kazde auto stroja indywidualnie. Wlasciciela znam a moj dobry kumpel tam pracuje. Firma istnieje na rynku sporo czasu.

Opublikowano

Witaj w klubie średnio zadowolonych.

U mnie przesiadka z lżejszego o 200kg A3 8P 2.0 140KM na A4 B8 Avant 2.0 143KM ... i to samo odczucie, silnik jakby w ogóle nie chciał się zbierać. Liczyłem się z tym, że różnica w wadze będzie robiła różnicę ... ale nie aż taką :/

Opublikowano

miałem B6 1,9 TDi 131 KM a teraz mam B8 2.0 CR 143 KM i niestety musze stwierdzić tak jak wy że myślałem ze bedzie lepiej od poprzednika a jest gorzej , aczkolwiek mi to nie przeszkadza :) :)

Opublikowano

Coś te 2.0 TDI commonrail w wydaniu Audi słabo jeździ,zostaje czip albo w akcie desperacji sprzedaż auta i wyczarowanie dodatkowych 20tys na 3.0 TDI :D

Tak dalej być nie może :) ojciec ze mnie zlewa,że mam przyspieszenie w A4 jak jego Pajero 2.8 TD z 1997 :D

Opublikowano

auto nie jezdzi znaczkiem na masce ale stosunkiem mocy/osiagow silnika do wagi auta. Jezeli silnik trzyma parametry, auto nie jest podkute szyna kolejowa i reczny nie jest zaciagniety to moze oczekiwania wlasciciela sa wieksze niz te ktore przy tym stosunki osiagi/waga sa mozliwe

Zapakowac ze 100 kilo do auta poza kierowca, zatankowac do pelna i z jakas komorka z androidem czy iphonem + program do pomiaru osiagow (a nie gapienie sie na licznik i "sekundnik") zmierzyc start do setki i porownac z danymi deklarowanymi przez producenta i juz

Odczucia w fiacie 126p jakby mial 60 koni bylyby nie mniejsze niz w subaru imprez sti ale nie oznacza to, ze auta przyspieszaja tak samo - rozne czynniki decyduja o odczuciach subiektywnych

Silniki 2,0tdi nie robia w "zakladach silnikow audi" (a z ciekawosci... czy takie istnieja?) ale "w jakich zakladach" VW-groupy Tez nie ma "w wydaniu audi" bo silniki o tych samych kodach (CAGA, CAHA) montuja w seaty.... robia je np w Polkowicach ale tez chyba np gdzies w zakladach MANa (czyli tam gdzie robia silnikiw "do tirow")... masowka, powszechny brak indywidualnosci.

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

Posiadam także silnik 2,0 CAHA 170km w swoim B8,przesiadłem się z B7 2,0 140km i powiem tak, że także na początku myślałem że będzie kosmiczny odlot w przyśpieszeniu przede wszystkim ,jest troszkę lepiej napewno,największą różnice robi dla mnie w porównaniu elastycznośc,łatwości swoboda w przedziale prędkości 100-200km,choć nie często to osiągam zwłaszcza to 200,no ale zdarza się. Waga auta ,rozmiar kół -to wszystko jest kosztem czegoś! nic za darmo,także na początku miałem troszkę nerwów ,ponieważ miałem w głowie jakieś inne wyobrażenie, myślałem sobie że troszkę może będzie gorzej jak w A6 3,0tdi - to cięższe auto,A4 lżejsza,mniejsza. Ale ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego modelu,całkiem inny model jak B7 pod każdym względem.

DSC_0186a.jpg

Opublikowano

Narzekacie, ja mam 170KM w Q i muszę przyznać że nie ma problemów z szykbą jazdą, ja tam jestem zadowolony przebieg ponad 230k i z autem nic się nie dzieje. Jeżeli macie mało mocy to z doświadczenia wiem że trzeba sobie kupić V8 albo V12 wtedy się nie narzeka. To tylko zwykłe TDI które na ogół ma być oszczędne i wozić dzieci do szkoły :)

Opublikowano

Common rail inaczej rozwija moc niż PD więc odczucia co do przyspieszenia też są inne. Subiektywnie nie odczułem praktycznie żadnej różnicy między 140 PD a 170 CR. Myślę jednak że CR 170 po programie pojedzie całkiem nieźle.

Opublikowano

A czy ktoś kiedyś porównywał jakie są różnice pomiędzy np: 1,9 116KM PD a 2,0 120KM CR w przyspieszaniu i elastyczności??

Rozumiem, że na plus dla CRki czytając komentarze na forum :eusathink:

Wiem, że mówię to o różnych pojemnościach i konstrukcjach silnika, ale czy jest mocno zauważalna różnica. (obie jednostki seryjne, w avancie) :mysli:

Opublikowano
A czy ktoś kiedyś porównywał jakie są różnice pomiędzy np: 1,9 116KM PD a 2,0 120KM CR w przyspieszaniu i elastyczności??

a4 do ktorych wkladali 1.9tdi to zupelnie inny samochod niz a4 do ktorych wkladaja 2.0tdi CR (podobnie jak a4b5 to inny samochod niz audi 80)

A4B5/B6/B7 to samochody wagowo i wielkosciowo (nie konstrukcyjnie) zblizone sa do octavii bardziej niz do a4b8 wiec z nia porownanie jest najwlasciwsze

Byly chyba a4b7 1,9tdi i jezeli juz chcialbys porownac silniki to najblizszy byly exeo bo to buda b7

Common rail inaczej rozwija moc niż PD więc odczucia co do przyspieszenia też są inne

wykres przebiegu momentu/mocy to charakterystyka silnika.. a czy w tle jest gaznik czy 4 wtryski na cylinder to detal techniczny (techniczna droga do celu)

Przemek

Opublikowano
Narzekacie, ja mam 170KM w Q i muszę przyznać że nie ma problemów z szykbą jazdą, ja tam jestem zadowolony przebieg ponad 230k i z autem nic się nie dzieje. Jeżeli macie mało mocy to z doświadczenia wiem że trzeba sobie kupić V8 albo V12 wtedy się nie narzeka. To tylko zwykłe TDI które na ogół ma być oszczędne i wozić dzieci do szkoły :)

NO OSZCZEDNE TO NAPEWNO NIE JEST W MIESCIE SPALANIE POWYZEJ 9 l :) :) mowie tutaj o silniku CAGA

Opublikowano

NO OSZCZEDNE TO NAPEWNO NIE JEST W MIESCIE SPALANIE POWYZEJ 9 l :) :) mowie tutaj o silniku CAGA

moze wszystko jest ok a moze masz popsuty samochod, moze jezdzisz nieekonomicznie a moze sa to wyjatkowo korokowe waunki z predkoscia srednia np 15km/h

haslo "pali w miescie" u mnie (mam auto z caga) moze oznaczac 6.5l/100 w przejazdach wieczornych ale moze tez oznaczac spokojnie 9L/h... zalezy od pory, trasy/jej dlugosci itp

Dla porownania w hardcorze passat fwd 2.5 v6tdi w automacie potrafi "dociagnac" do 13 w zimie i to bez katowania...ponizej 10L we Wroclawiu tym autem (producent mowi o jakis 10.5 w "parametrach technicznych" o ile pamietach) pewnie oznaczaloby honorowa czlonkostwo w klubie ecodrivingu

Dla porownania stary civic 1.4 16v 90ps w automacie palil do 10 zima (nie wiem ile latem by palil bo po 2 tankowaniach dostal LPG)

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

ja nie porównuje tutaj aut tylko mowie o moim przypadku , watpie zeby bylo zepsute bo mam wielu znajomych ktorzy korzytaja z silnika 2.0 CR w innych markach aut i tez narzekaja , zreszta jak niektorzy z tego forum rowniez pisza o takim spalaniu w B8

jezeli chodzi o pore oraz trase to zgadza sie ze w godzinach wieczorych jest lepiej

nie jezdze duzo po miescie totez przez to wychodzi takie spalanie na krotkich odcinkach drogi ale mimo to na ten silnik to ponad 9 litrow to za duzo i nie tylko w marce AUDI :) :) :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...